Ural Roikan toiminta

Uskila
4000
4000
Viesti:

Re: Ural Roikan toiminta

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Elämä on täynnä valintoja hyviä ja huonoja ja jokainen valitsee oman auvoisen onnelan…

Itse olen harrastanut tätä kahdeksan vuotta ja kilometrejä kertynyt 70.000 km.

Tuosta linkeistä pääsee näkemään niitä kahdeksaa Roikkarallia ja muuta toimintaa missä on tullut oltua mukana. >>>>>>> katso:

Kuva

Terveisin

Risto Toivonen

;-)
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
kalkkuna
4000
4000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Suomessa on yhditysmisvapaus ja ainoo pakko on kai aselupa joka ei irtoo ilman jäsenyyttä (laiton käytäntö sekin).

Nämä pyörät on hauskoja kamppeita. Kerhosta löytyy sitte paljon lisää samalla lailla ajattelevia ihmisiä.

Sasu Peltokangas
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
timo hokkanen
25
25

Viesti Kirjoittaja timo hokkanen »

Heräsi kysymys. Voinko kuitenkin osallistua roikan tapahtumiin jos en kuulu roikkaan,koska täällä on tosi vähän toimintaa. olen selannut foorumia ja rakentelu on ainakin jotenkin hiljaista.
Itseäni kiinnostaa tosiaan tämä pyörän rakentelu ,jota olen muiden merkkien taholta harrastanut .
tuntuu vaan siltä , että jos omistaa itä-pyörän sitä ei rakenneta.Ainakaan tällä foorumilla ei uusia päivityksiä ole tullut , vai enkö nää niitä koska olen uusi ja en kuulu roikkaan?
Onko näin että jäsenmaksulla pääsee katsomaan muiden rakentelua?
autimies

Viesti Kirjoittaja autimies »

No, meitä on moneksi.. toiset taplaa tyyllillään , toiset katselee ja kuuntelee... itse kuulun siihen tekevempää porukkaan , mutta tekoseni ei aina kiinnosta tai niitä ei julkaista, siihenkin on syyt....

Joten ainakin omia tekosiani voi seurata netistä jos vaan osaa etsiä.... :lol: :lol:

Voi olla että "wolfin" rakennus ei löydy ekaksi tältä foorumilta.... :shifty:

Ja mitä tulee kerhon toimintaa niin en kommentoi , vaikka olen keski-suomen vetäjä... mutta jos asioita joka mieltä hiertää niin luuri käteen ja call me.... o5oo82o988. kerron kyllä missä ajellaan ja milloin.. seuraava taitaa olla tammikuussa rompepäivät, mutta kahvittelua roilin kukkumäessä on varmaan tässä ennen sitä... ja siitä voi lukea tältä palstalta.

Itse olen ainakin pyrkinyt kirjoittamaan jokaisen ajelun tänne, tosin ensin soitellaan puhelimella ja sovitaan , että edes joku tulee paikalle, sen jälkeen kaikki ovat tervetulleita keski-suomen ajeluihin. Ja erittäin iso kiitos porukalle täällä jyväskylän ympäristössä, puskaratio toimii.....

Kevään (toukokuu )kolmesta vai oliko meitä neljä? :think: No eni wei..... koko ajan on harrastajat lisäntyneet :angry-banghead: Lopussa oli jo letkaa.. :dance: Paitsi etelän pystymettä :shifty:

Kiitokset siitä "ottolle" olet oikeesti se ainut joka ajoi yksin ko. paikalle....Saamasi kylmän viima ja sade, korvataan seuraavan kerran isolla tuopilla ns. pojat tarjoo... :lol:

