laturi lataaman

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
rottarauta
Viestit: 4
Liittynyt: 31.03.2015 22:18

laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

Miten kytken laturin että se lataa? Pyörässä ei muuta kuin akku ja puolalle johto päävirta katkasia. En saa laturia lataamaan mitää hajua mitä mihinkin napaan tulee että lataa
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3108
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Kerros nyt ensin mitä palikoita sulla siellä on. Vaikka kaukoparantajiakin on niin silti helpottaisi kun tietäisi mikä systeemi...
Tuolta vaikak lunttaamaan minkä näköistä kilkettä paikallaan:
http://www.ural-zentrale.de/advanced_se ... ma&x=0&y=0
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8664
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve


Noista linkeistä löytyy PDF

6 V lataus >>>>> G414:

12 V lataus >>>>>> G424:

12 V lataus >>>>> kranu ja ND:

Ps ei muuta kuin tutkimaan latauksen ihmeellistä maailmaa

:think:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3108
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Meinasinkin kirjoittaa että Uskila laittaa sitten kohta kuvia systeemeistä :mrgreen:
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Avatar
kelju m63
2000
2000
Viestit: 2349
Liittynyt: 04.05.2007 21:10
Paikkakunta: Stormi

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

rottarauta kirjoitti:Miten kytken laturin että se lataa? Pyörässä ei muuta kuin akku ja puolalle johto päävirta katkasia. En saa laturia lataamaan mitää hajua mitä mihinkin napaan tulee että lataa
:mrgreen: Moro.
Jossei latausrelettäkään löydy?, niin ei lataa.
Ural M-61 , Ural M-63
rottarauta
Viestit: 4
Liittynyt: 31.03.2015 22:18

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

sain lataan ku heitin laturilta kaikista 3 navasta johot suoraan akun plus napaan. ja ylilataa tottakai sen 16-20v mulla on uus semmonen peltilaatikkokin jännitteensäädin..... mut käpy palo ku koitin sitä sinne väliin änkeä. tosiaan laturi on 12 volttinen aivan uusi ja peltilaatikkokin on aivan uusi
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8664
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän...

Kuva

Ps väri väriin ja loput yhteen :lol:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
orhi
200
200
Viestit: 236
Liittynyt: 01.09.2015 15:41
Paikkakunta: Kauhajoki
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja orhi »

mitenkäs kytketähän Pb1 säädin?
Avatar
orhi
200
200
Viestit: 236
Liittynyt: 01.09.2015 15:41
Paikkakunta: Kauhajoki
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja orhi »

säätimessä navat eri järjestyksessä kuin tuossa pp-330 mallis. vasemmalla alahalla ja ylähällä se "äärettömän" merkki ,oikias reunas nk ja keskellä liitin pc ?
Avatar
orhi
200
200
Viestit: 236
Liittynyt: 01.09.2015 15:41
Paikkakunta: Kauhajoki
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja orhi »

Avatar
orhi
200
200
Viestit: 236
Liittynyt: 01.09.2015 15:41
Paikkakunta: Kauhajoki
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja orhi »

Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8664
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Lisää tietoa >>>>>>> PP1 säädin:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
orhi
200
200
Viestit: 236
Liittynyt: 01.09.2015 15:41
Paikkakunta: Kauhajoki
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja orhi »

tuo on kyllä aivan erimoonen :(. Aukeeko muuten nuo kuvat jokka linkitin?
Avatar
orhi
200
200
Viestit: 236
Liittynyt: 01.09.2015 15:41
Paikkakunta: Kauhajoki
Viesti:

Re: laturi lataaman

Viesti Kirjoittaja orhi »

tuli mielehen notta onko tuo moottoripyörästä ensinkään?.
Vastaa Viestiin