Työnimi MC- Maatuska
Re: Työnimi MC- Maatuska
Enhän minä kaikkia ohittajia muista. Joku on kyllä jäänyt muistiin, kun ohittavan auton takalasi on ollut täynnä nauravia ja vilkuttavia immeisiä. Jostakin syystä niitä ohittajia on ollut kesän aikana enemmän, kuin ohitettavia(ne varmaankin olisivat jääneet muistiin).
Niinpä. Me ollaan päästy vain raktorin ohi ja sekin teki tiukkaa :-D
Harrastus,joka vie kaiken ja emännänkin.
Ruplatin
- suuria elämyksiä vähemmällä vauhdilla
Ruplatin
-
romukouran akka
- 100

taitaa mun ohitukset olla siinä jos olen isännästä pyyhkässy ohi mutta tamä maatuska jatkaa sairastamista
Pallailee ku terve
Pallailee ku terve
Ei järjen häivääkään
Ohituksista puheen ollen. On se kumma, kun minun ohitseni, ei kukkaan halua mennä
Matelevat perässä, vaikka kuinka käsiäni heiluttelen merkiksi, mittään ei tapahu:)
Pari solttua oli mopo-koulussa, niillähän konseptit sekasin meni, kun tulivat liittymässä minua vastaan. Toisen mopo sammu, toinen käväsi ojan pohjalla.
Mukavalta tuntuu kun itte saa miliisin tiellä piettyä.
Paranemisia Romukouran akalle
Matelevat perässä, vaikka kuinka käsiäni heiluttelen merkiksi, mittään ei tapahu:)
Pari solttua oli mopo-koulussa, niillähän konseptit sekasin meni, kun tulivat liittymässä minua vastaan. Toisen mopo sammu, toinen käväsi ojan pohjalla.
Mukavalta tuntuu kun itte saa miliisin tiellä piettyä.
Paranemisia Romukouran akalle
Vaihtelu.... virkistää-sanon!!
Jos ne kahto tuota sun pyörääs ja luulivat väriyhistelmän nähtyään, että seon sitte ruohti hyökänny Torniosta yli.
Ojahan ajo toiselta = maastoutuminen ja toiselta pääkonneen pyssäyttäminen= tiesuluku.
Mopilisointi alakanu ja YH lähestyy.
Ojahan ajo toiselta = maastoutuminen ja toiselta pääkonneen pyssäyttäminen= tiesuluku.
Mopilisointi alakanu ja YH lähestyy.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Se on tuo miliisiurali ärhäkän näkönen ja jos vielä nainen sarvissa niin vähemmästäkin poijjaat säikähtää. :-D
Ruplatin
Ruplatin
Hoi Lurneppi!
Minkätähen sun naamakirjaan ei pääse,on muka rohviili kadoksissa.
Saitko Kosovosta postia? Laitoin kortteja tukun,toiset ovat saaneet,toiset ei. Sinänsä hyvä palautuneisuus,eppäilin näet ettei ykskään tule perille vaan postin ukko pisti rahat ommaan taskuunsa. :smt006
Minkätähen sun naamakirjaan ei pääse,on muka rohviili kadoksissa.
Saitko Kosovosta postia? Laitoin kortteja tukun,toiset ovat saaneet,toiset ei. Sinänsä hyvä palautuneisuus,eppäilin näet ettei ykskään tule perille vaan postin ukko pisti rahat ommaan taskuunsa. :smt006
Ruplatin
Ruplatin
Heippi!
Ei oo paljoa kerennä netissä olleilla, meinaa pukata tekemisen tynkeä
Pyöräremppa ois kesken, teeriä ja veslintuja pittää kytätä aamuin & illoin yms.
Onneks ajohaluja peäsöö tukahuttamaan isukin Nieprillä tahikka Iiceellä, tuon IC:n kanssa ois kana kynimättä, seku ei oikei alistunna minun ajjoon :shock:
Uus kulukupeliki ois hankittuna, lähtöö käyntiin polokematta, on neliveto ja niin maan perusteellisen ekolookinen kulukine
