kuppaset sivut
:shock: Joo osittain tässä toteutuu nykyajan ilmiö: aivan liikaa pienessä tilassa. Niinkuin :( noi hymiöt :evil: , mitä tekemistä
niillä niillä :P on moottorihenkisessä
keskustelupalstassa
Sopii lähinnä treffipalstoille :twisted: Mutta taitaa tulla kaupantekijäisinä ja tekee viesteistä rasittavan näköisiä.
Mutta kyllä näköjään tähänkin oppii, vois kyllä joku kertoa: Mitä eroa rekistöryimättömällä/neellä käyttäjällä??? Noin niinku käytännössä!
Ainakin minä vastustan viimeiseen asti rajatun piirin sivuja, jos siihen ei joku pakottavaa syytä ilmene....
:!: esim. jäsenmaksujen laiminlyönti.
Mutta kyllä näköjään tähänkin oppii, vois kyllä joku kertoa: Mitä eroa rekistöryimättömällä/neellä käyttäjällä??? Noin niinku käytännössä!
Ainakin minä vastustan viimeiseen asti rajatun piirin sivuja, jos siihen ei joku pakottavaa syytä ilmene....
Taitaa olla aika hyvät sivut kun ainoat moitteetkin ovat liiasta asiasta (?) ja hymiöistä. Hymiöt voi kieltää omassa viestissäsi itseltäsi ja muilta.spaddu kirjoitti::shock: Joo osittain tässä toteutuu nykyajan ilmiö: aivan liikaa pienessä tilassa. Niinkuin :( noi hymiöt :evil: , mitä tekemistäniillä niillä :P on moottorihenkisessä
keskustelupalstassa
Sopii lähinnä treffipalstoille :twisted: Mutta taitaa tulla kaupantekijäisinä ja tekee viesteistä rasittavan näköisiä.
Ainakin minä vastustan viimeiseen asti rajatun piirin sivuja, jos siihen ei joku pakottavaa syytä ilmene....:!: esim. jäsenmaksujen laiminlyönti.
Nuo hymiöt taitavat olla vakiotavaraa joka palstalla ja ei kai niihin kuole? Jokainen itse viimekädessä päättää minkälaisen kuvan haluaa itsestään antaa ulospäin. Sanoisin tässäkin asiassa että "Less is more". Eli jos haluaa niitä tehokeinona käyttää, niin vähempi käyttö taitaa tuoda enemmän tehoa.
Rekisteröimättömyys taas johtaa siihen että viestiketjuista voi muodostua esimerkiksi seuraavanlaisia: "Minä olen sitä mieltä ettei anonyymi numero 1 ole lainkaan oikeasssa, kun taas anonyymi 3 on aika lähellä.." Ainakin noin ajatuksena on mukavampaa kun on konkreettinen nimimerkki jolle keskustella. Ainakin itse vastaan puhelimeeni nimelläni eikä ovikellossani lue "Friedland" - joka on ilmeisesti suomenkin yleisin sukunimi.. Toinen juttu on että rekisteröityneeseen keskustelijaan on helpompi ottaa yhteyttä privaatistikin.
Ajatukseni siitä että jäsenasioita käsittelevä palsta olisi pelkästään jäsenille perustuu jo jäsenmaksuunkin. Jos palsta on kaikille avoin niin eiköhän postiteta samointein jäsenistön varoilla Roikkalehdetkin ilmaisjakeluna joka kotiin?
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
Tuo Friedland- vertaus oli aika hyvä! Mutta asiaa. Jo pari vuotta vastaavaa keskustelupalstaa, eri harrasteryhmässä tusin, käyttäneenä en ole kokenut tätä mitenkää hankalaksi. Pikemminkin helpompi. Täältä on paljon kätevämpi löytää eri aihepiirejä käsittelevät kirjoitukset, reissukokemukset, muut tarinat ja tekniikan kysymykset omissa paikoissaan. Eikä niitä hymiöitä ole pakko käyttää... Lisäksi edelliseltä sivustolta ainakaan minä en osannut löytää kovinkaan vanhoja juttuja, etsin sieltä mm. omaa kirjoitteluani kärjettömän sytkän rakentelusta, nyt sen joutuu kirjailemaan kokonaan uusiks... Että tämmösiä ajatuksia minulla...
IC on itäpyöristä paras...
-
Vieras
Ymmärrän vastustajia. Vanhemmille ihmisille on tuottanut vaikeuksia jo mm pankkiautomaatin käyttö, kun siinä kysellään kaikenmaailman tunnuslukujakin. Siksi moni on pitäytynyt vanhassa kunnon pankkikirjassa, jossa ei sisäänkirjautumisia vaadita.
Pitääkö heitä vielä rangaista tässä foorumissa sisäänkirjautumisen vaivalla?
Eikö mitään rajaa vanhojen ihmisten kiusaamisella, joiden oppimiskyky ei enää ole yhtä hyvä kuin meillä nuoremmilla.
T: Ymmärtävä nuori 47 V
Pitääkö heitä vielä rangaista tässä foorumissa sisäänkirjautumisen vaivalla?
Eikö mitään rajaa vanhojen ihmisten kiusaamisella, joiden oppimiskyky ei enää ole yhtä hyvä kuin meillä nuoremmilla.
