Sivu 6/7
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 24.04.2018 05:47
Kirjoittaja cedricfan
Ehdottomasti kuvaa kehiin hienommasta jos toi ei sitä ole

Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 02.05.2018 18:36
Kirjoittaja Kimmo Arvila

- Hmmmmm.......
- IMG-20180502-WA0000.jpg (83.07 KiB) Katsottu 59750 kertaa
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 08.06.2018 16:44
Kirjoittaja Hermanni57
Selkokielinen mainos:)
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 23.06.2018 12:41
Kirjoittaja Moperisti

- WP_20180623_12_05_11_Pro.jpg (57.58 KiB) Katsottu 58677 kertaa
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 12.07.2018 15:52
Kirjoittaja Kimmo Arvila

- Screenshot_2018-07-12-15-50-40.png (838.15 KiB) Katsottu 58182 kertaa
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 02.09.2018 21:13
Kirjoittaja jopesa

- b65ce7cd2998a82bca11d69a4dad98f0.jpg (133.5 KiB) Katsottu 56952 kertaa
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 04.10.2019 17:04
Kirjoittaja jasu

Tuommoinen tuli vastaan. Jokohan uusissa pyörissä on tuommoisia ominaisuuksia mittaritaulussa..?
On jo aikaa tuonkin julkaisusta, löytyy vuonna 1984 aloittaneen Bike -lehden ensimmäisestä numerosta...
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 11.01.2020 21:35
Kirjoittaja Hermanni57
Uuden uralistin ensimmäinen kysymys:
"Onko tämä kestävyyslaji?"
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 09.04.2020 07:59
Kirjoittaja MAH
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 09.04.2020 18:26
Kirjoittaja Taisto Naavaparta
Pyöriikö tuolla hepulla rälläkkä väärinpäin?
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 09.04.2020 20:17
Kirjoittaja MAH
Piti oikein tarkistaa pyöriikö se väärinpäin! Voi vitsi, ei ainakaan lahkeet kärvähdä tolla laitteella!
Hyvää pääsiäistä kaikille,
Markku
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 24.06.2020 00:13
Kirjoittaja kalkkuna
Kiinalainen oli osannu kopioida premium virtalukonkin

- 20200623_121734.jpg (246.04 KiB) Katsottu 51071 kertaa
RUS oikeella ja KITAI vasemmalla. GOST-R oli pohjaan laitettu, mutta tehtaan textejä ei oltu uskallettu kopsata.
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 24.06.2020 11:04
Kirjoittaja kelju m63

Moro.
Noihin löytyy kunnon vaihtoehtokin,
Hella
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 24.06.2020 17:03
Kirjoittaja Uskila
kalkkuna kirjoitti: 24.06.2020 00:13
Kiinalainen oli osannu kopioida premium virtalukonkin
RUS oikeella ja KITAI vasemmalla. GOST-R oli pohjaan laitettu, mutta tehtaan textejä ei oltu uskallettu kopsata.

Terve
Jospa kinukit olisi hakenut sille Gost-R sertifikaatin ja virtalukko täyttää laatuluokituksen
Ps tokkopa ja näin kavala kärmes on taas luikerrellut keskuuteemme

Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 24.06.2020 18:35
Kirjoittaja kalkkuna
RUS lukossa tää on ja tdn oikea. Kinukissa kai silmänlumeena että saavat myyntiin.
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 24.06.2020 20:44
Kirjoittaja Ookkeli
MAH kirjoitti: 09.04.2020 20:17
Piti oikein tarkistaa pyöriikö se väärinpäin! Voi vitsi, ei ainakaan lahkeet kärvähdä tolla laitteella!
Hyvää pääsiäistä kaikille,
Markku
Pyörii ihan oikeinpäin. Sivukahva on vain toisella puolella.. Voit myös itse kokeilla vaihtamalla kahvan vastakkaiselle puolelle ja kääntämällä suojaa puolikierrosta.
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 18.09.2020 18:19
Kirjoittaja kalkkuna
Jotenki hassuja hetkiä tulee ku katot juutuubi videon forumilla ja sen jälkeen youtube päättää tarjota sulle mainosta seuraavaan videoon

