Männän välyksistä,encore...
- Julma Juha
- 300

Re: Männän välyksistä,encore...
Juu siis pari päällekkäin No sellaisen virityksenkin olen nähny et niitä öljyrenkaan ohkasia rinkuloita on ollu useampi puristusrenkaana ja kyllä se kone kävi 
K-750 M ,Honda 350-72
Pitipäs sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
Pitipäs sattua ja näin viimeisenä työpäivänä
- separaattori
- 2000

katotaas joskus sit tulevaisuudessa käykö toi mun viilaama kone 
Rust in piece
Ihan hyvin voi mun mielestä työstää mäntiä hiomapapeerilla.separaattori kirjoitti:Muutama kyssäri:
Availin tuossa yhden koneen (pyttyjen malausta varten) joka minulle kunnostettuna myytiin. Vaan eipä ollut, kiinnileikkutumisen jälkiä niin Pirusti. Kummallakin puolella tais olla yläpuolella. Renkaat kylläkin näytti ihan hyviltä/ uusilta, paitti yks joka oli leikkautunut myös kiinni. Enivei. Eilen hoonasin pytyt bilteman hoonauskalulla mattapintaisiksi ja viilalla ja vesihiomapaperilla silottelin leikkautuneet kohdat männistä. Onko tässä järkee vai onko ihan tuhoontuomittu idea?
Noi männät (olikohan ukrainalaiset,20 €/kpl),mistä tää viestiketju joskus alkoi,hioin sylintereihin sopiviksi hiomapaperilla,olivat vähän tiukat muistaakseni tapin reiän kohdista. Toleranssi tuli jotenki sormituntumalla,korvakuulolla ja silmämääräisesti.Hyvin on pelanneet.
Fenno-uralium
- separaattori
- 2000

täytyy vähän ehkä puljaa niitte männänrenkaiden kanssa 
Rust in piece