T: Ymmärtävä nuori 47 V
-
Vieras
Eipä ole ennen jäsenet sivujen takia aikoneet jäsenmaksujaan jättää maksamati. Ei se sano, että sivut ovat hyvät jos nörtismiin taipuisa porukka kilvan kehuu niitä. Taitavat olla nuo kehujat enempi kyykkypyöräkansaa, eli nuorempaa sukupolvea mitä valtaosa Ural-kansaa onpi. Kyllähän ihminen oppii kaikenlaisia temppuja pakon edessä. Mielestäni vanhassa keskustelupalstassa oli hyvää se, että heti näit kaikki aiheet ja siihen vastatut jutut. Ainoa huono puoli oli se, että vanhimpia loppupäästä olisi joutanut välillä poistaa noin puoleen väliin asti, jolloin tuoreemmille olisi jäänyt enemmän kiinnostavuutta.
Jaa että nörtiksikin tässä vielä vanhoilla päivillään :? Ja ihan kansakoulu pohjalta. Ensi vuonna 50 vuotta ja kyykyllä en oo ajanu , enkä ajaAnonymous kirjoitti:Eipä ole ennen jäsenet sivujen takia aikoneet jäsenmaksujaan jättää maksamati. Ei se sano, että sivut ovat hyvät jos nörtismiin taipuisa porukka kilvan kehuu niitä. Taitavat olla nuo kehujat enempi kyykkypyöräkansaa, eli nuorempaa sukupolvea mitä valtaosa Ural-kansaa onpi. Kyllähän ihminen oppii kaikenlaisia temppuja pakon edessä. Mielestäni vanhassa keskustelupalstassa oli hyvää se, että heti näit kaikki aiheet ja siihen vastatut jutut. Ainoa huono puoli oli se, että vanhimpia loppupäästä olisi joutanut välillä poistaa noin puoleen väliin asti, jolloin tuoreemmille olisi jäänyt enemmän kiinnostavuutta.
No eiköhän toi jäsen maksujen maksamatta jättäminen tai sillä uhkaileminen ole vähän sitä samaa kuin lapsilla hiekka laatikolla jutut: Jos et anna mulle karkkii , ni mä en leiki sun kaa.
Miten sitten voitiin olla jäseniä aikana ennen intternettiä.
Toi kirjautuminen ei ainakaan ole mikään ongelma omalla koneella, senhän kone hoitaa automaattisesti kun on toiminto päällä.
Ja onhan tänne moni osannut tulla kiukuttelemaankin , miksei sitten muuten.
Minä olen ainakin viihtynyt näillä paljon paremmin kuin vanhoilla
t:Ari
Ei aina voi voittaa, ei edes ihan joka kerta
Ei aina voi voittaa, ei edes ihan joka kerta
-
timo_t
hieno homma
joo, vähän samaa mieltä, varmaan kohottavaa seurata tätä jupinaa kun palstaylläpitäjä lienee hieman saanut askartaa asian eteen... mun mielestä uudet sivut on monessa suhteessa huomattavasti paremmat ku vanhat (tossa vähän yläpuolella oli useita plussia joihin on helppo yhtyä), ja kyllähän tää parran pärinä selvästi näyttää, että kun asiantynkää suivaantuu, osaa se kärttyisämpikin kansalainen tänne jättää päästönsä!%&#!=?
Hymiöitä voi vapaasti olla käyttämättä tai käyttää, ja mielipiteensä voi kuka tahansa laittaa näkösälle kuten näkyy, ilman edes kertakäyttönimimerkkiä. Mistäs sitten oikein puristaa?
Rekisteröidyin äsken itsekin kun ihmettelin kuinka hankalaa se on. Kesti alta minuutin enkä taatusti ole kyykkynörtti. Ja pääsi heti äänestään kanssa. Jotenkin hupaisaa kun tuntuu että samat kansalaiset jotka hakee puslanstefankardaaninventtiilinluistia vaikka kuukauden saa välittömästi hermoromahduksen, jos jonkun verkkosivun disaini vähän muuttuu... Hyvät on sivut ny, kiitosta vaan ja pitkää pinnaa Lasselle joka lienee sen duunin tehny!!
Hymiöitä voi vapaasti olla käyttämättä tai käyttää, ja mielipiteensä voi kuka tahansa laittaa näkösälle kuten näkyy, ilman edes kertakäyttönimimerkkiä. Mistäs sitten oikein puristaa?
Rekisteröidyin äsken itsekin kun ihmettelin kuinka hankalaa se on. Kesti alta minuutin enkä taatusti ole kyykkynörtti. Ja pääsi heti äänestään kanssa. Jotenkin hupaisaa kun tuntuu että samat kansalaiset jotka hakee puslanstefankardaaninventtiilinluistia vaikka kuukauden saa välittömästi hermoromahduksen, jos jonkun verkkosivun disaini vähän muuttuu... Hyvät on sivut ny, kiitosta vaan ja pitkää pinnaa Lasselle joka lienee sen duunin tehny!!
-
Vieras
No joo! Annetaan olla. Turhaanhan tästä suuta pieksetään. Uudet sivut on päätetty perustaa ja ne sitten myös on kun on näin päätetty. Aivan kuten kunnallispolitiikassakin, yksi määrää ja muut ovat hiljaa ja jos eivät niin ne vaiennetaan. Kuta pidemmälle aika menee, sitä vähemmän on vastustajia uudistuksille, menipä syteen tai saveen. Ihminen on väsyvä eläin. -Ja onneksi sopeutuvainen. Erittäin persoonalliset ovat uudet sivut, etten sanoisi uralismiset :-D Kohdaltani joutuvat nyt vain museorekisteriin.
-
Vmkv
Anonymous kirjoitti: Aivan kuten kunnallispolitiikassakin, yksi määrää ja muut ovat hiljaa ja jos eivät niin ne vaiennetaan.
-
Vmkv