http://www.aijaa.com/v.php?i=4859541.jpg
E-mäntä: Naamakirjan rohviili on ihan ok. Korttia ei oo vielä näkyny, mutta kiitos kumminnii!
Poistuttava ruisailemmaan ijjäisyyven vanhalla siipiautolla ja ehkä on kuunneltava myös hiukan roketti rolliakin :smt035
Oikein hyvvää syksyä kaikille!
Ei oo paljoa kerennä netissä olleilla, meinaa pukata tekemisen tynkeä
Pyöräremppa ois kesken, teeriä ja veslintuja pittää kytätä aamuin & illoin yms.
Onneks ajohaluja peäsöö tukahuttamaan isukin Nieprillä tahikka Iiceellä, tuon IC:n kanssa ois kana kynimättä, seku ei oikei alistunna minun ajjoon :shock:
Uus kulukupeliki ois hankittuna, lähtöö käyntiin polokematta, on neliveto ja niin maan perusteellisen ekolookinen kulukine
http://www.aijaa.com/v.php?i=4859541.jpg
E-mäntä: Naamakirjan rohviili on ihan ok. Korttia ei oo vielä näkyny, mutta kiitos kumminnii!
Poistuttava ruisailemmaan ijjäisyyven vanhalla siipiautolla ja ehkä on kuunneltava myös hiukan roketti rolliakin :smt035
Oikein hyvvää syksyä kaikille!
Elä hättäile, keitetään perut.
Se on tuo tämänsyksynen pottusouvi nyt nostamisen osalta suoritettu,usiampi tuhat kiloa sitä tuliki. Joutaa roikkumaan taas täälläkin :smt007
Neprin vakkuutus on voimassa ennää tämän kuun loppuun,kiirusta pittää jos mielii vielä jokusen kilometrin ajella.Tai enhän minä edelleenkään aja, istun tyyriinä sivuvaunussa. :smt004
Neprin vakkuutus on voimassa ennää tämän kuun loppuun,kiirusta pittää jos mielii vielä jokusen kilometrin ajella.Tai enhän minä edelleenkään aja, istun tyyriinä sivuvaunussa. :smt004
Ruplatin
Ruplatin
No perskuta. :shock:
Se tais tämän kesän ajokausi loppua kuin seinään..tai pikemminkin ylämäkeen.Nepri sano työsuhteensa irti:ensin hiipui vauhti,sitten alkoi moottori yskähdellä ja lopuksi iso PAUKS.Siihen tyssäsi,van onneksi omille tiluksille niin ei ollu kun jokunen matka lykättävää ja pihatien pääsi hurukyyvillä. Tai isäntähän sen lykkäsi ja minä raahustin perässä. Nyt se (isäntä siis) nauttii tuplapukkiolutta virotakseen. Kävispä se yhtä heleposti tuon neprinkin kanssa! 8)
Se tais tämän kesän ajokausi loppua kuin seinään..tai pikemminkin ylämäkeen.Nepri sano työsuhteensa irti:ensin hiipui vauhti,sitten alkoi moottori yskähdellä ja lopuksi iso PAUKS.Siihen tyssäsi,van onneksi omille tiluksille niin ei ollu kun jokunen matka lykättävää ja pihatien pääsi hurukyyvillä. Tai isäntähän sen lykkäsi ja minä raahustin perässä. Nyt se (isäntä siis) nauttii tuplapukkiolutta virotakseen. Kävispä se yhtä heleposti tuon neprinkin kanssa! 8)
Ruplatin
Ruplatin
Itseasiassa sehän olikin pieni vika ja pörräämään päästiin vielä kertaalleen. Hyytävää oli kyyti mutta ah, niin mukavaa! :-D
Nyt sitten on vakuutus ummesa ja meidän tuurilla ei kyllä lähdetä ajelemaan minnekkään vaikka olis kuinka komia keli! :smt006
Nyt sitten on vakuutus ummesa ja meidän tuurilla ei kyllä lähdetä ajelemaan minnekkään vaikka olis kuinka komia keli! :smt006
Ruplatin
Ruplatin
-
romukouran akka
- 100