Meillä on se perinteinen asia tärkeä. Kaveria ei jätetä!!. taijotaan jostain se viimeinen kipinä siihen oli pyttyjä sitten yksi tai kaksi.. :whistle: Tai jos ajat jamahalla... ei sitä katsota kuin posiiviseksi jutuksi,koska silloin on potenttiaalia...
Uskila
4000
4000
Viesti:

timo hokkanen kirjoitti:Heräsi kysymys. Voinko kuitenkin osallistua roikan tapahtumiin jos en kuulu roikkaan,koska täällä on tosi vähän toimintaa. olen selannut foorumia ja rakentelu on ainakin jotenkin hiljaista.
Itseäni kiinnostaa tosiaan tämä pyörän rakentelu ,jota olen muiden merkkien taholta harrastanut .
tuntuu vaan siltä , että jos omistaa itä-pyörän sitä ei rakenneta.Ainakaan tällä foorumilla ei uusia päivityksiä ole tullut , vai enkö nää niitä koska olen uusi ja en kuulu roikkaan?
Onko näin että jäsenmaksulla pääsee katsomaan muiden rakentelua?

Tätä yritettiin

Kuva

Ja tällänen tuli

Kuva

Ps rakentelu on haastellista puuhaa

Youtube >>>>> Video
karppi
2000
2000

Viesti Kirjoittaja karppi »

Mie oon tai oon ollu lukemattomien eri yhistyksien jäsen...suurimmaks osaks mie en saa mistään yhistyksest mitään muuta etua ku että saan kerran vuodessa maksaa verkkopankissa sen jäsenmaksun...tää yhistys,minkä foorumille just kirjottelen,on kyl antanu miulle ihan tolkuttoman paljon...suurin asia on ne lukemattomat ihmiset ympäri suomen,joihin oon saanut tutustua näiden reilun kymmenen vuoden aikana...sitten nää retket mitä on yhessä ajeltu,niin suomessa,virossa.venäjällä,norjassa ja jopa ruotsissakin...oon kyllä tosi kiitollinen näistä vuosista,mitä oon saanu olla tän huikean harrastuksen parissa...
Taloudellisen hyödyn takia en kuulu mihinkää yhistykseen,vaikka edullisella"neukkupensalla"aina ajelenkin :dance: ...

terv...intohimoinen URAListi ja ROIKKAlainen Kari Hyrkkänen Lappeenranta/Savitaipale Etelä-Karjala Suomi

ps.oon aika laiska mitään yhteisajeluita täällä meillä päin järjestelemään,mutta aina jotain pientä yritetään saada keväällä ja syksyllä aikaan.
jtv
300
300

Viesti Kirjoittaja jtv »

Meillä päin ei ole sen kummempaa aluekerho toimintaa, tosin en ole sitä kaivannutkaan. Uralointia ollut kymmenkunta vuotta ja ajellut näinä vuosina tietysti Suomessa sekä pitkin ja poikin Venäjän Karjalaa yksin/max. 3 porukassa. Aina on ajamalla kotio tultu (koputan päätäni). Roikan jäsenmaksun maksan mielelläni tämän foorumin takia. Apua on löytyny ja mukavahan noita juttuja on lukea. Ite kun oon laiska reissuistani kertomaan.

Jari Väänänen, Eno/Joensuu, Ural m-61
Liitteet
DSC01705.JPG
hyvonenh
1250
1250

Viesti Kirjoittaja hyvonenh »

Mie oon taas puolestani aatellu että tää foorumi on vain osa Roikan toimintaa .tukee harrastusta ,antaa apusia tallissa jaksamiseen ja mukavia kavereita tien päällä kulkemiseen. Siis niinkuin nykyaikanen ja reaaliaikaisempi versio kerholehdyköistä.
Huomattavasti on myös harrastus saanut apuja ja kaveripiiri laajentunut tosi paljon ihan ympäri suomen ,jopa ulkomaillekii.
Jokainen joka tallissaan rakentelee , entisöi tai muuten ylläpitää tälläsiä laitteita saa kyllä varmasti hyötyä Roikan toiminnasta , kunhan on itse aktiivinen yhteydenpidossaan.
Kaikkihan ei tätä foorumia aktiivisesti käytä , vaikka olis itäpyöräilijä henkeen ja vereen, mutta onneksi on joukossamme niitä jotka ovat siinäkin touhussa toimeliaita.

