Lähden ajelee..
Re: Lähden ajelee..
Tänään lähtö rouvan kaa Suttilan tilalle herkuille ja pikku ostoksille,,,siitä tuuloisen ja lammin kautta himaan ,,mukava reissu ja kiva, mutta tuulinen ajoilma..siksi ajettiinkin pälkäneeltä "myötätuulta " lammille.