noh E-mäntä ens kesänä sitte jatkatte ajelua mulla meni kyllä toi ajo aika aika lyhkäseksi kun ei ens kesänä ajelemaan pysty.
Suunnittelin tuossa jos löytys vaunut joissa ois vaan kolome rengasta niin vois sanoo ajelevansa traikilla ympäri vuoden no ei ny vaitiskaan mutta mä vaihdan ens kesänä pyörän vaunuihin. Roikkassa tapaamme sitten
Suunnittelin tuossa jos löytys vaunut joissa ois vaan kolome rengasta niin vois sanoo ajelevansa traikilla ympäri vuoden no ei ny vaitiskaan mutta mä vaihdan ens kesänä pyörän vaunuihin. Roikkassa tapaamme sitten
Ei järjen häivääkään
Meinotteleeko Rouwa,että Romukouralaan on tulossa perheenlissäystä vai tulukihinko viestin aivan väärin? No ei muuta kun sivuvaunullinen ruplatin ostoon niin sinnehän mahtuu vauvankoppakin mukavasti.
Se tuo syksy taas hidastuttaa aivotoimintaa ja tekemisen halua mutta ei pie luulla, että Maatuskat olisi johonnii unehtunna saati hommien suunnittelu lopetettu. roikkamaatuska@gmail.com ottaa edelleen vastaan viestejä yms. tms.
Soon notta moro siiheksi!
Se tuo syksy taas hidastuttaa aivotoimintaa ja tekemisen halua mutta ei pie luulla, että Maatuskat olisi johonnii unehtunna saati hommien suunnittelu lopetettu. roikkamaatuska@gmail.com ottaa edelleen vastaan viestejä yms. tms.
Soon notta moro siiheksi!
Ruplatin
Ruplatin
-
romukouran akka
- 100

et tulukinnu väärin jos kaikki hyvin mennee kerkeen roikkaaan mukkaan muuten lähettelen terveisiä.
On meillä toi sivuvaunu mutta kyllä mun ajot on ajettu siltä kessää jos ei sitten ennen synnärin reissua käy sivarissa mutkaa.
On meillä toi sivuvaunu mutta kyllä mun ajot on ajettu siltä kessää jos ei sitten ennen synnärin reissua käy sivarissa mutkaa.
Ei järjen häivääkään
Minä ja muut Maatuskat olemme oikein iloiset Romukouralan perhetapahtuman vuoksi! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin !
Ruplatin
Ruplatin
- separaattori
- 2000

romukouran akka kirjoitti:
traikilla ajellaan kohta täälläkin =)
Rust in piece
-
romukouran akka
- 100

jeps täytyiskö tänne sivustolle tehdä semmoinen käytettyjen lastentarvikkeiden myynti palsta? ei kyllä liity pyöräilyyn mitenkään muutaku tietää kuka kohta kyselee tilavampaa kulkuneuvoa. Meillä likat on juuri oppinut käveleen kun on eka kerran käyty kokkeileen niin ja onnee vaan separaattorille jos asian oikeen ymmärsin.
Harmittaa vaan niin vietävästi ku tuli viime kesänä hankittua nahka rotsi ja laitettua siihe kerhon logo selkään ja nyt se ei mahu ainakaan pariinvuoteen päälle jos ei sitten jostain ihmeen syystä laihu omiin mittoihin heti. Mun kokemuksella se reilu 20 kiloo ei lähe ihan hevillä
Harmittaa vaan niin vietävästi ku tuli viime kesänä hankittua nahka rotsi ja laitettua siihe kerhon logo selkään ja nyt se ei mahu ainakaan pariinvuoteen päälle jos ei sitten jostain ihmeen syystä laihu omiin mittoihin heti. Mun kokemuksella se reilu 20 kiloo ei lähe ihan hevillä
Ei järjen häivääkään
- Timpa
- 1500

