Ohjauslukko-ongelma
- separaattori
- 2000

Re: Ohjauslukko-ongelma
sori. väärä hälytys. Se olikin uudempaa mallia oleva virtalukko
Rust in piece
Hei osaisko joku vinkata jonkun paikan, missä voisin teettää ohjauslukon?!
Mulla ei menny rekisteröintikatsastus läpi kun ei ollut ohjauslukkoa.
Katsuri soitti paikalta Trafiin ja kanta oli "ohjauksen estävä laite", pitää olla mallia kiinteä, eli ihan munalukko ei kelpaa. Toisaalta ei vaatinut mitään astekulmia tai muutakaan tarkempaa, kunhan on kiinteä ohjauksen estävä lukkolaite.
Pyörän paperit MT-10 1975. Ei löydy lukkopesää valmiina.
Itsellä ei ole tiloja, välineitä tahi osaamista tuommoista värkätä. Voisiko kanssamotoristit jeesata ja vinkata missä voisin tuollaisen sopuhinnalla teettää? Tai osaisiko joku täältä tuommoisen itse mulle tehdä?
Asun Helsingissä, joten aina helpompaa jos nyt ei ihan missään Oulun korkeudella olis..
Mulla ei menny rekisteröintikatsastus läpi kun ei ollut ohjauslukkoa.
Katsuri soitti paikalta Trafiin ja kanta oli "ohjauksen estävä laite", pitää olla mallia kiinteä, eli ihan munalukko ei kelpaa. Toisaalta ei vaatinut mitään astekulmia tai muutakaan tarkempaa, kunhan on kiinteä ohjauksen estävä lukkolaite.
Pyörän paperit MT-10 1975. Ei löydy lukkopesää valmiina.
Itsellä ei ole tiloja, välineitä tahi osaamista tuommoista värkätä. Voisiko kanssamotoristit jeesata ja vinkata missä voisin tuollaisen sopuhinnalla teettää? Tai osaisiko joku täältä tuommoisen itse mulle tehdä?
Asun Helsingissä, joten aina helpompaa jos nyt ei ihan missään Oulun korkeudella olis..
Kaikki on mahdollista paitsi pyöröovista hiihtäminen.
Eikö tuohon luultavasti riittäs joku mopon ohojaus lukko?
Jostaki Nakkilan kirkon vaiheilta saattas löytyä.
Jostaki Nakkilan kirkon vaiheilta saattas löytyä.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Stormin sivulle kuukkeloin ja sieltä hakukenttään ohjauslukko, nii olipa valita asti.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Kiitos näistä, mutta meni vähän ohi nuo vinkit. Itseäni lainaten:
Eli kyllä mie sieltä Stormilta osaan rahalla lukon ostaa, mutta jonkun pitäisi myös vähän porailla ja hitsailla..Foto kirjoitti:Hei osaisko joku vinkata jonkun paikan, missä voisin teettää ohjauslukon?!
Mistä päin olet tai missä pyörä sijaitsee niin on helpompi porukoilla neuvoa missä tehdä.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Lainaan lisää itseäni. =)Nikuzai kirjoitti:Mistä päin olet tai missä pyörä sijaitsee niin on helpompi porukoilla neuvoa missä tehdä.
Poraukset ja hitsaukset voinee tehdä irrottamattakin mittään, mutta lieneekö ne poraushöysteet saatava poies sieltä sisältä ja siksi etupäätä purettava? Vaiko mitenkö? Miksei tässä ole sellaista "tyhmä minä" hymiötä.Foto kirjoitti:Asun Helsingissä, joten aina helpompaa jos nyt ei ihan missään Oulun korkeudella olis..
Heippa vain! Huomasin taannoin, että Osatuonti Oy:llä on sinun pyörään sopiva ohjauslukko. Kaivelin itse ko lukkoa, mutta jouduin sovittelemaan toisenlaisen pyörän omaan lukkopesään kun ei silloin ollut tarjolla oikeaa.
Onko sinulla ojausakselissa jäljellä se alkuperäinen lukkosylinterin pesä? jos on, niin ei ole konstikaan laittaa uutta pesää paikalleen. Uusi sylinteri maksaa 25 €.
Onko sinulla ojausakselissa jäljellä se alkuperäinen lukkosylinterin pesä? jos on, niin ei ole konstikaan laittaa uutta pesää paikalleen. Uusi sylinteri maksaa 25 €.
Nokumää... nuita välineitä... tyyräyksenhankkaloittamisvälineitä.... kahtelin.Foto kirjoitti:Kiitos näistä, mutta meni vähän ohi nuo vinkit. Itseäni lainaten:Eli kyllä mie sieltä Stormilta osaan rahalla lukon ostaa, mutta jonkun pitäisi myös vähän porailla ja hitsailla..Foto kirjoitti:Hei osaisko joku vinkata jonkun paikan, missä voisin teettää ohjauslukon?!
Mullois pora ja hitsuukone. Oulusta sata kilsaa lounaaseen.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Noissa lukkoasioissa pääkaupunkiseudulla on Auto Avain kalliossa erittäin osaava ja kohtuu hintanenki.
tämmönen täällä kelpasi, eli pultti, siipimutteri, joka mahtuu reikään ilman toista siipeä sen alle palautusjousi, sitten siihen pikkureikään peltiruuvilla pieni prikka (toinen siipi toppaa prikkaan) ettei jousi heitä pulttia pihalle, mitoitus niin että siipi ja sopivaksi mitoitettu pultti panuu n.10mm avainpesään ,lukiten ojauksen,sitten siihen avainpesän lattaosaan esim.5mm reikä johon pieni riippulukko tämä on ns.kiiteä asennus.rahaa siihen kyllä paloi 2euroa muttei mikään ole halpaa
tv.IMZ-8
Kuvaa heti peliin lukosta!!
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Dodiih. Raikku askarteli mulle ohjauslukon.
Stormilta hain siihen osat. http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... jauslukot/ Eli yleismallin lukko +kotelo +luukku + tappi. Maksoi jotain alle 50 eur.
Siitäpä porattiin runkoputkeen ja samaan kohtaan ohjausakseliin reiät.

Lukon hylsy hitsaten kiinni ja vähän maalia päälle.

Vanhat ohjauslaakerit näytti tältä:

Hieman nykyaikaisemmat laakerit meni samalla sisään. Oikea koko oli tuo SSW-055:
[http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkee ... isarja-34/
Stormilta hain siihen osat. http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... jauslukot/ Eli yleismallin lukko +kotelo +luukku + tappi. Maksoi jotain alle 50 eur.
Siitäpä porattiin runkoputkeen ja samaan kohtaan ohjausakseliin reiät.

Lukon hylsy hitsaten kiinni ja vähän maalia päälle.

Vanhat ohjauslaakerit näytti tältä:

Hieman nykyaikaisemmat laakerit meni samalla sisään. Oikea koko oli tuo SSW-055:
[http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkee ... isarja-34/
Onnea!
Lukko ku tehtaan jäljiltä ja vanhohen kuulien tilalle kartiot niin kyllä kelpaa.
Lukko ku tehtaan jäljiltä ja vanhohen kuulien tilalle kartiot niin kyllä kelpaa.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.