http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm?ac ... il&id=8705
Taas maanantaina olis moista saatavilla, mutta muistaako kukaan, että oliko siinä muisti? Eli jos imatranvoima katkeaa, niin osaako tuo jatkaa lataamista? Jollei, niin ei parane jättää talliin yksikseen akkuun kiinni.
Lidlin akkulaturi?
Re: Lidlin akkulaturi?
Ainakaan siinä edellisessä ei olut muistia, eli pitää tehdä uusi käynnistys...
Toiseksi jos on kehno akku, niin ei ala olenkaan lataamaan...
Ps kokemusta on
Re: Lidlin akkulaturi?
Muistaakseni siinä vanhassa mallissa ei ollu 6 v latausta ollenkaan.
Päällisin puolin erillainen .
Eikös noilla ole se 14 päivän palautus oikeus, siinä ajassa jo kokeileekin kuinka lataa sähkökatkonjälkeen .
Ural M-61 , Ural M-63
Re: Lidlin akkulaturi?
mun älylaturi toimii sähkökatkojen jälkeenkin 
- Liitteet
-
- laturi.jpg (1.38 MiB) Katsottu 2030 kertaa