- Viesti:
Tuu tansseihin? IdänIhmeet esittää: Tipattoman Tammikun Tanssit
Pitäisi se neljän kerran jälkeen jo entisten kampeiden passata hitu paremmin. Ja kohhoopi kunto samalla.
(niitä ennen on ilmeisesti joka lauantai useamman tunnin edestä tanssikurssia tarjolla)
Mä noista jutuista mitään tajua - tein nettisivut ja lehtimainokset.
Pitäisi se neljän kerran jälkeen jo entisten kampeiden passata hitu paremmin. Ja kohhoopi kunto samalla.
(niitä ennen on ilmeisesti joka lauantai useamman tunnin edestä tanssikurssia tarjolla)
Mä noista jutuista mitään tajua - tein nettisivut ja lehtimainokset.
kopase tosta: 0440928192
-
romukouran akka
- 100

Ei tässä vaiheessa mikkään liikunta auta pyöristyy kumminkin vaikka kyllähän se liikunta estää suurimmat liika kilot mutta ku syö näin säänöllisesti kahen tunnin vällein niiin eikö senkin pittäis laihduttaa?
No miten vaan?
No miten vaan?
Ei järjen häivääkään
Niitä kolmipyöräisiä traikkimallin lastenrattaita muuten ON olemassa ja myynnissä. Eli yks ratas edessä ja kaks takana. Olen nähny isossa kaupungissa sellaisia työnneltävän ja onpa joku mamma hölkännytkin niiden kanssa. Muistaakseni hinta vaan oli aika suolainen ns. tavallisiin vaunuihin verrattuna. Mutta netistähän niitä löytää.Siis vinkkejä ainakin.
Ruplatin
Ruplatin
Saa sellaiset trike vaunut tehtyä suht helpostikin.
Taakse tavallisiin vaunuihin kierretankoa kunnolla kiinni omaan akseliin ja eteen adoptoi fillarin raadon putket ja etuhaarukan.
Haarukka suoraan eteenpäin keskelle kiinni polkupyörän rungosta riittää varmaan putkea rungon tukemiseen.
Ja renkaat kierretankoon kahta puolen ja etuhaarukkaan.
Taakse tavallisiin vaunuihin kierretankoa kunnolla kiinni omaan akseliin ja eteen adoptoi fillarin raadon putket ja etuhaarukan.
Haarukka suoraan eteenpäin keskelle kiinni polkupyörän rungosta riittää varmaan putkea rungon tukemiseen.
Ja renkaat kierretankoon kahta puolen ja etuhaarukkaan.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
- separaattori
- 2000

E-mäntä kirjoitti:Niitä kolmipyöräisiä traikkimallin lastenrattaita muuten ON olemassa ja myynnissä. Eli yks ratas edessä ja kaks takana. Olen nähny isossa kaupungissa sellaisia työnneltävän ja onpa joku mamma hölkännytkin niiden kanssa. Muistaakseni hinta vaan oli aika suolainen ns. tavallisiin vaunuihin verrattuna. Mutta netistähän niitä löytää.Siis vinkkejä ainakin.
me ostettii just sellane trike huuto netistä. oisko ollu joku 50 ekee. Et ei paha (mikäli yhtään osaan arvailla tollasia vaunuhintoja).
Ne onki kai jotku juoksurattaat!"!?!?"?!
Rust in piece
-
romukouran akka
- 100