t.Harri Hyvönen , Joutseno
timo999
1750
1750

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Tuli vaan mieleen, että olenhan minä ollut 20 vuotta ammattiliiton jäsen...
Vuosimaksu kait liki 400€ ja lehteä pukkaa, joka jää usein lukematta.
Kaksi kertaa olen liittoon soittanut lakimiehelle. Ekan kerran vuonna 2005 ja toisen kerran vuonna 2011.
Eli tuosta kun äkkiä laskee indeksiin korottaen (=nykyrahaan), niin se tekee 4000€/puhelu... :think:
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
lehtoa
300
300

Viesti Kirjoittaja lehtoa »

Näin ihan vihreänä Uralroikkalaisena ja Uralistina en ole edes ajatellut mitä jäsenmaksulla saa. Kuulun muutamaan muuhunkin yhteisöön samalla periaatteella. Ihan mukava on nähdä täällä Lahden seudulla samalla tavalla hurahtaneita ukkoja. Jo pelkästään kokemusten ja jako ja remonttivinkit on jäsenmaksun arvioisia ainakin meikäläiselle.

Ari Lehto
Hollola
Uralisti jo vuodesta 2013
Radioamatööri vuodesta 1972
ja öljyä vuotavia Brittiautoja on ollut iät ja ajat :angry-banghead:
Урал - Maailma tarvitsee esikuvia...
Brittiauto tuo lännen vastine Ladalle...
timo999
1750
1750

Viesti Kirjoittaja timo999 »

lehtoa kirjoitti:Näin ihan vihreänä Uralroikkalaisena ja Uralistina en ole edes ajatellut mitä jäsenmaksulla saa. :
Tervetuloa joukkoon "kummaan"! ;-)

Lohdutan sinua samoin sanoin kun minua lohdutettiin kun lopetin tupakanpolton:
Ensimmäinen 7 vuotta on pahin! Sitten helpottaa!

t. Uralisti vuodesta 1983
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Raikku
800
800

Viesti Kirjoittaja Raikku »

Kiva lukea toistenkin Uralistien positiivisista kokemuksista yhteisen harrastuksemme tiimoilta. Itse olen Etelän Itäpyöräilijäin ns.
vetäjä, tosin eipä tätä joukkoa ole paljoakaan tarvinnut mihinkään vedellä, niin aktiivista on ollut, mutta kuitenkin. Aluekerhomme
on ollut avoin niin kauan kun se on ollut olemassa, kaikille motoristeille, merkkiin ja sukupuoleen katsomatta. Nytkin syksyn mittaan
on Heselle ajellut enenevässä määrin uusia kasvoja ja lähinnä länsipyörillä, hakien seuraa hauskasta joukosta. On muuten joku uusikin
Itäpyöräharrastajakin joukkoon ilmaantunut. Ajeluistamme emme ole pitäneet suurta juttua täällä Foorumilla, kun on lähdetty joskus
vain noin ex tempore kerhoillasta käymään kahvilla jossain muualla. Harrastus on minulle antanut paljon uusia kavereita ympäri maan,
on saanut nähdä paljon sellaisia paikkoja ja ihmisiä eri maissa (Venäjä, Latvia, Viro ja Ruotsi), joisa olemme ajelleet. Lisäksi olemme
Bussi- ja Junamatkoillamme eri kaupunkeihin voineet tutustua kavereihin ja heidän puolisoihin, hieman syvällisemmin. Nytkin on jo
aluekerhomme naisväeltä esitetty pyyntö matkasta Rigaan Bussilla keväällä, mutta siitä myöhemmin. Itse olen kyllä kantanut mieluusti
ja selkä suorana Uralistin tunnuksia, ylpeydellä, niin rakas harrastus tämä vaan on ja toivottavasti saamme jatkaa sitä vielä kauan.
Talven tuloa odotellessa, menenpä jatkamaan harrastamista talliin.

Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
autimies

Viesti Kirjoittaja autimies »

No, pitäiskö yhtyä edelliseen , kuten tällä foorumilla on tapana... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tästäkään topikissa ei ole kuin.. no en sano ....

