Olen tässä jo jonkin aikaa tähyillyt varovaisesti itäpyörien suuntaan ja nyt olen jo oviaukolle ennättänyt... kynnys on vielä ylittämättä!
Mitään en ole tänne kirjoitellut, kun vain silmät ymmyrkäisenä asioita lukenut ja pohtinut.
Kerhon facebookkiin jotain tänään sitten rohkenin kirjoittaa ja laitan sen tähän alle:
"Kiitos ryhmään pääsystä!
Mulla ei vielä Uralia/Nepparia kotoa löydy, mutta polte tuntuu vuosi vuodelta vain kasvavan näiden sivuvaunupelien maailmaan.
Kerhon sivuja olenkin selannut kohtuu ahkerasti reilun vuoden ja nyt on tiukka pohdinta, laitanko Intikan myyntiin ja vaihdan Uraliin, yms.
Omia fillareita olen huoltanut ja korjaillut sen mitä osannut, niin en ihan kauhean peloissani ole, jos työkaluja joutuu käteen ottamaan.
Eli jotain pientä pystyn tekemään ..
Tuossa viime vuonna alkoi toden teolla tämä yksinkertaisemman tekniikan perään haikailu, kun kaverin Intikasta purin kaikki sähköpiuhat esille ja ihmettelin sen tuhannen oiretta, mitä peli teki. Onneksi säädöistä, piuhoista ja kontaktipinnoista löytyi selkeää parsittavaa, ei pyörän aivoista.. siinä kohtaa kädet olisivat nousseet rivakasti pystyyn."
Jos joku sattuu tietämään customin tarvitsijaa (Suzuki Intruder VL 1500 LC -98), niin vinkkiä saa laittaa!
Kynnyksen ylitys ei enää paljoa vaadi..
t. Juha