Sivuvaunun swingin rakenne-erot

Kaikki runkoon ja sivuvaunuun liittyvä keskustelu.
Dneperisti
75
75
Viestit: 85
Liittynyt: 21.11.2010 19:33
Paikkakunta: Kylmäkoski

Sivuvaunun swingin rakenne-erot

Viesti Kirjoittaja Dneperisti »

Olisi tarkoituksena vaihtaa sivuvaunuvedolliseen vaunuun swingi. Vanhassa oli tämä normaali systeemi, jossa toinen akseleista on irrotettava. Korvaavassa swingissä onkin kiinteät akselit kummallakin puolella... Minkähän laiseen runkoon tuollainen on alun perin tarkoitettu? Tai onko olemassa pidemmän mallin kumipuslia, ikään kuin yhdeltä puolelta asennettavaksi? Jos ei muu auta, niin vuolen normikumeista olakkeet veks ja asentelen ne.
Liitteet
IMG_2676.JPG
IMG_2676.JPG (848.08 KiB) Katsottu 2693 kertaa
Avatar
Ripa
2000
2000
Viestit: 2100
Liittynyt: 31.08.2004 19:15
Paikkakunta: Helsinki, Kallio

Re: Sivuvaunun swingin rakenne-erot

Viesti Kirjoittaja Ripa »

KuvaUudempi on uralin vaunuun sopiva.
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8058
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Päijät-Häme oblast
Viesti:

Re: Sivuvaunun swingin rakenne-erot

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Tuossa on vähän tietoa >>>>>> 2WD:

Ps kyllä ne nepparin molemmat

:think:
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Avatar
Ripa
2000
2000
Viestit: 2100
Liittynyt: 31.08.2004 19:15
Paikkakunta: Helsinki, Kallio

Re: Sivuvaunun swingin rakenne-erot

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Joo niinpäs onkin. Kuva
Dneperisti
75
75
Viestit: 85
Liittynyt: 21.11.2010 19:33
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Sivuvaunun swingin rakenne-erot

Viesti Kirjoittaja Dneperisti »

Eipä tuosta sinänsä ansiokkaasta PDF-sarjastakaan (siinähän on kolme osaa) saanut selvyyttä, milloin tuo on muutettu. Mutta ilmeisesti runko on sama ja ainoastaan käytetty kumipusla on pidempi. Eiköhän tämä tästä selviä. Kolme reduktoria on käsissä pyöriteltävinä, kaikki keskenään erilaisia.

EDIT: Ja kiitokset kaikille vastanneille :-P
Vastaa Viestiin