Separaattori: hienoo sait kyllä halvalla ja niiden kanssa on kyllä helppo juosta oon päässy testaan. yhet rattaat mitä katoin (oli kylläkin autoistuin ja rattaat ja vaunut samassa) makso 890e jää kyllä hankkimatta. Talvalliset vaunut makso alessa 299e.
Vaikkakin meillä on jo noi likat niin kyllä täytyy kaikki hommata alusta mittään ei oo.
Vaikkakin meillä on jo noi likat niin kyllä täytyy kaikki hommata alusta mittään ei oo.
Ei järjen häivääkään
Jaaha,talvea pukkaa.Käytiin salaa pienellä ajelulla pitkin syrjäteitä viikonloppuna ja ai kun oli ihqua! Kylmää kylläkin. :smt007
Eipä tullut käytyä Vorssan rompetorillakaan,seuraava tähtäin lienee sit Jyväskylän vastaava. Toivottavasti maatuskojakin tulee sinne. Kovasti mietitään myös Pietarin reissua mutta meidän tuurilla maataan silloin kummatkin possulentsussa.No,näkkyypähän.
Eipä tullut käytyä Vorssan rompetorillakaan,seuraava tähtäin lienee sit Jyväskylän vastaava. Toivottavasti maatuskojakin tulee sinne. Kovasti mietitään myös Pietarin reissua mutta meidän tuurilla maataan silloin kummatkin possulentsussa.No,näkkyypähän.
Ruplatin
Ruplatin
Vaihettiin vakkuutuslaitosta ja siinäpä sitten neprin ajokausi saikin jatkoa kun ei ollu muuta vaihtoehtoa. No, ehkäpä nyt salainen haaveeni toteutuu:ryykästään paikallisille joulumarkkinoille ruplattimella,naama irveeseen jäätyneenä. :-D
Ruplatin
Ruplatin
:-D Terve
Ei jäädy pukin naama kun on naamari. :smt005

Ei jäädy pukin naama kun on naamari. :smt005

Hyvä vinkki pukille vaan mitenkäpä on muorin laita? Maatuskahuivi silimille, eikö niitä saa punaisenakin? 
Ruplatin
Ruplatin
Eilennäe oli liki 10 astetta lämpimän puolella ja pitihä sitä ronkua ukkoa polokasemmaan Nepri tulille. Käytiin pikku ajelulla, ei tahtonu ajankohtaan nähen huluvattomista lämpöasteista huolimatta tareta kyyvisä vaikka vauhti ei tunnetusti päätä huimaakkaan.Mutta kivvaa oli! :smt007
Ruplatin
Ruplatin
Pitäskö se E-männän vaunu villottaa? Tai liimailla siihen tyröksit kylykiin? Hiilipannu ulos alas kopan alle kinttuja lämmittään?
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
-
romukouran akka
- 100

juu kyllä on ny ajelut ajeltu ei voi mitään. sitten joskus muutaman vuoden päästä ollaan taas samassa tilanteessa kuin aikaisemminkin miten kaikki pyörien kyytiin?
Ei riitä ennään traikki ja sivuvaunupyörä riitä täytynnee hankki kaks sivuvaunupyörää jos meinaa kaikki kyytiin ottaa.
No mutta hyvvää ajalemista kaikille jotka vielä kynnelle kykenee.
Täytynnee varmaan täänekin kirjoittaa että tommoinen yks vuotias norjanharmaan ja jämptin sekoitus ehtii uutta kotia jos jotakuta kiinnostaa voi laittaa yv:tä
Ei riitä ennään traikki ja sivuvaunupyörä riitä täytynnee hankki kaks sivuvaunupyörää jos meinaa kaikki kyytiin ottaa.
No mutta hyvvää ajalemista kaikille jotka vielä kynnelle kykenee.
Täytynnee varmaan täänekin kirjoittaa että tommoinen yks vuotias norjanharmaan ja jämptin sekoitus ehtii uutta kotia jos jotakuta kiinnostaa voi laittaa yv:tä
Ei järjen häivääkään