No, meitä on moneksi.. toiset taplaa tyyllillään , toiset katselee ja kuuntelee... itse kuulun siihen tekevempää porukkaan , mutta tekoseni ei aina kiinnosta tai niitä ei julkaista, siihenkin on syyt....
Joten ainakin omia tekosiani voi seurata netistä jos vaan osaa etsiä....
Voi olla että "wolfin" rakennus ei löydy ekaksi tältä foorumilta....
Ja mitä tulee kerhon toimintaa niin en kommentoi , vaikka olen keski-suomen vetäjä... mutta jos asioita joka mieltä hiertää niin luuri käteen ja call me.... o5oo82o988. kerron kyllä missä ajellaan ja milloin.. seuraava taitaa olla tammikuussa rompepäivät, mutta kahvittelua roilin kukkumäessä on varmaan tässä ennen sitä... ja siitä voi lukea tältä palstalta.
Itse olen ainakin pyrkinyt kirjoittamaan jokaisen ajelun tänne, tosin ensin soitellaan puhelimella ja sovitaan , että edes joku tulee paikalle, sen jälkeen kaikki ovat tervetulleita keski-suomen ajeluihin. Ja erittäin iso kiitos porukalle täällä jyväskylän ympäristössä, puskaratio toimii.....
Kevään (toukokuu )kolmesta vai oliko meitä neljä?

No eni wei..... koko ajan on harrastajat lisäntyneet

Lopussa oli jo letkaa..

Paitsi etelän pystymettä
Kiitokset siitä "ottolle" olet oikeesti se ainut joka ajoi yksin ko. paikalle....Saamasi kylmän viima ja sade, korvataan seuraavan kerran isolla tuopilla ns. pojat tarjoo...
Meillä on se perinteinen asia tärkeä. Kaveria ei jätetä!!. taijotaan jostain se viimeinen kipinä siihen oli pyttyjä sitten yksi tai kaksi..

Tai jos ajat jamahalla... ei sitä katsota kuin posiiviseksi jutuksi,koska silloin on potenttiaalia...