Mitäpä mieltä Mämmistä?
Mitäpä mieltä Mämmistä?
Joo mun mielipide on että näyttää paskalle ja maistuu hyvälle kerman ja sokerin kanssa. 
Re: Mitäpä mieltä Mämmistä?
Mun mielestä näyttää hyvältä kerman ja sokerin kanssa ja maistuu paskalle..jopesa kirjoitti:Joo mun mielipide on että näyttää paskalle ja maistuu hyvälle kerman ja sokerin kanssa.
Mistä syystä sotien jälkeen Suomessa vieraillet ulkomaalaiset lähetti kotimaahansa viestejä että lähettäkää äkkiä ruoka-apua kun täällä syödään ruokakin kahteen kertaan? 
Mämmi on erinomainen "kausiherkku"!
Tuota mämmin ulkonäöllä haukkumista en ole oikein koskaan ymmärtänyt?
Katselkaapa ruokakaupassa ympärillenne niin siellähän on pilvin pimein epäilyttävän näköistä tavaraa...
Jotkut kehuvat esim. italialaista ruokaa. Heidän pestonsahan näyttää tuoreelta lehmänpaskalta...
Tuota mämmin ulkonäöllä haukkumista en ole oikein koskaan ymmärtänyt?
Katselkaapa ruokakaupassa ympärillenne niin siellähän on pilvin pimein epäilyttävän näköistä tavaraa...
Jotkut kehuvat esim. italialaista ruokaa. Heidän pestonsahan näyttää tuoreelta lehmänpaskalta...
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Mämmi antaa siivet...

Laitoin lapsille hienot annokset mämmiä
- Korhosen Mara
- 300

Hyvväähän se on kunhan ei laita liikaa kerman ja sokerin herkullista makua sottaamaan.
Totta puhuen on pitkä aika kun viimeksi olen syönyt. Penskana tykkäsin kyllä, mutta nyt en tiedä kun on varmaan päälle kymmenen vuotta edellisestä maistiaisesta. Muutama kaveri tulee ensi viikonloppuna käymään ja ruoanlaitto kuuluu suunnitelmaan. Tuumasin, että saattaisin väsäillä mämmit 1800-luvun lopun keittokirjan ohjeen mukaan. En ole kotitekoista koskaan maistanut.
Totta puhuen on pitkä aika kun viimeksi olen syönyt. Penskana tykkäsin kyllä, mutta nyt en tiedä kun on varmaan päälle kymmenen vuotta edellisestä maistiaisesta. Muutama kaveri tulee ensi viikonloppuna käymään ja ruoanlaitto kuuluu suunnitelmaan. Tuumasin, että saattaisin väsäillä mämmit 1800-luvun lopun keittokirjan ohjeen mukaan. En ole kotitekoista koskaan maistanut.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.
Terve!
Tapana sanoa että joku on mämmikoura. Tarkoittaako se sitten että on varsinainen mämmin valmistaja?
Tapana sanoa että joku on mämmikoura. Tarkoittaako se sitten että on varsinainen mämmin valmistaja?
rampe - Raimo Rauvola
Jääkaapissa odottelee kaksi laatikkoa!
Lankalauantaina ei saa syödä kuin kynsiään, mutta huomenna alkaa mämmin syönti. Sekaan sinistä maitoa, kermaa ja sokeria!
Lankalauantaina ei saa syödä kuin kynsiään, mutta huomenna alkaa mämmin syönti. Sekaan sinistä maitoa, kermaa ja sokeria!
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Hyvinkää
Kysymykseen vastaus-
hyvää kunhan ei jokapäivä syö.
Timo
hyvää kunhan ei jokapäivä syö.
Timo