Jatketaan tuolla "rakentelu" topikissa koska kaikki menee talliin.... kuvat on kivoja..... :whistle:
Raikku
800
800

Tulinpa tuolta tallilta kotiin rakentelemasta. Olen joskus aiemmin kyllä kirjoitellut tänne foorumille entisöinti-osioon juttuja,
ensin sivuvaunullisen IC Jupiter 3 entisöinnistä ja sen vaiheista, samoin kun K-pyörän entisöinnin vaiheista. Lähiaikoina on
esillä ollut vain vanhojen parsimista, joten palaillaan sitten asiaan, kun on taas jotain tiedotettavaa, vaikka olisihan Vantaalla
meidän kerholainen, jolla olisi kyllä paljonkin kerrottavaa rakentelusta ja entisöinnistä, sillä Hän voitti mm. viime kesänä Veteraani
rallisssa entisöintikilpailun v. 1927 Husqvarnalla ja on entisöinnyt 3 eri-ikäistä IC:tä, yhden Uralin, yhden K-125 pyörän, yhden
MZ 125 pyörän ja pari säärenväristintä, elikkä Vyr apumootoripyörää, sekä antanut apua meille kaikille tarvitaessa eri tekniikaan
alalta. Tämä jäsenemme on Lasse Erkkilä, joka valitettavasi on enemmän tekomiehiä, kun täällä nettiviestipalstalla aikaansa viettävä
hemmo. Lisäksi vielä rakennelleet poikansa Ollin kanssa Yhden todella hienon Ural-shopperi, joka on palkittu monissa suurissa näytte-
lyissä mm. Amerikan Car Showssa, lisäksi monta Rättäriä, on Heidän käsien osaamisesta päässeet ´nauttimaan. että silleen,
EI kaikki halua olla aina paistattelemassa omahyväisenä näillä palstoilla.

kilinä63
100
100

Viesti Kirjoittaja kilinä63 »

:mrgreen: Ite olen ollut Roikan jäsen vasta kolmisen vuotta...ja olis vissiin miun matkantekoni itäpyörällä loppunut aikas lyhyeen, jossei tätä Roikan porukkaa olisi ollut... Pyöräni oli hiukan "hankala" alussa (.... :oops: onko muunlaisia itäpyöriä...???), mutta toverit täällä ovat kiltisti pyrkineet auttamaan parhaansa mukaan.... vaikka auttamisen netin välityksellä ei varmaan ole ollut helppoa, kun en ennen mitään moottoreista tiennyt.... Silti porukka yritti rautalangasta vääntää miten mikäkin homma pitäs selvittää ja korjata....

:shifty: Enpä minä vieläkään kovin viisas ole noiden koneiden kanssa, mutta sekin vähä on monta kertaa enämpi kun aloittaessai , nollasta 2010.

Minä en rakentele pyörääni, yritän sitä ymmärtää ja opetella korjaamaan notta sillä pystyisin ajelemaan ja nauttimaan matkailusta.... :dance: ja korjaamiseen/remontointiin saa hyvin apuja täältä ja hyvinkin pitkälti on tovereilta tullut apuja myös tuolla reissuissa ollessa. Tähän mennessä olen siis ollut vain ja ainoastaan tyytyväinen jäsenyyteeni :clap: Valtaosa porukasta on hyväntuulista, hyvällä huumorilla varustettua, eikä karsasta akkaakaan kuskin paikalla...

:auto-dirtbike: että omasta puolestani voin kerhoa suositella uusillekin jäsenille, tervetuloa mukaan hauskaan harrastukseen....
männä kesänä pidettiin likkain kanssa hauskaa Roikan tyttökalenterin kuvausten merkeissä.... :happy-jumpeveryone:

kilinä :angelic-grayflying:
...niin monta ihmeellistä asiaa, hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa....
reiska11
10
10

Viesti Kirjoittaja reiska11 »

