Minen näistä mittään ymmärrä ja tulpat olis varmaan hyvä vaihtaa. Niin osaako joku neuvoa, minkämoiset onpi hyvät? Lämpöarvoilla lienee ainakin merkitystä, merkkiuskovaisiakin monesti näkee.
Kone on mallia tämä:
Kaikki on mahdollista paitsi pyöröovista hiihtäminen.
Osaako väki sanua miksi 6v kärkipeliin ja vakiopuolaan ostetut ngk pb6hs tulpat ei syty uudenmallisen kärettömän sytkän ja tuplapuolan kanssa? Pakin pohjalle nakattu B6hs syttyy ihan itekseen vaikka on melkoisessa noessa ja taikinassa.
Osaako väki sanua miksi 6v kärkipeliin ja vakiopuolaan ostetut ngk pb6hs tulpat ei syty uudenmallisen kärettömän sytkän ja tuplapuolan kanssa? Pakin pohjalle nakattu B6hs syttyy ihan itekseen vaikka on melkoisessa noessa ja taikinassa.
Mt9-750
Bb 6HS ja B6HS tulpissa ei muuta eroa kun että tuossa Bb :ssä ulkoneva eristeosa, eli tätä käytetään jos halutaan esim. pitää tulpan kärkiosa puhtaampana(kuumempana) kun että kärkiosa olisi "poterossa" kuten B -mallissa...joskus ei ole tilaa edes sille ulkonevalle kärkiosalle eli se ottaa johonkin kiinni..se on aika harvinaista mutta ei mahdotonta... taitaa nyt nm. Madolla olla vaan pari viallisia tulppia/tippunut katuun tms. ..voisit kokeilla vaikka Densoa tai Boschia vaihteeksi.
Nuot ngk on kyllä niin syvältä kun tulpat vaan voi olla. Vw käytössä ei kestä kun bossin tulpat ainaskaan mulla http://www.aircooled.fi/tuote/4747/syty ... erre-bosch nuot kun laitat niin alkaa kestämään tai sitten vanhat venäläiset tulpat
Osaako väki sanua miksi 6v kärkipeliin ja vakiopuolaan ostetut ngk pb6hs tulpat ei syty uudenmallisen kärettömän sytkän ja tuplapuolan kanssa? Pakin pohjalle nakattu B6hs syttyy ihan itekseen vaikka on melkoisessa noessa ja taikinassa.
Mt9-750
Bb 6HS ja B6HS tulpissa ei muuta eroa kun että tuossa Bb :ssä ulkoneva eristeosa, eli tätä käytetään jos halutaan esim. pitää tulpan kärkiosa puhtaampana(kuumempana) kun että kärkiosa olisi "poterossa" kuten B -mallissa...joskus ei ole tilaa edes sille ulkonevalle kärkiosalle eli se ottaa johonkin kiinni..se on aika harvinaista mutta ei mahdotonta... taitaa nyt nm. Madolla olla vaan pari viallisia tulppia/tippunut katuun tms. ..voisit kokeilla vaikka Densoa tai Boschia vaihteeksi.
Jou.
Tulpat oli suoraan motonetin tiskiltä siirretty sivulaukkuun muovirasiaan odottamaan tarvetta. Toki ne siellä on kolissu ja rämissy mukana.. pitänee vaihtaa merkkiä jos se siitä?
Kylmiltään käsillä pyörittämällä sitä sytkän pohjaa sai kunnon räpinää aikaseksi molemmin puolin.. täytynee tarkistaa vielä ettei pyörijän ja anturiin välys ole livahtanu liian suureksi.
Tarkastettu kaikki mahdollinen ja alkoihan ne uudet varatulpatkin sätkimään. Mikä lie löysä liitos / huono kontakti josain. Nyt koppa kiinni ja odottelemaan vähän parempia ajokelejä.