laturi lataaman
-
rottarauta
- Viestit: 4
- Liittynyt: 31.03.2015 22:18
laturi lataaman
Miten kytken laturin että se lataa? Pyörässä ei muuta kuin akku ja puolalle johto päävirta katkasia. En saa laturia lataamaan mitää hajua mitä mihinkin napaan tulee että lataa
Re: laturi lataaman
Kerros nyt ensin mitä palikoita sulla siellä on. Vaikka kaukoparantajiakin on niin silti helpottaisi kun tietäisi mikä systeemi...
Tuolta vaikak lunttaamaan minkä näköistä kilkettä paikallaan:
http://www.ural-zentrale.de/advanced_se ... ma&x=0&y=0
Tuolta vaikak lunttaamaan minkä näköistä kilkettä paikallaan:
http://www.ural-zentrale.de/advanced_se ... ma&x=0&y=0
Re: laturi lataaman
Noista linkeistä löytyy PDF
6 V lataus >>>>> G414:
12 V lataus >>>>>> G424:
12 V lataus >>>>> kranu ja ND:
Ps ei muuta kuin tutkimaan latauksen ihmeellistä maailmaa
Re: laturi lataaman
Meinasinkin kirjoittaa että Uskila laittaa sitten kohta kuvia systeemeistä 
Re: laturi lataaman
rottarauta kirjoitti:Miten kytken laturin että se lataa? Pyörässä ei muuta kuin akku ja puolalle johto päävirta katkasia. En saa laturia lataamaan mitää hajua mitä mihinkin napaan tulee että lataa
Jossei latausrelettäkään löydy?, niin ei lataa.
Ural M-61 , Ural M-63
-
rottarauta
- Viestit: 4
- Liittynyt: 31.03.2015 22:18
Re: laturi lataaman
sain lataan ku heitin laturilta kaikista 3 navasta johot suoraan akun plus napaan. ja ylilataa tottakai sen 16-20v mulla on uus semmonen peltilaatikkokin jännitteensäädin..... mut käpy palo ku koitin sitä sinne väliin änkeä. tosiaan laturi on 12 volttinen aivan uusi ja peltilaatikkokin on aivan uusi
Re: laturi lataaman
Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän...

Ps väri väriin ja loput yhteen
Re: laturi lataaman
mitenkäs kytketähän Pb1 säädin?
Re: laturi lataaman
säätimessä navat eri järjestyksessä kuin tuossa pp-330 mallis. vasemmalla alahalla ja ylähällä se "äärettömän" merkki ,oikias reunas nk ja keskellä liitin pc ?
Re: laturi lataaman
tuo on kyllä aivan erimoonen :(. Aukeeko muuten nuo kuvat jokka linkitin?
Re: laturi lataaman
tuli mielehen notta onko tuo moottoripyörästä ensinkään?.



