Sivu 6/7

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 24.04.2018 05:47
Kirjoittaja cedricfan
Ehdottomasti kuvaa kehiin hienommasta jos toi ei sitä ole :whistle:

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 02.05.2018 18:36
Kirjoittaja Kimmo Arvila
Hmmmmm.......
Hmmmmm.......
IMG-20180502-WA0000.jpg (83.07 KiB) Katsottu 59750 kertaa

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 08.06.2018 16:44
Kirjoittaja Hermanni57
Selkokielinen mainos:)

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 23.06.2018 12:41
Kirjoittaja Moperisti
WP_20180623_12_05_11_Pro.jpg
WP_20180623_12_05_11_Pro.jpg (57.58 KiB) Katsottu 58677 kertaa

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 12.07.2018 15:52
Kirjoittaja Kimmo Arvila
Screenshot_2018-07-12-15-50-40.png
Screenshot_2018-07-12-15-50-40.png (838.15 KiB) Katsottu 58182 kertaa

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 02.09.2018 21:13
Kirjoittaja jopesa
b65ce7cd2998a82bca11d69a4dad98f0.jpg
b65ce7cd2998a82bca11d69a4dad98f0.jpg (133.5 KiB) Katsottu 56952 kertaa

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 04.10.2019 17:04
Kirjoittaja jasu
Kuva
Tuommoinen tuli vastaan. Jokohan uusissa pyörissä on tuommoisia ominaisuuksia mittaritaulussa..?

On jo aikaa tuonkin julkaisusta, löytyy vuonna 1984 aloittaneen Bike -lehden ensimmäisestä numerosta...

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 11.01.2020 21:35
Kirjoittaja Hermanni57
Uuden uralistin ensimmäinen kysymys:
"Onko tämä kestävyyslaji?"

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 09.04.2020 07:59
Kirjoittaja MAH

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 09.04.2020 18:26
Kirjoittaja Taisto Naavaparta
Pyöriikö tuolla hepulla rälläkkä väärinpäin?

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 09.04.2020 20:17
Kirjoittaja MAH
Piti oikein tarkistaa pyöriikö se väärinpäin! Voi vitsi, ei ainakaan lahkeet kärvähdä tolla laitteella!
Hyvää pääsiäistä kaikille,
Markku

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 24.06.2020 00:13
Kirjoittaja kalkkuna
Kiinalainen oli osannu kopioida premium virtalukonkin :mrgreen:

20200623_121734.jpg
20200623_121734.jpg (246.04 KiB) Katsottu 51071 kertaa
RUS oikeella ja KITAI vasemmalla. GOST-R oli pohjaan laitettu, mutta tehtaan textejä ei oltu uskallettu kopsata.

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 24.06.2020 11:04
Kirjoittaja kelju m63
:mrgreen: Moro.
Noihin löytyy kunnon vaihtoehtokin,
Hella
DSC_0395.JPG

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 24.06.2020 17:03
Kirjoittaja Uskila
kalkkuna kirjoitti: 24.06.2020 00:13 Kiinalainen oli osannu kopioida premium virtalukonkin :mrgreen:
RUS oikeella ja KITAI vasemmalla. GOST-R oli pohjaan laitettu, mutta tehtaan textejä ei oltu uskallettu kopsata.
:mrgreen: Terve

Jospa kinukit olisi hakenut sille Gost-R sertifikaatin ja virtalukko täyttää laatuluokituksen

Kuva

Ps tokkopa ja näin kavala kärmes on taas luikerrellut keskuuteemme

:lol:

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 24.06.2020 18:35
Kirjoittaja kalkkuna
RUS lukossa tää on ja tdn oikea. Kinukissa kai silmänlumeena että saavat myyntiin.

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 24.06.2020 20:44
Kirjoittaja Ookkeli
MAH kirjoitti: 09.04.2020 20:17 Piti oikein tarkistaa pyöriikö se väärinpäin! Voi vitsi, ei ainakaan lahkeet kärvähdä tolla laitteella!
Hyvää pääsiäistä kaikille,
Markku
Pyörii ihan oikeinpäin. Sivukahva on vain toisella puolella.. Voit myös itse kokeilla vaihtamalla kahvan vastakkaiselle puolelle ja kääntämällä suojaa puolikierrosta.

