Puola

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Avatar
maolha
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 23.01.2008 21:20
Paikkakunta: Helsinki

Puola

Viesti Kirjoittaja maolha »

Kävisikö tämä puolaksi 12v Dniepriin
Liitteet
2017-04-22 11.04.58.jpg
2017-04-22 11.04.01.jpg
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4316
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Puola

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Vaikuttaa aika vihaselle kun valmistaja varottaa lämmöntuotosta.

Kärjet ja konkka pelaa ohimenevän hetken, kunnes pehmenevät. Toimii tdn kärjettömän kanssa ja mikäli ei niin puola kyllä kestää.

Kokeilemalla selviää.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
maolha
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 23.01.2008 21:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puola

Viesti Kirjoittaja maolha »

On pyörässä kärjetön sytytys. Voiko puolaa mitenkään muuttaa sopivammaksi.
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8277
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Puola

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Terve
laita kinni vaan..kyllä se kestää siellä aikansa...ehkä pitempään kun arvaakaan..siis ei huono ollenkaan.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4316
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Puola

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Puolia ja kärjettömiä ei voi oiken muokkailla ite, ne on mitä. Laittasin kiinni ja ajasin jos on kärjetön.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
maolha
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 23.01.2008 21:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puola

Viesti Kirjoittaja maolha »

Riittääkö että asentaa paikalleen, vai pitääkö vielä säätää/virittää jotakin.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4316
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Puola

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Sähköä kärjettömälle ja sähköä puolalle. Kärjetön katkomaan puolan maata. Puola ei tiedä kuka siellä sitä neuvoo, eikä kyllä kärjetönkään mimmosen puolan kaverina se on. Kärjettömässä katot että max ennakko on kohdillaan kovilla kierroksilla (näin tehtäessä lamppu on tarpeen ) ja että pyörijä ei piekse anturiin, mutta liippaa sitä mukavan läheltä.

Nunin olen laittanu ja ajanu. Huolet koittaa aikanaan.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Vastaa Viestiin