Sivu 9/9
Re: Kärjetöntä pulinaa...
Lähetetty: 02.08.2025 12:54
Kirjoittaja JuhaK71
Kyllä minä noilla Sovekeilla meinaan ensialkuun pärjätä, niitä kun jo muutama on hankittuna. Voihan tuota kärjetöntäkin koettaa luupilla tutkia, löytyykö ratkennutta juotosta. Elkot voivat myös kuivahtaa.
Re: Kärjetöntä pulinaa...
Lähetetty: 02.08.2025 13:33
Kirjoittaja Kaljee
Saapa tuota mustan laatikon pelkkää sisustaakin näemmä erikseen. Osaava elektroniikkavelho muuttanee ennakkokäyränkin omaan pärrään sopivaksi

20€ hintakaan ei päätä huimaa jos meinaa pitää ajossa varalla mukana:
https://www.oppozit.lt/Eletrical-and-ig ... ct_id=1219

Re: Kärjetöntä pulinaa...
Lähetetty: 03.08.2025 17:48
Kirjoittaja JuhaK71
Näkyy olevan yksi piirilevyn kiinnitysruuvi juotettu levyyn. Voi olla lujassa sulattaa, kun ruuvi on alumiinissa.
Re: Kärjetöntä pulinaa...
Lähetetty: 05.08.2025 21:53
Kirjoittaja Iris Heart
Onkos muilla muuten nuissa sovekin järjettömissä sytkäyksiköissä sellaasta ominaisuutta että kun pistätte virrat päälle niin se ikäänkuin räpsäyttää itsensä päälle ja ampuu kipinän vaikka ei jakaja ole kohdalla.
Ledikin räpsähtää kun laittaa virrat päälle.
Tässä vähän ikävänä on se että ampuu putkessa silloin, välistä aika lujaakin, niinkin lujaa että meinaa koko kone lähteä käyntiin itsestään.
Myös ilkeä ominaisuus että ottaa korviin kun hallissa pamahtaa ja takana olevat autoluukulla säikkyvät.
Re: Kärjetöntä pulinaa...
Lähetetty: 05.08.2025 22:02
Kirjoittaja Uskila

Terve
Jep on samaa ongelmaa tuossa...

- 123456.jpg (1.37 MiB) Katsottu 2383 kertaa
Ps ei ole menoa haitannut reilu viis tonnia on takana