Raikku kirjoitti:Tulinpa tuolta tallilta kotiin rakentelemasta. Olen joskus aiemmin kyllä kirjoitellut tänne foorumille entisöinti-osioon juttuja,
ensin sivuvaunullisen IC Jupiter 3 entisöinnistä ja sen vaiheista, samoin kun K-pyörän entisöinnin vaiheista. Lähiaikoina on
esillä ollut vain vanhojen parsimista, joten palaillaan sitten asiaan, kun on taas jotain tiedotettavaa, vaikka olisihan Vantaalla
meidän kerholainen, jolla olisi kyllä paljonkin kerrottavaa rakentelusta ja entisöinnistä, sillä Hän voitti mm. viime kesänä Veteraani
rallisssa entisöintikilpailun v. 1927 Husqvarnalla ja on entisöinnyt 3 eri-ikäistä IC:tä, yhden Uralin, yhden K-125 pyörän, yhden
MZ 125 pyörän ja pari säärenväristintä, elikkä Vyr apumootoripyörää, sekä antanut apua meille kaikille tarvitaessa eri tekniikaan
alalta. Tämä jäsenemme on Lasse Erkkilä, joka valitettavasi on enemmän tekomiehiä, kun täällä nettiviestipalstalla aikaansa viettävä
hemmo. Lisäksi vielä rakennelleet poikansa Ollin kanssa Yhden todella hienon Ural-shopperi, joka on palkittu monissa suurissa näytte-
lyissä mm. Amerikan Car Showssa, lisäksi monta Rättäriä, on Heidän käsien osaamisesta päässeet ´nauttimaan. että silleen,
EI kaikki halua olla aina paistattelemassa omahyväisenä näillä palstoilla.
Jotenkin surkuhupaisa kirjoitus.

Ensiksi paukkuu henkselit kuinkamonta pussihousu pyörää on tehty ja sitten lopuksi todetaan että ei haluta olla omahyväisiä.
Joo. Jatkakaa.
Raikku
800
800

Kehoituksestasi huolimatta, reiska 11, me jatketaan. Pussihousuissakin ja henkseleissä löytyy, paukutellaan sitten ajelujen välissä niitä,
kun muuta ei osata soittaa. Ajeltukin on, mutta epäilen, että reiska 11, et taidakaan esitellä rakennelmiasi yleisesti, ainakaan meidän
yhteisillä reissuilla, ei ole reiskoja näkynyt, ainakaan vielä. Tervetuloa, vaikka pusareissa ja henkseleissä, mukaan !

arttu
200
200

Viesti Kirjoittaja arttu »

Joo oiskai sitä huonompiakii harrasruksia,esmerkis tuo kokopäivänen juopottelu,varmaankii
sais ittesä melekoseks"reiskaks"hyvinnii nopiaa
Itellä on tuo Urali ja muutama pappatuna -61 ja -79 joittenka kanssa suapi,kyllä ajan kulumaa
verrattain mukavasti,eikä ni kahtelemmaan muihin kirjotuksian pilikuntarkasti
Minun mielestä tää itäpyöräily ei oo pilikuntarkkaa hommaa,enempi semmosta rentoo hermoleppoo :whistle:

Hyvvää syksyä kaikille tasapuolisesti toivottelloo Arto Tolvanen Varkauvesta
ps. yrittäkkee olla immeisiks
joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei
Kootteri
500
500

Viesti Kirjoittaja Kootteri »

Moi,

Muutama herra sai nyt viikonloppuna parin kuukauden banaanit foorumille.
Banaanit tuli varmaankin ihan aiheesta, mutta samalla monta epämääräistä asiaa myös lakaistiin maton alle.
Osa jutuista saattoi olla täysin huuhaataa, mutta myös täysin totta; kertomatta sen enempää totuutta. ..En tiedä, kun en tunne henkilöitä/asioita.
Osittain myös näyttää, että alakerhoissakin vallitsee samankaltainen tilanne, pikkujoulujakaan ei näemmä saada sovittua ilman julkisia kitinöitä.

