Itälaite
Lentovene
Alueen säännöt
Itäpyöriin ja -kulkineisiin liittyviä hupihetkiä
Itäpyöriin ja -kulkineisiin liittyviä hupihetkiä
Lentovene
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: Lentovene
HUH.
Veneppä hyvinnii :shock:
Veneppä hyvinnii :shock:
Patosiipialus Ekranoplan. googlella löytyy ilmakuvia cedricfan mahtaa muistaa tarkemmin suuntiman mistä.
Linkistä kun tökkää löytyy googgelin suomennos sivusta, jos ei heti toimi painaa siitä missä lukee käännetään.
http://translate.google.fi/translate?hl ... i:official
Linkistä kun tökkää löytyy googgelin suomennos sivusta, jos ei heti toimi painaa siitä missä lukee käännetään.
http://translate.google.fi/translate?hl ... i:official
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
- separaattori
- 2000

Selvisihän suomennoksesta helposti koko juttu:
Toisin kuin "Eaglet", "Lun" ei ole alusta, vain gidrolyzhu, joten itse nousta maissa mozhet.Poetomu ei tarvitse häntä ja kelluva kuivatelakan.
Toisin kuin "Eaglet", "Lun" ei ole alusta, vain gidrolyzhu, joten itse nousta maissa mozhet.Poetomu ei tarvitse häntä ja kelluva kuivatelakan.
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Muistelisin että tuota patosiipitekniikkaa suunniteltiin nimenomaan energiatalouden takia.
Tätssä tapauksessa näyttäisi tavoite kuitenkin olleen aivan muualla
Tätssä tapauksessa näyttäisi tavoite kuitenkin olleen aivan muualla
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Tavoite oli kulkea lentokoneen nopeutta jopa 3 metrisessä aallokossa, tutkan alapuolella.
2 mallia oli tarkoitus valmistaa miehistön kuljetukseen ja toiseen mannerten väliset ohjukset kyytiin, vihollisen selustaan ohjukset ilmaan ja lujaa karkuun.
Alus pystyi itse rantautumaan ja irtautumaan hiekka rannalta.
Aluksien ohjusversion kehittely loppui kylmän sodan loppumiseen ja koko projekti loppui presidentin/hallitsijan vaihdokseen joka sulki rahahanat.
2 mallia oli tarkoitus valmistaa miehistön kuljetukseen ja toiseen mannerten väliset ohjukset kyytiin, vihollisen selustaan ohjukset ilmaan ja lujaa karkuun.
Alus pystyi itse rantautumaan ja irtautumaan hiekka rannalta.
Aluksien ohjusversion kehittely loppui kylmän sodan loppumiseen ja koko projekti loppui presidentin/hallitsijan vaihdokseen joka sulki rahahanat.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Jos pitäis filmata vielä yks Alien (olisko se ny Alien 4 vai 5) niin tossapa ois oivallinen kulissi sille hirviölle temmeltää. Kannattaisko pirauttaa Hulluwoodiin?
Fenno-uralium
On kyllä huikean hieno peli.Tuonku näkis vielä joskus liikkeellä,tai pääsis jopa kyytiin...
Paljonkohan lie koko laitos maksaisi?
Voiskohan tuosta saada koneen sovitettua pyörään?
Tulis vähän työntövoimaaaaaaa
Tulis vähän työntövoimaaaaaaa
TRauma
Yleensä suurvaltojen sotakoneet on semmosia, ettei niitä tee mieli luonnossa kohdata. Valtioiden väliset ottelut, missä ne on toiminnassa tuppavat olemaan ns "jänniä paikkoja". Paren ku pysyy sielä telakalla ja kattelen näitä netin kauttakarppi kirjoitti:On kyllä huikean hieno peli.Tuonku näkis vielä joskus liikkeellä,tai pääsis jopa kyytiin...
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Ainahan on myös se mahollisuus,että taotaan miekat auroiksi.Toki harvinaistahan se kyllä on...kalkkuna kirjoitti:Yleensä suurvaltojen sotakoneet on semmosia, ettei niitä tee mieli luonnossa kohdata
Toisinpäin ei niinkään harvinaista.karppi kirjoitti:Ainahan on myös se mahollisuus,että taotaan miekat auroiksi.Toki harvinaistahan se kyllä on...
Taisipa kaikki kermaaniset traktoritehtaat olla valjastettuna aikanaan tappokaluston tuotantoon. Ja sama tilanne varmaan vastapuolillakin.
TRauma