kaasukahvan sokeripala
-
rallireino
- 25

- Viestit: 37
- Liittynyt: 16.05.2012 11:22
kaasukahvan sokeripala
Onx kellään CJ 750 kaasukahvan sokeripalaa johon kaasuvaijerit tulee kiinni.Vanha murtui palasiksi vain 55v jälkeen 
Re: kaasukahvan sokeripala
Osamyynnistä löytyy sun kaipaamas "sokerinpala" kato yhteystiedot tuolta palveluhakemistosta .
Ural M-61 , Ural M-63
-
rallireino
- 25

- Viestit: 37
- Liittynyt: 16.05.2012 11:22
Re: kaasukahvan sokeripala
kiitos tiedosta mut ei löydy
pitää etsiä edelleen
Re: kaasukahvan sokeripala
Tätäkö osaa haet .
http://osatuonti.valmiskauppa.fi/images ... C02695.JPG
Tota näkyy olevan myynnissä.
http://osatuonti.valmiskauppa.fi/kahvaketju-p-938.html
Ural M-61 , Ural M-63
Re: kaasukahvan sokeripala
Olisko haettu osa kuitenkin toi 1276 osa tossa kuvassa.
Easthighwayllä ainakin sivun mukaan löytyy käytettynä.
Easthighwayllä ainakin sivun mukaan löytyy käytettynä.
- Liitteet
-
- K750_ohjaustanko2.jpg (36.63 KiB) Katsottu 4123 kertaa
K-750M:n -68 Onnellinen omistaja vuodesta 2009
Kuvia moottorin remontista
Rungon kunnostus
Vaihdelaatikon kasaus (pakillinen)
EFI K-pyörään
Kuvia moottorin remontista
Rungon kunnostus
Vaihdelaatikon kasaus (pakillinen)
EFI K-pyörään
Re: kaasukahvan sokeripala
Mutta jos oikein pilikkua fiilataan, niin mitä tuo tarkoittaa oikein kirjaimellisesti, kun haetaan CJ 750 kahvaan osia....onko ne kiinan kootterit samoja K-pyörän kanssa noilta osin?

Re: kaasukahvan sokeripala
eikös M72 ja CJ750 M1 ole aikalailla samoista piirrustuksista kopioitu ?
K-750M:n -68 Onnellinen omistaja vuodesta 2009
Kuvia moottorin remontista
Rungon kunnostus
Vaihdelaatikon kasaus (pakillinen)
EFI K-pyörään
Kuvia moottorin remontista
Rungon kunnostus
Vaihdelaatikon kasaus (pakillinen)
EFI K-pyörään
Re: kaasukahvan sokeripala
rallireino kirjoitti:Onx kellään CJ 750 kaasukahvan sokeripalaa johon kaasuvaijerit tulee kiinni.Vanha murtui palasiksi vain 55v jälkeen
Nythä mää hokasi , meinaat niinku 55 vuotta vanha CJ elikä 1958 vuoden mallia .
Koskas niitä ensimmäisiä tehtiin siä Kiinas ei kuitenkaan viä 1958 .
Paljon paljon myöhemmin 70 luvullako ? Neuvostoliitto myi Kiinalle ton valmistus lisenssin vai mikälie .
Tietävät korjaa asian .
Ural M-61 , Ural M-63
-
temppu
Re: kaasukahvan sokeripala
CJ:n valmistus alkoi kaiketi -57 lopulla, eli periaatteessa ekat on -58 malleja.
Kuulemman mukaan Kiinan tehdas oli valmis aloittamaan tuotannon 30 marraskuuta 1957.
Ja ensimmäiset CJ:t on kasattu periaatteessa neukkujen tuomista osista...
Niin ja huhu kertoo myös että voipi olla ekojen CJ joukossa ihan neukkujen kasaamiakin...
Kuulemman mukaan Kiinan tehdas oli valmis aloittamaan tuotannon 30 marraskuuta 1957.
Ja ensimmäiset CJ:t on kasattu periaatteessa neukkujen tuomista osista...
Niin ja huhu kertoo myös että voipi olla ekojen CJ joukossa ihan neukkujen kasaamiakin...
Re: kaasukahvan sokeripala
Tais ton lättäpää CJ:n valmistus loppuakin jo 70-luvulla. Noi ns. uudet CJ:t on vuosimalliltaan yleensä jostain 60-luvulta ja restauroituja. On ilmeisesti jokunen kipale päässy valmistuun varastoon, sanoivat Kiinassa että nää heiän pyörät on kaikki kansanarmeijan vanhaa varastoo.kelju m63 kirjoitti:Moro .
Nythä mää hokasi , meinaat niinku 55 vuotta vanha CJ elikä 1958 vuoden mallia .
Koskas niitä ensimmäisiä tehtiin siä Kiinas ei kuitenkaan viä 1958 .
Paljon paljon myöhemmin 70 luvullako ? Neuvostoliitto myi Kiinalle ton valmistus lisenssin vai mikälie .
Tietävät korjaa asian .
K-750M / Dnepr MT-10 / MT-10-36 / K-750/MT-11
Re: kaasukahvan sokeripala
Kuulemma ei sitten tullutkaan sitä tarvetta noitten käyttöön, käsittääkseni ne tarkoitettiin erääksi keinoksi mobilisoida armeija sinne missä se kähinä sitten tapahtuisi.
Tuossa yksi webbisivu joka kannattaa lukaista jos aihe kiinnostaa:
http://www.changjiangcollective.com/
Tuossa yksi webbisivu joka kannattaa lukaista jos aihe kiinnostaa:
http://www.changjiangcollective.com/



