sähköistä vielä
-
rallireino
- 25

- Viestit: 37
- Liittynyt: 16.05.2012 11:22
sähköistä vielä
Laturi lataa 7-8v vähän aikaa noin 15min ja sitten lataus laskee noin 5.5v.Eli eihän se mene oikein.kyse on CJ-750
Uralismi, kestävä tie – vaikeuksien kautta voittoon
Kaikille Uralroikka.fi · Jäseneksi · Palveluhakemisto · Yhteystiedot
Viesti Kirjoittaja rallireino »
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)