hulttio esittäytyy
hulttio esittäytyy
Terve,
Viime viikolla perheeseemme muutti lättäpää Chang Jiang, papereissa -69, ja tämän lähemmäksi Uralismia en ehkä koskaan pääse.
Moottoripyöräily on mulle sellainen kokonaisvaltainen harrastus, ei pelkkää ajelua, joten niiltä osin CJ sopii hyvin meidän talliin.
Ikinä en ole ennen Roikan sivuilla vieraillut, mutta nyt on tunne, että tekniikka-osastoa pitää tulevaisuudessa selailla läpi, jospa sieltä jotain vihjeitä saisi.
Tähän mennessä sivuvaunua ei ole ollut yhdessäkään pyörässä jolla olen ajanut, joten sekin tilanne tulee CJ:n myötä korjattua. Oletuksena tietysti, että se kestää ajaa.
Mitähän tähän vielä keksisi lisätä?
Niin, ite oon vm. -62.
Viime viikolla perheeseemme muutti lättäpää Chang Jiang, papereissa -69, ja tämän lähemmäksi Uralismia en ehkä koskaan pääse.
Moottoripyöräily on mulle sellainen kokonaisvaltainen harrastus, ei pelkkää ajelua, joten niiltä osin CJ sopii hyvin meidän talliin.
Ikinä en ole ennen Roikan sivuilla vieraillut, mutta nyt on tunne, että tekniikka-osastoa pitää tulevaisuudessa selailla läpi, jospa sieltä jotain vihjeitä saisi.
Tähän mennessä sivuvaunua ei ole ollut yhdessäkään pyörässä jolla olen ajanut, joten sekin tilanne tulee CJ:n myötä korjattua. Oletuksena tietysti, että se kestää ajaa.
Mitähän tähän vielä keksisi lisätä?
Niin, ite oon vm. -62.
Re: hulttio esittäytyy
Eikäku tervetulua vaan. Kyllä se siittä lähtee. Tiijä sitte, että monennellako potkulla?
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
- separaattori
- 2000

Tervestuloa vain jalon harrastuksen pariin:)
Osien yjteensopivuus näiden venäläisten ja kiinalaisten kanssa on ilmeisesti vähän niin ja näin.
Toivottelee toinen harrastaja tästä naapurista
Osien yjteensopivuus näiden venäläisten ja kiinalaisten kanssa on ilmeisesti vähän niin ja näin.
Toivottelee toinen harrastaja tästä naapurista
Rust in piece
Separaattori taitaa olla duuman jäsen.
Laittaa asiat kuntoon käsiä taputtamalla.
Laittaa asiat kuntoon käsiä taputtamalla.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Terve tuloa joukkoon, aina yksi hulttio nysväreien sekaan mahtuu.
t Mopomään
t Mopomään
Tee sitä tai tätä...älä tekemättä jätä
http://sites.google.com/site/mopomaan/p ... ien-kautta
http://sites.google.com/site/mopomaan/p ... ien-kautta
Tämä on mielenkiintoinen harrastus, eikä ole vapaa-ajan ongelmia. Tekniikka pulmiin näiltä sivuilta saa kyllä vinkkejä.
Ihmisen kärsimysten summa on vakio!
Jos sinulla on ollut esim. perhehuolia, niin nyt voit unohtaa ne!
Tulit juuri hankkineeksi itsellesi moneksi vuodeksi kärsimyksiä, jotka kirkastavat kruunusi!
Jos sinulla on ollut esim. perhehuolia, niin nyt voit unohtaa ne!
Tulit juuri hankkineeksi itsellesi moneksi vuodeksi kärsimyksiä, jotka kirkastavat kruunusi!
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
CJ on samaa juurta ja uskoisin että nautinto on taattu. Tässä lajissa saa maljansa täydenpänä kuin arvaakaan. Tervetuloa.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Juu seitsämäs vuosi alkoi ja perse edellä puuhun mennään...
Ps silti mukavaa on ollut ja päivääkään en vaihtaisi pois.
Tervetuloa minunkin puolesta!
Näiden pyörien kans riittää muutakin puuhasteltavaa kuin pelkkää pölyjen pyyhkimistä.
Ihan huoltohommaa ja sellasta...
Laita kuva, kiinanpyörä olis kiva nähä!
Näiden pyörien kans riittää muutakin puuhasteltavaa kuin pelkkää pölyjen pyyhkimistä.
Ihan huoltohommaa ja sellasta...
Laita kuva, kiinanpyörä olis kiva nähä!
Fenno-uralium
Käynti viteokin oisi mukava
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Kiitos kaikille 
Muutama kuva joista ei oikein mitään tarkkaa selviä, otan yksityiskohtaisempia kuvia kunhan kerkiin. Ja sen käyntivideon.
https://picasaweb.google.com/1040623614 ... ngJiang750
Muutama kuva joista ei oikein mitään tarkkaa selviä, otan yksityiskohtaisempia kuvia kunhan kerkiin. Ja sen käyntivideon.
https://picasaweb.google.com/1040623614 ... ngJiang750
Onkos tuo Shanghain ja Suomen kilvissä? 
K-750M / Dnepr MT-10 / MT-10-36 / K-750/MT-11
Joo, pitäisi tuohon eteen saada tilalle joku korvike kun on ne kilvenkiinnikkeet siinä lokasuojan päällä.Makke78 kirjoitti:Onkos tuo Shanghain ja Suomen kilvissä?
Mallikilpi? CJ-750 -69
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.