Voiskohan siis Roikkalaiset valoittaa tietämättömälle mitä tuo autimies tarkoitti, kun esim. puhui 2012 Kurikan meetingin saunasopimuksista, puheenjohtaja vaalit ilman vastaehdokkaita yms. yms.
Oliko nuo autimihen (foorumin mätäpaiseeksisin kuvattu kirjoittelija) jutut täyttä potaskaa vaiko vain pintaraapaisu totuudesta mitä taustalla ihan oikeasti tapahtuu?
Luultavasti autimiehen jutuissa on jotain perää, koska herra näyttää olevan kovin näreissään ja näyttää nyt jättävän koko konepyöräharrastuksen tässä ympäristössä.
Roikka harrastajat taitaa olla levittäytynyt aika laajalti pitkin suomea. Ehkä suurin kommunikointiyhteys on tämä foorumi.
Moni kuitenkin koittaa laittaa kaluston kesäksi ajoon ja suunnaten roikkaralliin, missä samalla pidetään yhdistyksen vuosikokous tarvittavine äänestyksineen.
Jos ei juuri tunne porukkaa ja ehdokasvaaleissa on vain yksi/muutama muutama ehdokas niin aika helposti hallituksen suosiossaoleva ehdokas menee läpi ihan laillisessa äänestyksessä.
Tarkoitan tällä siis sitä, että jos rivijäsenellä itsellään ei ole selkeää mielipidettä niin helposti mennään muun joukon mukana.

Toivottavasti jossain vaiheessa näistä jutuista tulis vähän tarkempaa infoa. ..Oli se info sitten täällä tai jossain muualla "matottomilla lattioilla".
Toivoisin myös, että tämä juttu säilyy täällä avoimella julkisella puolella. Tämä ei ole "varaventtilipuolen" höyrynpäästelyä vaan ennemminkin epätietoisen kyselyä.
Samalla myös banaaneja saaneet henkilöt pääsee myös näkemään mitä/mistä täällä oikein keskustellaan.

terveisin
-Roikan jäsenyyttä harkitseva

PS:
2000-luvun puolivälissä olin valkovänäjällä presidentivaalien aikaan. Lukashenka voitti vaalit. Tuntuu, että täällä vallitsee nyt samantyylinen ilmapiiri kuin sielläkin aikanaan.
Samoin myös hiihtoliittokin sopi asioitaan saunassa 2001, eikä siitäkään oikein hyvää seurannut. Totuudet tuli kuitenkin lopulta julki.
ottomatti
400
400

Viesti Kirjoittaja ottomatti »

Kootteri kirjoitti:Moi

Voiskohan siis Roikkalaiset valoittaa tietämättömälle mitä tuo autimies tarkoitti, kun esim. puhui 2012 Kurikan meetingin saunasopimuksista, puheenjohtaja vaalit ilman vastaehdokkaita yms. yms.
Kielenkäyttö meni painokelevottomaksi näillä em. nimimerkeillä, siinä syy jäähyyn. Mulla ei kyllä ole tietoja mistään saunasopimuksista enkä oikein ymmärrä miten semmoiset vois toimiakkaan. Vuosikokkouksessa ( Roikka Rallissa ) jossa toimihenkilöt valitaan vuosittain, on kokkousedustajia paikalla kymmenittäin, täytys olla mahoton voima jos tuon koko porukan pystys ns näpeissä pitämään ja käyttäytymään jollakin määrätyllä tavalla.

Toisaalta piän erittäin hyvänä asiana jos näille paikoille on kiinnostusta ja jopa pyrkyä, se on ja olis jopa erittäin toivottavaa.

Jos tyytymättömyyttä on nykyisiä tai tuleviakin toimihenkilöitä kohtaan se on niinkin lähellä kuin riski 7 kuukautta ja uudet valinnat on käsittelyssä, näin tapahtuu joka vuojelle.

