Miten noi johdot pitäis kytkeä boshin laturiin jossa merkinnät d+ d- df
venäläisessä säätimessä merkinnät + neliö jonka sisällä+ ja kolmannessa venäjän L ja k
säätimessä merkinnät 33 .3702 14b 3940-84
venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä
Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä
Tuossa linkissä säätimen kytkentäkaavio, mutta ei siitä ole mitään hyötyä Bosch laturin kytkennässä.
Silmä lepää... Kurkkaa tänne:
Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä
No eituosta tosiaan ollu apua mutta hyvä kuva ja motonetistä näyttää saavan boshin omaa säädintä 13 eurolla,tosin vasta reilun 9 tunnin kuluttua.Ei totakaan kuvaa ninnkauvan jaksa tuijottaa
Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä
Ohhoo... Onko Tuksu nuorempana harrastanu glamourmoottoripyöräilyä?
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä
http://koti.mbnet.fi/matjarv/elektron/w ... itmerk.htm Oliskos tuossa.
osoittautunut monesti hyödyllisiksi nuo sivut http://koti.mbnet.fi/matjarv/elektron/w ... laturi.htm
osoittautunut monesti hyödyllisiksi nuo sivut http://koti.mbnet.fi/matjarv/elektron/w ... laturi.htm
Re: venäläisen elektronisen latauksensäätimen kytkentä
sropov kirjoitti:Ohhoo... Onko Tuksu nuorempana harrastanu glamourmoottoripyöräilyä?
Nykyään näytää olevan glamour ratinkääntäjä...



