Heippa hei,
Ostin melkeinpä kuukausi sitten Dnepr MB750 1969.
Ongelmia siinä oli alussa suht mukavan määrä, etenen yks askel kerrallaan kohti toimivaan pyörään.
Itellä ei ole paljoakaan kokemusta näistä peleistä, mutta parisen viikon aikana olen oppinut uusia asioita.
Laturi (6V, G-414) ei anna sitä tarvitsevan virran määrä. Tyhäjkäynillä ja johdot porteista irti, niin yleismittari näytti parhaimillaan 0,19 V.
Hiilet ok, hiilen jouset ok ja urat putsattu.
Onko mitä neuvoja/vinkkejä tähän tilanteeseen?





