Terve
Kun tuli nepparissa 5000km täyteen niin tuo uusi matkamittari lopetti laskennan. Viaksi löytyi kahden mittarikiekon osittainen muodonmuutos joka jumiutti kierron. Muodonmuutoksen syy ilmeisesti liian pitkä mittarivalo poltin joka ehkä vielä turhan suuritehoinen (5W) sulatti tuon muovikiekon mutkalle. Onneksi ikivanhasta mittarista löytyi samalla koolla olevat kiekot, vaikkakin eri väriset... Nyt nousi taas mopon myyntiarvo , kun ei ole ajettu kun 2 km...Ohessa pari rapsyä äksidentistä.
Matkamittari kystyi..
Matkamittari kystyi..
- Liitteet
-
- 112-1274_IMG.JPG (84.07 KiB) Katsottu 1620 kertaa
-
- 112-1273_IMG.JPG (145.96 KiB) Katsottu 1620 kertaa
Re: Matkamittari kystyi..
Jopa on puhtoiset numerot!
Minun alunperin ilmeisesti valkoiset pohjat ovat keltaisen ruskeat kuin pietarilaisen mummon kaksi hammasta...
Minun alunperin ilmeisesti valkoiset pohjat ovat keltaisen ruskeat kuin pietarilaisen mummon kaksi hammasta...
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...

