kaasutin eli koko hoito
-
rallireino
- 25

- Viestit: 37
- Liittynyt: 16.05.2012 11:22
kaasutin eli koko hoito
Moi.Oisko kellään ylimäärästä ural kaasutinta kaikilla osilla?
-
autimies
Re: kaasutin eli koko hoito
No, nyt tarviis hieman tarkennusta tuohon, siis yksikö kaasutin? millanen on se toinen pari? kaasuttimessa lukee se koodi mitä mallimerkintää se käyttää. esim: ( K301, k-302 , k63 ,65 jne... )
Vois löytyä helpommin...
Vois löytyä helpommin...
Re: kaasutin eli koko hoito
Ja onkos tämä ostoilmoitus? Silloin puuttuu miten ottaa yhteyttä, plus pikkusen väärä aluekin.
Vai jotain tietoako kaivataan?
Vai jotain tietoako kaivataan?
