Hölmölle neuvoja, kiitos!

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Avatar
pessi55
Viestit: 5
Liittynyt: 25.10.2015 18:23

Hölmölle neuvoja, kiitos!

Viesti Kirjoittaja pessi55 »

Olen K-750 mallia 1959 pyörän uusi omistaja ja koska en juurikaan mitään fillarista tiedä kyselisin hiukan neuvoja näin alkuun.
Siis kyseessä on joskus X-vuonna Eestistä paluukuormana tullut yksilö johon matkan varrella on eksynyt jopa niinkin karseita virityksiä jotka antavat ymmärtää että ko. pyörä on todellakin ollut päivittäiskäytössä. No niin, pakomutkat on uudet mutta uusia sikarimallin vaimentimia ei vaan tunnu löytyvän. Vehje on todistetusti jo pyörähtänyt parikin kertaa tontin ympäri mutta varsinaisesti maantielle en ole tohtinut ontuvaa vanhusta vielä viedä.
Kun kerran pyörä vaikuttaa ajokuntoiselta noin muuten (on rekkarissa ja vakuutettu) niin hyvät kollegat, antakaatten vinkkiä mitä varaosia ja tarvikkeita kandeis ostaa/ottaa mukaan jotta ei jo eka viittä kilsaa pidempi reissu johtaisi totaaliseen katastrofiin.
Hyvää kesän alkua!!!

T:Hande
Avatar
kelju m63
2000
2000
Viestit: 2349
Liittynyt: 04.05.2007 21:10
Paikkakunta: Stormi

Re: Hölmölle neuvoja, kiitos!

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

:mrgreen: Moro .
Tervetuloa joukkoon , laitahan pyörästä kuvaa .
Nähdään vähän mitä osaa ja virityksiä siihen on laitettu.
Täältä löytyy osamyyjien yhteystiedot.
http://uralroikka.fi/sivut/?page_id=389
Ural M-61 , Ural M-63
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Hölmölle neuvoja, kiitos!

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Joo asiaa helpottaa kun otat parit näpsyt eri puolilta mopoo, niin nähdään mitkä "viritykset" haiskahtaa epävarmoilta..missäpäin kotomaata tämä helmi lepää...
Avatar
pessi55
Viestit: 5
Liittynyt: 25.10.2015 18:23

Re: Hölmölle neuvoja, kiitos!

Viesti Kirjoittaja pessi55 »

On ollut kaikenlaista pikku puuhaa kuten 18m3 multakuorman levitystä joten varsinainen asia on joutunut hiukan oottelemmaan. Kunhan saan kansien kuparit kotiin/paikalleen niin uudella innolla yritystä jopa kylän ympäri. Laittaisin mielelläni kuveja moposta mutta eipä siinä liene kuin joitain viron poikain klemmari yms pikkujuttuja. Katsotaan nyt kun saan aikaiseksi pyörähtää kameran kaa pihalla.
Nii, ei sitten kellään ole tai edes vinkkiä jos ei nyt uusista niin hyväksyttävistä sikareista (nykyiset kun ovat PlasticPaddingin mainokset) vaikka mielelläni kalanpyrstöt laittaisin jos se vain aikanaan museohenkilölle kelpaisi.
Palaillaan tovin kuluttua ja kiitos mielenkiinnosta noviisin yritelmää kohtaan!
Hande
Avatar
pessi55
Viestit: 5
Liittynyt: 25.10.2015 18:23

Re: Hölmölle neuvoja, kiitos!

Viesti Kirjoittaja pessi55 »

Zori, vastaus olinpaikkaan unhoittui ja se on Vantaalla!!!!!
Vastaa Viestiin