Pyynnöstä kerron keitoksen reseptin:
Otetaan yksi 3 W valkoinen LED-moduli (protossa)
Otetaan yksi kirkas snadi LED
Otetaan yksi noin 175 ohm 1/2 W vastus
Otetaan yksi 3.9 ohm 5 W vastus
Otetaan yksi Käkisalmen Quattron 7" H4 umpio made in incredible India (****net malli)
Kytkentärimaa neljän kytkennän verran (2.5 neliöinen parempi) yksi jää varoille.
Umpiossa on suojana H4 polttimoa emuloiva muovitulppa. Tarkista ettei kukaan oo sitä pöllinyt pakkauksesta.
1. Tinataan piuhat kiinni moduliin
2. tinataan etuvastus (3,9 ohm) modulin piuhaan
3. Tinataan piuhat parkkilediin
4. Tinataan etuvastus (175 ohm) parkkilediin
5. Hoidetaan muovitulpan sisään jäähdytys LED modulia varten. Käytä piirasvaa, että lämpö siirtyy.
6. Kiinnitä LED-moduli TIUKASTI muovitulppa/jäähdytysklönttihässäkkään
7. Tuikkaa parkkiledi parkkipolttimon reikäämn. Joutuu sovittaan bensaletkulla...
8. Laita piuhat kytkentärimaan (sokeripala) miinuksen voit laittaa samaan.
9. Vedä virtalukolta virtapiuha parkille ja originaalista lampun kannasta virta ajovalolediä varten kytkentärimaan.
10. Savun hälvettyä tarkista kytkentä
Kun tekee muovileluilla ton homman niin ei tartte miettiä maadoitusta. Ihan se ja sama onko miinus maassa vai puussa kun laittaa oikein niin aina joku palaa
Kytkentä on tässä...
Jäähdytyksen kanssa pitää olla tarkkana. Seuraavaan protoon jos joku joskus kysyy teen ihan oikean regulaattorin. Näillä vastusarvoilla LED-moduli, 3 watin sellainen, selviytyy hengissä vielä jos jännite nousee 7,5 volttiin. Vastushan on ihan kiva, niitähän me ollaan hankittu itäpyörän myötä, mutta regulla saa jännitteen kivan tasaiseksi... Niin ja onhan se elektroniikkaa

Урал - Maailma tarvitsee esikuvia...
Brittiauto tuo lännen vastine Ladalle...