- koppels.jpg (39.13 KiB) Katsottu 49890 kertaa
Mainokset siis vaihtelee per vastaanottaja, mutta se alkuperäne videon otsikko jää tonne näkyviin.
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 05.03.2021 21:56
Kirjoittaja savonseleviytyjä
Devutska polkee lättäpäätä. On niin onnellinen ilme, kun saa käyntiin että tulee itellekin hyvä mieli. Hyvää viikonloppua kaikille harrastajakollegoille
https://www.youtube.com/watch?v=Hg_gJITd0BM
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 21.03.2021 22:06
Kirjoittaja pru426
....taitaa tuo koronatalvikin olla jo voitonpuolella

- PMZ-A-750 - raskas moottoripyörän lumiaura..JPG (61.37 KiB) Katsottu 47308 kertaa
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 30.12.2021 18:32
Kirjoittaja cedricfan
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 11.01.2022 16:12
Kirjoittaja Hermanni57

- IMG-20220111-WA0003.jpeg (669.45 KiB) Katsottu 45489 kertaa
Siivoilen kaappeja. Ajassa käyttötarkoitukset muuttuvat. Puiman houkuttimet joutavat hirvikarkoitteiksi.
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 11.01.2022 20:02
Kirjoittaja karppi
Nuo merkit tipahti helposti...mut mennen oli hankala rasti...oli niin saatanan pahan makusta...

Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 12.01.2022 09:14
Kirjoittaja jopesa
Nuot kyllä taatusti karkottaa hirvet

Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 31.01.2022 13:38
Kirjoittaja kalkkuna

- katevaltakaykaikki.jpg (106.34 KiB) Katsottu 45306 kertaa
Jos sattuu puuttumaan keinukeulasta se oikee jarrukilpi voi näemmä hitsata tumpin tohon päähän

Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 31.01.2022 23:38
Kirjoittaja jopesa
Ja mä luulin että mulla tulee hulluja ideoita

Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 05.03.2022 20:58
Kirjoittaja pru426
Oikeestaanhan se sopii tyyliin...
Onnistuu se raskaan heittimen 120mm 2B11/2S12
hinaus sivuvaunu -Uralillakin.
Venäläiset olivat hukanneet sen "siellä jossain" Ukrainassa ja
kolme siviiliveijjaria oli sen sitten lyönyt Uralin koukkuun.
.....ja hepuilla näkyi olevan oikein hauskaa.
TikTokissa löytynee lyhyt video ajelusta.
pekka

- 579.png (487.73 KiB) Katsottu 44925 kertaa
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 30.06.2022 15:50
Kirjoittaja kalkkuna
Posti maksoi korvaukset kadoneesta lähetyksestä Venäjälle. Nyt siellä on tukkurilla alkuperäiset rahat kourassa ja Posti järkkäs sille vielä korvaukset toiseen käteen. Iha turha niille on vängätä, mutta rahat on jo menny niin katotaan vielä miten jeesustelevat...

- uliuli.jpg (53.71 KiB) Katsottu 43848 kertaa
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 30.06.2022 22:04
Kirjoittaja hyvonenh
Tuo on kyllä jo aika mustaa huumoria...
T.hh
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 08.09.2022 09:29
Kirjoittaja valtsy
Löytykö postilta selitystä ?
-je-
Re: Päivän kevennys
Lähetetty: 08.09.2022 16:27
Kirjoittaja kalkkuna
valtsy kirjoitti: 08.09.2022 09:29
Löytykö postilta selitystä ?
-je-
Ei niitä kiinnosta. Laki on niiden puolella aina. Sinne meni. "Tonnin vahinko" vitsi monesti kohdallaan näissä hommissa
