120 000km:ä Ural'illa!
-
Vmkv
120 000km:ä Ural'illa!
On maailmassa monta, ihmeellistä tarinaa! Tämä on yksi niistä. Mutta sillä poikkeuksella, että tämä on totisinta totta. Yksi mies, kuin pyörä, ajettuna mainitut kilometrimäärät samalla Uralin moottorilla! Kieltämättä, kunnioitettava saavutus, vai kuinka? Vielä kun kaveri, tai ennemminkin tässä tapauksessa Toveri
, on suomalaisena motoristina kiertänyt niin Vennään arot, kuin Karjalan suot, takanaan tässä kirjoittamattomat hetket heidän, kansan parissa, kaikessa ystävyydessä. Mielestäni, hyvinkin vajaassa kymmenessä vuodessa usealle pyörämerkille kunnioitettava saavutus! Nyt vaan merkkinä sattuu olemaan legendaarinen URAL, todistettavasti!!!
-
Vmkv
-
Vmkv
Re: ???
:D No tästä Lieksan "Muolimankiertäjästä" ja Ural 650 IMZ 8.103-10 moottoripyörästä vuosimallia 1991 :D.spaddu kirjoitti:Mistäköhän jutusta tässä mahdetaan puhua???
Niiih...
Niih.. tätä Uralin teknistä edistyksellisyyttä ja erinomaista laatua minä olen aina koettanut hehkuttaa.. Dneprihän siis olisi noilla kilometreillä sulanut jo monta kertaa 
Vuosimallikin on ihan melkein kohdillaan. Tosin jos mennään ajassa vuosi taaksepäin niin silloin ne parhaat kukkaset saatettiin alas tehtaan liukuhihnalta... Kun ei pyörää tahdo saada ajamalla rikki niin minunkin on pitänyt rakennella siihen omia kötöstyksiä. Niinkuin heikennyksiä
Vuosimallikin on ihan melkein kohdillaan. Tosin jos mennään ajassa vuosi taaksepäin niin silloin ne parhaat kukkaset saatettiin alas tehtaan liukuhihnalta... Kun ei pyörää tahdo saada ajamalla rikki niin minunkin on pitänyt rakennella siihen omia kötöstyksiä. Niinkuin heikennyksiä
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
-
karvanaama
- 100

- Viesti:
Elähän Karvanaama hermostu, Uralrane sanoo näin:
"Niih.. tätä Uralin teknistä edistyksellisyyttä ja erinomaista laatua minä olen aina koettanut hehkuttaa..".
Eli Uralia on koitettu hehkuttaa, mutta se ei hehku koska ei ole rautaa. Liekö sitten muovia tai alumiinia? Dneprillä ajavat tietävät ilman muuta mikä on paras mahdollinen monista huonoista.
"Niih.. tätä Uralin teknistä edistyksellisyyttä ja erinomaista laatua minä olen aina koettanut hehkuttaa..".
Eli Uralia on koitettu hehkuttaa, mutta se ei hehku koska ei ole rautaa. Liekö sitten muovia tai alumiinia? Dneprillä ajavat tietävät ilman muuta mikä on paras mahdollinen monista huonoista.
-
Vmkv
-
karvanaama
- 100

- Viesti:
:P Enhän minä ny puheista hermostu.
:shock: Ois vaan ollu kiva tietää kokemuksista jos niitä on, minä kun oon aina oppinu arvostamaan kokemusta.
Ottaisin vaan opiksi ja ojennukseksi etten Dniepriäni tyhmyyttäni sulata.
Onhan mulla Uralkin tallissa, täytyy testata kun saan sen joskus liikenteeseen , on sitten sitä kokemusta siitäkin kukkasesta.
8) Hyviä ajokelejä vaan kaikille ITÄPYÖRÄIJÖILLE, ja kaikille muillekkin.
t. karvanaama
:shock: Ois vaan ollu kiva tietää kokemuksista jos niitä on, minä kun oon aina oppinu arvostamaan kokemusta.
8) Hyviä ajokelejä vaan kaikille ITÄPYÖRÄIJÖILLE, ja kaikille muillekkin.
t. karvanaama
Tieto ei ole tieto, vaan perustuu vinoilunsekaiseen huumoriin. Sulaminen alkaa siitä kuljettajan tuskanpunaisen niskanahan tienoilta. Ilman remonttia olen ajanut joskus jopa viikon...karvanaama kirjoitti:Mihin se tieto Dneprin sulamiseen perustuu, kokemukseen ?
Mistä kohtaa se sulaminen alkaa niin tietää vähän seurata tilannetta ?
Paljonkos olet parhaalla kukkasellasi remontoimatta ajellut ?
Dneprin koneella yli 30000 km sulamatta.
Ei tätä harrastetta liian vakavasti pidä ottaa.
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
-
karvanaama
- 100

- Viesti:
-
Vmkv
Kirveltää
Jos tuo "menestys" kirveltää niin ohessa kuva siitä miltä kestävän moottoripyörän mittarissa saattaa lukea... Kuinka paljon lie jo otettu pois tuostakin..
Mulla oli aikanaan vanha lapintaksimersu, joka oli ollut 9 vuotta taksissakin. Mittarissa oli 350 tkm. Vaihdoin perävälityksen ja samalla mittarinkin. Pyöräytin "uuteen" mittariin 680 tkm ja laitoin mittarin sisälle seuraavan viestin. "Älä ota tästä mittarista enää kilometrejä pois. Otin jo 400 000... Oli meinaan oikeasti miljoona mennyt jo rikki.

Mulla oli aikanaan vanha lapintaksimersu, joka oli ollut 9 vuotta taksissakin. Mittarissa oli 350 tkm. Vaihdoin perävälityksen ja samalla mittarinkin. Pyöräytin "uuteen" mittariin 680 tkm ja laitoin mittarin sisälle seuraavan viestin. "Älä ota tästä mittarista enää kilometrejä pois. Otin jo 400 000... Oli meinaan oikeasti miljoona mennyt jo rikki.

FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
-
jouko.poytak
Sullaa, mikä sullaa!!!!!!!!!
Se näyttää olevan toverit niin, että rauta ei sula,ku sulatusuuneisa, ei muuton.Ite oon vielä meleko vihreä Ukrainan rauvvan ajelija, mutta oo oppinu luottaan konneeseen, jonka oon ite tutkinu juurilastuja myöten ja rakkauvella rakentanu. Ja se on antanu kaiken yhtä rakkauvella takasi. Tein semmosen pienen Itäsuomen kierroksenki viimme suvena.Ei tullu ku 650 km mittariin, mutta en hetkiäkkään eppäilly pyörää, ommaa selekää
kuulostelin Hattuvaaran ja Tuupovaaran kurijilla teillä.
Tulin siihen tulokseen, että turhaa eppäilettä pyöriännä, rakentakkaa kunnolla ja antaumuksella ja kunnioituksella Insinööritaijjon-näytetteenne
, niin tuskientaipaleet muuttuu mukaviksi ajoreissuiksi !!! :DNäinpä sannaili Joxa Oulusta 8)
kuulostelin Hattuvaaran ja Tuupovaaran kurijilla teillä.
Tulin siihen tulokseen, että turhaa eppäilettä pyöriännä, rakentakkaa kunnolla ja antaumuksella ja kunnioituksella Insinööritaijjon-näytetteenne