Ystävällisin terveisin "ottomatti" hallituksen rivijäsen
Itärauta, tuo liikuttava kulukuväline.
karppi
2000
2000

Viesti Kirjoittaja karppi »

Joo....autimiehen jutuistahan saa sellaisen käsityksen,että siellä johtokunnassa oleminen olisi jotain suurta ja mahtavaa,ja siellä saa diktaattorin valtuudet....kyllä se tosiasiassa on sitä,että sinne paremminkin joutuu...tiedossa on paljon vapaaehtoista työtä,menetettyä vapaaaikaa ja tietenkin kritiikin kohteena olemista...olen varma,että ensi kesän kokouksessa tulee olemaan melkoisen vaikea saada niitä vapaaehtoisia toimijoita tähän kerhoon...enkä kyllä muuten ihan heti muista,että johtokuntaan valituista olisi tarvinut kokouksissa äänestää...paremminkin kieltäytymisiä on tullut valintatilanteessa...

Ei muuta ku,kootteri roikkaan mukaan,ja kokuspaikalle ensi kesänä...ja vielä siulle ja muillekin tiedoksi...nimimerkki autimies ei ole osallistunut tietääkseni yhteenkään roikan kokoukseen...(jos joku muistaa toisin,niin pyydän korjaamaan)..

Terv...karppi...ollut joskus hallituksen jäsen,ja siellä olin täysin turha kumileimasin...kyllä enemminkin pidin sitä rasitteena kuin kunniana/velvollisuutena.
separaattori
2000
2000

Viesti Kirjoittaja separaattori »

Sitä minäkin tässä ihmetellyt että kuinka saakelin mukavaa hommaa se pulinanjohtajana oleminen täytyy olla kun sinne oikein halutaan .. :roll:
Rust in piece
hyvonenh
1250
1250

Viesti Kirjoittaja hyvonenh »

Täytyy vaan toivoo , että halukkaita noihin hommiin olis jatkossakii. Esim. kerholehti on viime aikoina ollu mielestäni laadukas.
Myös vuosikokouksessa jossa valitaan toimihenkilöt esittämällä , kannattamalla sekä tarvittaessa äänestämällä. Täytyy olla paikalla jos jotain henkilöä haluaa johonkin hommaan. Täällä foorumilla asian spekulointi suuntaan ja toiseen ei kuulu kerhon demokratian toimintaan , kokous on se kun asian päättää.
Niin ja ne päättäjät kokouksessa on ihan oikeita kerhon jäseniä...

t.hh , vuosikoukseen osallistumiseen oikeutettu.
timo hokkanen
25
25

Viesti Kirjoittaja timo hokkanen »

karppi kirjoitti:Joo....autimiehen jutuistahan saa sellaisen käsityksen,että siellä johtokunnassa oleminen olisi jotain suurta ja mahtavaa,ja siellä saa diktaattorin valtuudet...
Onkos tällä autimiehelle edes itäpyörää, kun on myynyt kaikki pois.kait roikan säännöissä lukee ,että hallitus ainakin ajaa venäläisillä.idäksi lasketaan kyllä kiina ja japani,mutta onko oikeesti.?Mielestäni vois olla noita kuvia myös päättävien kavereiden pyöristä.oishan se naurettavaa jos joku päättävästi ajaisi esim:kiinalaisella tai japsilla.
Uskila
4000
4000
Viesti:

Uralroikassa on katto korkealla ja seinät kaukana toisistaan, kaikki pyörämerkit ovat tervetulleita mukaan…

:whistle:

Youtube >>>>> Video
ottomatti
400
400

Viesti Kirjoittaja ottomatti »

[quote="timo hokkanen"]

Tervehys Timo. Sanojesi sävy kuullostaa tutulta. Mulla olis sulle tärkiiää asiaa, antasikko kännykkä numerosi, niin soitan.

Oma numeroni on 0400 284491

Ter Antero Erkkilä
Itärauta, tuo liikuttava kulukuväline.
Karppa
1750
1750
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Kurikassa kuten muuallakin Roikan kokoontumisajoissa on pidetty vuosikokousta valmisteleva kokous, ilmoitin että en ole käytettävisä 2014. Saunassa en käyny, suihkussa kolomasti. sopimuksista en tiedä mitään.

Kritiikki ja arvostelu on sallittava hyvän maun rajoissa ja siihen asianosaisten vastattava. Ikävistä asioista on pystyttävä keskustelemaan ja sopimaan kerhon etua ajatellen. Viestin poisto ei ole oikea ratkaisu. Kun asia on poissa päiväjärjestyksestä ja vanhentunut niin sitten voi siirtää viestivarastoon mistä se ei häviä vaan on jemmassa.

