Moro taasen tovin jälkeen!
Tartteis taas ohjeistusta jotta mitä lempoa on muutenkin vähille virroille käynynnä? Siis, oon laitellut kaikenlaista juttua uusiksi 1959 K-pyörääni muttamutta nyt on outoa käyny. Vaikken sähköihin (mielestäni) olekaan kajonnut on tilanne se jotta lyötyäni akun kiinni antaa se mitatessa karvan auki 6v ja virtalukosta mitaten tulopuolelta samat arvot mutta kun laittaa avaimesta virrat päälle ei tapahdu yhtikäs mitään. Kun otin arvon sen mikänytikinälieneekään sulkeutuvan kärjen päästä oli voltit ainoastaan alle kolmen tasoa. Virta-avaimen kytkeminen ala-asentoon eli päälle ei aiheuta mitään kytköksiä ts. merkkivalo ei pala eikä valoillekaan saavu kipinää!
Pliis help!!!!
Kadonneet virrat!
Re: Kadonneet virrat!
Onko se Bilteman akku ? Mulla oli joskus samat oireet ja vika oli akussa. Eli mitatessa ok, ulosotossa kaput.
Re: Kadonneet virrat!
Kerta turrelandiassa ajeltii,ni ihmeteltii että missä vika,ku yleismittarikii näytti täyttä latausta...kunnes oivallettii,että eihä sil akulla palanu ees koittomeisseli.
Re: Kadonneet virrat!
Moro
Juuei, en mitenkään voisi uskoa jotta patterissa olisi vikaa. Akku meinaten on brand new Yuasa jonka hapotin vasta männä keväänä ja joka kyllä on toiminut näihin asti ongelmitta. Onneksi pyörän ominaisuudet (viat) eivät estä mm. töihin menoa kun omistan myös hyvän fillarin.
ps. Moniaita vuosia sitten ostin mainostamastasi liikkeestä mp-akun. Lyötyäni laturin kiinni alkoi yksi kenno kuplia mutta oletin sen kuuluvan asiaan. Kun lopulta otin patterin latauksesta oli se aivan mykkävainaa. Vein akun takaisin liikkeeseen jossa myyjä pokkana väitti minun rikkoneen akun väärällä laturilla. No niin, taistelun jälkeen asian kuin sainkin fyrkat takaisin mutta skeptisyys ko. firman laatuisuudesta sai viimeisen niitin.
Palaillaan voorumilla..........
Pessi55
Juuei, en mitenkään voisi uskoa jotta patterissa olisi vikaa. Akku meinaten on brand new Yuasa jonka hapotin vasta männä keväänä ja joka kyllä on toiminut näihin asti ongelmitta. Onneksi pyörän ominaisuudet (viat) eivät estä mm. töihin menoa kun omistan myös hyvän fillarin.
ps. Moniaita vuosia sitten ostin mainostamastasi liikkeestä mp-akun. Lyötyäni laturin kiinni alkoi yksi kenno kuplia mutta oletin sen kuuluvan asiaan. Kun lopulta otin patterin latauksesta oli se aivan mykkävainaa. Vein akun takaisin liikkeeseen jossa myyjä pokkana väitti minun rikkoneen akun väärällä laturilla. No niin, taistelun jälkeen asian kuin sainkin fyrkat takaisin mutta skeptisyys ko. firman laatuisuudesta sai viimeisen niitin.
Palaillaan voorumilla..........
Pessi55
Re: Kadonneet virrat!
No jos tulopuolella on 6v ja kärjen toisella puolella 3v , niin tarkista se kärki ettei ole palanut/hapettunut, tai kärjen jousto kadonnut.
K-750M:n -68 Onnellinen omistaja vuodesta 2009
Kuvia moottorin remontista
Rungon kunnostus
Vaihdelaatikon kasaus (pakillinen)
EFI K-pyörään
Kuvia moottorin remontista
Rungon kunnostus
Vaihdelaatikon kasaus (pakillinen)
EFI K-pyörään


