Kyrvähtänyt laturi

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Juke
25
25
Viestit: 28
Liittynyt: 20.04.2017 13:02

Kyrvähtänyt laturi

Viesti Kirjoittaja Juke »

Elikkäs laturi kömähti 10km ajon jälkeen, nyt kaveri tilannut virosta uuden. Mietin ettei säädin voi olla vikana laturin rikkoutumiseen? Kuuluuko se säätimeltä tuleva johto joka lähtee siitä säätimen E- näköisen kirjaimen navasta olla maissa kun mittaa, sehän menee siihen laturin E- koskettimeen. Mietin että kun laturi testataan niin se laturin E-napa laitetaan maihin niin toisesta navasta puskee virtaa ja jos se releeltä tuleva on koko ajan maissa?
Avatar
Gabo
700
700
Viestit: 797
Liittynyt: 28.05.2011 14:57
Paikkakunta: Kaustinen
Viesti:

Re: Kyrvähtänyt laturi

Viesti Kirjoittaja Gabo »

Säätimiä on erilaisia. Lautureita myös. Kytkentä vaihtelee sen mukaan millainen kombinaatio sinulla on.

Lisätietoa löytyy täältä: http://cvkustoms.com/Technical/Ural-Dne ... nents.html
Juke
25
25
Viestit: 28
Liittynyt: 20.04.2017 13:02

Re: Kyrvähtänyt laturi

Viesti Kirjoittaja Juke »

Joo tuolta koitin katsoa mutta mun sähkömiehen silmä ei osaa katsoa ton E- navan toimintaa. PP-302 on säädin.
Juke
25
25
Viestit: 28
Liittynyt: 20.04.2017 13:02

Re: Kyrvähtänyt laturi

Viesti Kirjoittaja Juke »

Kuvasta käsitin että ensin se kaksinapainen kärki on yläasennossa eli saa täyden maakontaktin laturin E-napaan, sitten kun alkaa lataamaan niin tapahtuu jotain... ;)
Vastaa Viestiin