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 18.09.2020 18:19
Kirjoittaja kalkkuna
Jotenki hassuja hetkiä tulee ku katot juutuubi videon forumilla ja sen jälkeen youtube päättää tarjota sulle mainosta seuraavaan videoon :mrgreen:

koppels.jpg
koppels.jpg (39.13 KiB) Katsottu 49890 kertaa
Mainokset siis vaihtelee per vastaanottaja, mutta se alkuperäne videon otsikko jää tonne näkyviin.

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 05.03.2021 21:56
Kirjoittaja savonseleviytyjä
Devutska polkee lättäpäätä. On niin onnellinen ilme, kun saa käyntiin että tulee itellekin hyvä mieli. Hyvää viikonloppua kaikille harrastajakollegoille :-P

https://www.youtube.com/watch?v=Hg_gJITd0BM

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 21.03.2021 22:06
Kirjoittaja pru426
....taitaa tuo koronatalvikin olla jo voitonpuolella
PMZ-A-750 - raskas moottoripyörän lumiaura..JPG
PMZ-A-750 - raskas moottoripyörän lumiaura..JPG (61.37 KiB) Katsottu 47308 kertaa

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 30.12.2021 18:32
Kirjoittaja cedricfan
IMG_20211227_104231.jpg

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 11.01.2022 16:12
Kirjoittaja Hermanni57
IMG-20220111-WA0003.jpeg
IMG-20220111-WA0003.jpeg (669.45 KiB) Katsottu 45489 kertaa
Siivoilen kaappeja. Ajassa käyttötarkoitukset muuttuvat. Puiman houkuttimet joutavat hirvikarkoitteiksi.

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 11.01.2022 20:02
Kirjoittaja karppi
Nuo merkit tipahti helposti...mut mennen oli hankala rasti...oli niin saatanan pahan makusta... :hand:

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 12.01.2022 09:14
Kirjoittaja jopesa
Nuot kyllä taatusti karkottaa hirvet😁

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 31.01.2022 13:38
Kirjoittaja kalkkuna
katevaltakaykaikki.jpg
katevaltakaykaikki.jpg (106.34 KiB) Katsottu 45306 kertaa
Jos sattuu puuttumaan keinukeulasta se oikee jarrukilpi voi näemmä hitsata tumpin tohon päähän :mrgreen:

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 31.01.2022 23:38
Kirjoittaja jopesa
Ja mä luulin että mulla tulee hulluja ideoita😂

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 05.03.2022 20:58
Kirjoittaja pru426
Oikeestaanhan se sopii tyyliin...

Onnistuu se raskaan heittimen 120mm 2B11/2S12
hinaus sivuvaunu -Uralillakin.
Venäläiset olivat hukanneet sen "siellä jossain" Ukrainassa ja
kolme siviiliveijjaria oli sen sitten lyönyt Uralin koukkuun.
.....ja hepuilla näkyi olevan oikein hauskaa.
TikTokissa löytynee lyhyt video ajelusta.
pekka
579.png
579.png (487.73 KiB) Katsottu 44925 kertaa

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 30.06.2022 15:50
Kirjoittaja kalkkuna
Posti maksoi korvaukset kadoneesta lähetyksestä Venäjälle. Nyt siellä on tukkurilla alkuperäiset rahat kourassa ja Posti järkkäs sille vielä korvaukset toiseen käteen. Iha turha niille on vängätä, mutta rahat on jo menny niin katotaan vielä miten jeesustelevat...
uliuli.jpg
uliuli.jpg (53.71 KiB) Katsottu 43848 kertaa

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 30.06.2022 22:04
Kirjoittaja hyvonenh
Tuo on kyllä jo aika mustaa huumoria...
T.hh

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 08.09.2022 09:29
Kirjoittaja valtsy
Löytykö postilta selitystä ?

-je-

Re: Päivän kevennys

Lähetetty: 08.09.2022 16:27
Kirjoittaja kalkkuna
valtsy kirjoitti: 08.09.2022 09:29 Löytykö postilta selitystä ?

-je-
Ei niitä kiinnosta. Laki on niiden puolella aina. Sinne meni. "Tonnin vahinko" vitsi monesti kohdallaan näissä hommissa :mrgreen: