Stereoista..

Huumoriheittoja Itälaitteiden tiimoilta
Alueen säännöt
Itäpyöriin ja -kulkineisiin liittyviä hupihetkiä
Walt
200
200

Stereoista..

Viesti Kirjoittaja Walt »

Joskus nähnyt hondan winksissä (kuten emäntä tuon muotoilee) stereot, no mietin tuossa että mahtaako tuollainen uralin 6V sähköjärjestelmä pitää musiikkia yllä kuitenkaan.
MT:ltä tietysti saisi 12V sähköt ihan edullisesti, mutta jaappanissa ilmeisesti syntyy nykyisin kehittyneempääkin tekniikkaa.
http://www.youtube.com/watch?v=8ZsML4uWoiw
Kumpi on halvempaa, sähkö vaiko riisi?
Teoria kun on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun ne yhdistää niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
"Turbiini"
kalkkuna
4000
4000
Viesti:

Re: Stereoista..

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Koitin korvanappi stereoita taanoin. Pihasta lähdön jälkeen musa jäi muun mökän alle. Duuniin ku tuli piti hetki oottaa risteyksessä - silloin kuuli taas jotaki pienen hetken.

Mosa mallia "pohjoiskalotti" eli korvatki on tuulen hyväiltävinä. Ensin kuulosuojaimet ja sitte kuulokkeet että homma toimis. Pitäs kai ottaa EARit käyttöön ettei tuu damagea, 60kmh jälkeen viima kehittää jo korviin "oman äänimaailman" :oops:
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Karppa
1750
1750
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karppa »

ei taho kuulua tereot ko ajelee suorilla putkilla...silmälappuvideoita vois keretä tiiraileen... ;-)
Lasse
600
600
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Tietääkös kukaan näistä mp3 soittimista ja kuulokkeista. Että mimmoiset kuulokkeet kannattaa hankkia, että Beatles soi avokypärässä? Vinyyliin olen luottanut ja sillä pärjännyt, mutta se ei oikein toimi matkamusiikkina mopoillessa. Oli mulla kerran se patterilevari mukana, sai soitella laulun Dneprille.
M1800R
Walt
200
200

Viesti Kirjoittaja Walt »

Lasse kirjoitti:Tietääkös kukaan näistä mp3 soittimista ja kuulokkeista. Että mimmoiset kuulokkeet kannattaa hankkia, että Beatles soi avokypärässä? Vinyyliin olen luottanut ja sillä pärjännyt, mutta se ei oikein toimi matkamusiikkina mopoillessa. Oli mulla kerran se patterilevari mukana, sai soitella laulun Dneprille.
Tuosta lähtisin suosittelemaan, mukautuu korvaan kuin korvatulppa ja toisto on melko hyvä, ehkä hieman bassovoittoinen mutta selkeä.
Toimii myös korvatulppana ihan ok, jos mahtuu kypärään kivuitta niin itse laittaisin nuo.

Myös Koss:n Porta Pro on käyttökelpoinen jos väsäilee esim kypäräpuhelimeen mp3 soitinta.
Portan kuulokeosat lähtee napsauttamalla piuhoineen irti sangoista ja ovat melko ohuet, ei tarvi juuri muuta työstää kuin katkaista neppari jolla oli kiinni sangassa ja laittaa tilalle esim. tarra jolla kiinnittää kypärään.

oho, linkki unohtui..
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/31687
Teoria kun on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun ne yhdistää niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
"Turbiini"
Lasse
600
600
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Ok, tarvii tuommoiset Kossit käydä hakemassa. Sitten pitäisi vielä se soitinkin jostain löytää. Merkillä ei ole väliä, kunhan se ei ole Philips. Kypäräpuhelimia taikka tavallisia puhelimia en ala mopoiluun sotkemaan, mutta rokki piristäisi, kun vesisateessa puskee kohti tuntematonta.
M1800R
sjuggen
25
25

Viesti Kirjoittaja sjuggen »

Kosseja minäkin olen aimmin käyttänyt, mutta ovat minun korviini ja käyttämiini kypäriin liian pitkät. Joko painaa korvaa tai laito ja poisotto ovat tuskaa kypärähupusta huolimatta. Nyt löysin n. 20€ maksavat napit, joissa on pari eri vaihtoehtoista kokoa olevaa kumituttia tiivisteenä. Ovat paljon lyhyemmät ja tiivistää oikein hyvinkorvakäytävän. Toimivat lähes kuulosuojina.
Siirtynyt väliaikaisesti toisiin merkkeihin...
Koltta
100
100

Viesti Kirjoittaja Koltta »

Minul on ollut ajatuksena tehdä Urresta Rocki Urre.
Elikäs Dolby surroundia siihen pitäs kehitellä ;)

Ei ole varmaan kovin ainutlaatuinen ajatus, on varmaan käyny mielessä muillakin.
Sivuvaunussahan on auton akku, joten 12 V sieltä on mahdollinen soittimelle ja kajareilla.
Ei sitä matkalla kuunneltas, mutta kokkareilla, sais rokin soimaan leiriin..
Nyt pitäs vaan sitten suunnitella kohtuullisen hintainen MP3 soitin ja pikkaset kajarit, jonkinlainen vahvistinkin jos tarpeen on.
Mä näistä mitään ymmärrä, mutta "dolbyn" haluan ;))))

Nythän se Soitin on valmis ja hyvin toimii.
Puhalluslamppulaatikkon on laitettu kaiuttimet ja mp3 soitin...Pixmanialta ostin ja maksoi kauheet 50 ekee, siis yhteensä.
Kokareilla se toimii suskan akulla jonka lataan täyteen, kun reissuun lähden ;)
Ajossa en ole sitä kokeillut, vaikka miksipä se ei toimis silloinkin..
I'm blonde, so hwat?
Raven

Viesti Kirjoittaja Raven »

Pitää kirjoitella tänne omia kokemuksia kuulokkeista. Joskus ostin kaverin suosituksella nuo Kossin Spark Plugit, mutta eihän ne omaan korvaan mahtunu. Tai sitten jos mahtu, niin paino niin perkkeleesti ettei musa kuulunu läpi.

Mutta sitten löysin Creativen EP-630 napit. Oli halvemmat ku Kossit, ja pienemmät ja muutenkin istuvammat korviin. Ei tartte sulloa väkisin vaan mahtu suosiolla kypärän alle. Sillon oli tosin alla vielä Jamahan kyykky mopedi, mutta kyllä musiikkia pysty kuuntelemaan vielä 120 kmh vauhdissa sillä volumella minkä lähtiessä laitto.

Tällä hetkellä käytän noita nappeja töissä eareiden sijaan, kuulee samalla raadiota. Ja toimii yhtä hyvin ku Peltorit raadiolla!!

Ja vielä se jos ei halua netistä noita tilata niin aika monessa Prismassa oon noita nähny myytävän, ja hinta on ollu jotain 20€.

Edit: Linkki unohtu --> http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=15767
aki
500
500

Viesti Kirjoittaja aki »

Olisko tuollaista mukava kuunnella niillä napeilla? http://www.youtube.com/watch?v=H7STBiTX ... r_embedded
->K750, MT10<-
Vastaa Viestiin