kannentiiviste
kannentiiviste
terve! osaatteko alan ihmiset kertoa ,että saapiko esim. laakeriliikkeestä tms. nieprin kannentiivisteeksi käypäsiä kupari- tai alumiinitiivisteitä vai pitääkö tilata "orikinaalit"?
kovat on ajat, mutta kovat on pojatkii.
Re: kannentiiviste
Kun nuo tulee vaikka kirjekuoressa niin taitaa olla vaikeampaa haeskella korvaavia kuin ostaa oikeat originaalit Suomesta? Mahtaako olla kympin per pari postikuluilla 
Eli miksi keksiä pyörää uudestaan, saati pyöreää kuparirinkulaa :-D
Eli miksi keksiä pyörää uudestaan, saati pyöreää kuparirinkulaa :-D
Oikariselta oon joskus hakenu. Alumiiniset.
Jos vaan passelia kuparia tai alumiinia löytää, nii ei kai tuosa kauan mee jos vaikka nysvää ihte. Entisistä kahtoo mallia. Vähä niinku joulukoristeita tekis mutta eri värkistä.
Jos vaan passelia kuparia tai alumiinia löytää, nii ei kai tuosa kauan mee jos vaikka nysvää ihte. Entisistä kahtoo mallia. Vähä niinku joulukoristeita tekis mutta eri värkistä.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
joo en mie sen hinnan puoleen vaa lähinnä sitä,että onko ton kokosia saatavana "yleistavarana"? ite oon työn puoleen joutunu käyttämään paljo pienempiä. en vaa ikinä muista kysyä kun käyn ko. liikkeissä! 
kovat on ajat, mutta kovat on pojatkii.
Tarkotatko semmosta missä on kahtapuolta ohut kuparipelti ja niihen välissä semmonen mössölevy? Jos, ni kyllä näkkyyp kestävän ainaki Ämmässä.
Jälkikiristys on suotavaa ku on käyny ensin lämpösenä, muuten voip ruveta puhaltamaan pahvin välistä.
Jälkikiristys on suotavaa ku on käyny ensin lämpösenä, muuten voip ruveta puhaltamaan pahvin välistä.
Eikä ku, tuossa työkaverin kanssa jutustelin; Sen kummin-kaiman-serkun-mies on ohutlevy-firmassa, ja siellä vois leikkauttaa tiivisteitä. Mietin, että jos sinne kantas ripakopallisen kuparilevyn paloja. Olisko siitä kupari tiivisteestä sitten mitään hyötyä tai iloa? Vois käyttää useamman kerran saman tiivisteen, kun välillä löijäis? 
takinkääntäjä
nurkkiin ilimesty taannoin mitsupitsi-merkkinen polttomoottorivesipumppu josta oli kärvähtäny kannentiiviste.mistään ei saanu ennää alakuperräistä ni tein millisestä kuparista tiivisteen jonka löijjäsin..hyvin on kestänyt ja ko masiina nosta vettä vallan mainiosti...
Kylllä minä ainaskin onnistuin tekemään niepriin tiivisterenkaan remontista ylijääneestä takaneduspellistä. Taitaa olla noin millistä kuparia.
Vanhat oli ilmeisesti jo niin moneen kertaan löijattu että paksuutta oli enää pierunkuoren verran.
Vanhat oli ilmeisesti jo niin moneen kertaan löijattu että paksuutta oli enää pierunkuoren verran.
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
-
hehkutorsti
Minä oon kietassu putkihommissa käytettävää teflonteippiä kuparitiivisteen ympäri ja ei oo sen koomin viheltänyt välistä. Ajettu on virityksellä noin 3000 km. Halpa kokeilu.
Kerrohhan tarkemmin mikä merkkistä ja mallista teflon teippi on, niin voi joskus hämmentää väkeä kenttä remontissa, kun tulevat viisastelemaan kannentiivisteestä niin nappaa pakista teippiä ja kansi kiinni :D
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.