Jokaisen kanssa on tultava toimeen ja asiat soviteltava vaikka se ei oman mielen mukaan menisikään.

Tämä kaikki on uutta ja mistä ei ole enakkopäätöstä, siinä onkin uudelle hallitukselle pohdittavaa, kuka määrää tunnusten sulkemisen sensuurin ja miten tiukasti.
Kaikki tämä on taas kaatunut meikäläisen niskaan, mitta on aikalailla täynnä.

....hoitelen loppuvuoden rutiinit, kalenteri painossa ja rompepäivät ja laskujen maksun sekä netin päivittäin......
MopoMään
400
400
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MopoMään »

Itse kuulun toistaiseksi roikan hallitukseen ja voin vakuuttaa kunniani ja omantuntoni kautta.
Mitään saunasopimukia ei ole ollut, ollut tai edes olisin kuullut olevan.
Autimies bännättiin sopimattoman kielenkäytön, ja asiattoman käytöksen johdosta.
Ne hetket jotka olen autimiehen kanssa viettänyt nokakkain, on mitä upeinta roikkakäytöstä ja yhteistä harrastusta edistävää .
Mutta täällä foorumissa, aivan tolkutonta ja käsittämätöntä jupinaa autimieheltä.

Tämä hallituksessakin oleminen on vapaaehtoista askartelua vapaa-aikana.
Ei sitä haluaisi päiväänsä pilata moisen älämölön takia.
Jokainen joka aktiivisesti tai vaikka sillointällöin avittaa ja haluaa osallistua roikan toimintaan,on tervetullut mukaan.
Ei tämä ole mitään salatiedettä .
Ei täällä yleensä kukaan puhu hallituksen nimissä, vain karppa.hän on "herra hallitus" meidän kaikkien pyynnöstä ja valittuna.
Minunkin sanani on vain omiani,ja ne halusin kertoa...ei kukaan ole ajatusteni lukija.
Terveisin Mopomään
Jukka Karen Tuusula
Tee sitä tai tätä...älä tekemättä jätä
http://sites.google.com/site/mopomaan/p ... ien-kautta
cedricfan
3000
3000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Hyvän maun vastainen potaska poistetaan saman tien kun huomataan, se on jo moderaattoreiden velvollisuuskin. Siitä ei pidä myöskään ottaa mitään kasveja hengityselimiin, samoin se homa toimii muuallakin.
Ja kaikkien kirjoittajienkin pitäisi pystyy noudattamaan alkeellisimpia käytössääntöjä. Netin etiketistä löytyy kyllä tekstiä jollei asia ole hanskassa.
Oma ajatukseni on, että jatkossa (tarpeen niin vaatiessa) otetaan käyttöön myös moderaattorien antama esim viikon, kahden tai vaikkapa kuukauden jäähy, niin saadaan kuri palaamaan jo ennen kuin asiat äityy nän pahasti pois raiteiltaan.
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Baba Jaga
50
50

Viesti Kirjoittaja Baba Jaga »

Asiahan ei minulle millään tavalla kuulu, vietän vain aikaani aina joskus täällä Roikan sivuilla, osallistun Roikka-ralliin mahdollisuuksien mukaan yms.
Olen kiitollinen heille, jotka kritiikistä huolimatta jaksavat toimia vapaaehtoistyössään, saamatta "rintansa täyteen mitalleja". Mieleeni on jo monesti putkahtanut sanonta tyhjistä tynnyreistä: "Tyhjät tynnyrit rämisevät eniten".
Tätäkään ei tietenkään olisi tarvinnut kirjoittaa, mutta kirjoitin kuitenkin. Vääräuskoisena epämotoristina voi kirjoitella kaikenmoista... :angry-banghead:
Miksi olla vaikea, kun voi samalla vaivalla olla mahdoton?
- Бáба-Ягá -
Vastaa Viestiin