Matkamittari kystyi..

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Matkamittari kystyi..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Terve
Kun tuli nepparissa 5000km täyteen niin tuo uusi matkamittari lopetti laskennan. Viaksi löytyi kahden mittarikiekon osittainen muodonmuutos joka jumiutti kierron. Muodonmuutoksen syy ilmeisesti liian pitkä mittarivalo poltin joka ehkä vielä turhan suuritehoinen (5W) sulatti tuon muovikiekon mutkalle. Onneksi ikivanhasta mittarista löytyi samalla koolla olevat kiekot, vaikkakin eri väriset... Nyt nousi taas mopon myyntiarvo , kun ei ole ajettu kun 2 km...Ohessa pari rapsyä äksidentistä.
Liitteet
112-1274_IMG.JPG
112-1274_IMG.JPG (84.07 KiB) Katsottu 1620 kertaa
112-1273_IMG.JPG
112-1273_IMG.JPG (145.96 KiB) Katsottu 1620 kertaa
Avatar
timo999
1750
1750
Viestit: 1863
Liittynyt: 03.09.2004 08:59
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Matkamittari kystyi..

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Jopa on puhtoiset numerot! :dance:
Minun alunperin ilmeisesti valkoiset pohjat ovat keltaisen ruskeat kuin pietarilaisen mummon kaksi hammasta...
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Vastaa Viestiin