akun koko 12 V uraliin... ja bensan syötön säätö...

Kaikki moottoriin ja moottorinapulaitteisiin liittyvä keskustelu.
Lusperado
75
75

Re: akun koko 12 V uraliin... ja bensan syötön säätö...

Viesti Kirjoittaja Lusperado »

Äsken ajoin lenkin Siurossa ja Häijäässä - poikkesin tankkaamaan Häijään Nesteelle.

Ei niin millään käymään, sotkin tukka märkänä ja katsoin jo tulppiakin, kunnes huomasin tyrkänneeni
tappokatkaisijan päälle :oops:
Onneksi en enää osaa hävetä paljon mitään...
kilinä63
100
100

Viesti Kirjoittaja kilinä63 »

:-P Kyllä se siitä... mitä vanhemmaks tulee sitä vähemmän hävettää...jotain hyvää tästä vanhenemisestakin siis on...

:oops: mä olin ihan vähän nolona sillon Itäpyörärallin rajaselvityksessä; en saanu pyörääni survottua käyntiin kun olis pitäny mennä rajan yli...noloo...mut se meni ehki vielä alottelijan piikkiin...

Mun pitäis opetella aukaseen toi kaasari... ja putsaan se... seuraava projektini.... :mrgreen:
...niin monta ihmeellistä asiaa, hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa....
kilinä63
100
100

Viesti Kirjoittaja kilinä63 »

:mrgreen: ei uskois, mutta olen ainakin hitusen viisaampi kuin aloittaessani tämän viestiketjun... siperia opettaa, sano....

Ilmeisesti vastoin kaikkia luonnonlakeja; "ei vanha koira opi uusia temppuja..." niin tämä kyllä oppii, kun vähän potkii :-P

...ja koirakoulussa väitti viime talvena opettaja, että vanha koira oppii temput nopeammin kuin nuori koira... että jos siihen on uskominen, eihän tässä oleka mitiä hätiä :dance:

:angelic-grayflying: kohelletaan...sano....
...niin monta ihmeellistä asiaa, hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa....
Vastaa Viestiin