Henkilökohtaisena mielipiteenäni on, että etanolin sotkeminen bensiiniin on alkoholin väärinkäyttöä. Ainehan on alunperin kehitetty tai paremminkin varmaan vahingossa keksitty ihan muita tarkoitusperiä varten.
Joko minulla päässä sirittää tosi pahasti (ei olisi sekään uutta), mutta olin havitsevinani seuraavia seikkoja:
1. Mopo ei lähtenyt enää niin hyvin käyntiin, ei kylmänä eikä lämpöisenä.
2. Koneesta kuuluu erilaiset kilinät, eli koneen käyntiääni muuttui entistäkin mielenkiintoisemmaksi
3. Kovissa vauhdeissa (80+ km/h toi + on sit ihan pieni) ei veto ollut entisellään.
Kokeilun jälkeen tankkasin taas 98E:tä ja mielestäni kohdat 1, 2 ja 3 ovat parantuneet. Onko muilla ollut samansuuntaisia havaintoja vai onko tämä vain ihan perskohtainen havainto eli vinksahtama aivolohkossa.
Kysyy epätietoinen Suur-Hollolasta












