Vanteet
Re: Vanteet
Lasket hinnan mitä tekee priima vanteen pinnaus niin luulis olevan nykypäivänä kysyntää
ja paskan haistamistahan tää arki on koko ajan jostain vessasta kuuluu että isiii pyyhkiin ei mamma kelpaa jos iskä on kotona 
-
metsuri Torkkelista
- 700

- Viestit: 736
- Liittynyt: 23.01.2013 23:34
Re: Vanteet
Kyllä tuo tieto metsurin pinnaustaidoista on levinnyt maailmalle kulovalkean tavoin. Jopesa tuo Imatralle peräkärrillisen valsseja... puhelin pärrää kaikenaikaa.. pinnauksia, pinnauksia..Toivottavasti ne jopesan valssit ei oo mitään MF-tuotantoa. Naapuri kävi just tuomassa vararenkaan pinnattavaksi... poorit näyttäs olevan lähtökohtaisesti ehjät.. pinnat pitää varmaan hommailla jostain paupalista vai mikä vitun paulin kauppa se oli? Näyttäs äkikseltään ihan EU-pinnalta. Jos ei onnistu, niin laitetaan Stormiin mankeloitavaksi..... Just tuli tilaus yhestä hevosharavakoneen vanteesta...

Re: Vanteet
Tässä on painittu vanneongelmien parissa, kun pienen ajan sisällä löytyi kaksi porsinutta alkuperäistä Uralin vannetta...
Tilanne on helppo korjata kun tilalle vaihtaa Radaellin uuden vanteen.
Ps tulipas helposti pyöreä ja heittämätön vanne
Re: Vanteet
Radaellit on kyllä hyviä vannekehiä...ei taida moni enää muita pinnoa..
Re: Vanteet
Taitaa nuo Uskilan vanteet olla kiillotettu pilalle , normihyppyriliitos hiottu kromia varten siliäksi.
Joku Radaelli minkä asensin , niin siihen oli dot:it ja mitat naputeltu sisäpuolelle , sillon ei entisöintiintoilijat pääse sanomaan ettei niissä uutena mitää ollu...
T.hh
Joku Radaelli minkä asensin , niin siihen oli dot:it ja mitat naputeltu sisäpuolelle , sillon ei entisöintiintoilijat pääse sanomaan ettei niissä uutena mitää ollu...
T.hh
Re: Vanteet
Näkyy teksti olevan ulkosyrjässä...
Re: Vanteet
Joojoo, mut siullahan onkii 2000 luvulta. Eikös siinä jo normi vaadi merkinnät näkyviin.
T.hh
T.hh
Re: Vanteet
Ei oo sama jos on m72 pinnauksella. Mulla on Radaellia (yleensä vaan nyt ei) mitkä käy tasanapaan. Uudemmat Uralit tai Dneprin valunavat. Puolinapaan niitä ei saa pinnattua. Useempi seppä koittanu ja epäonnistunu. Pinnaus ei vaan sovi.
Radaellilla tuumasivat että he kyllä tekee näitäki vanhojakin tilauksesta. Tuu kuorma-autolla hakee tehtaan lastauslaiturilta. Minimitilaus joku parinkymmenen tuhannen eken pompsi ja rahat etukäteen. Eivät muuten ala tekemän.
Joku on nyt teettäny erän. On hyvää kamaa, sanosin.
Radaellilla tuumasivat että he kyllä tekee näitäki vanhojakin tilauksesta. Tuu kuorma-autolla hakee tehtaan lastauslaiturilta. Minimitilaus joku parinkymmenen tuhannen eken pompsi ja rahat etukäteen. Eivät muuten ala tekemän.
Joku on nyt teettäny erän. On hyvää kamaa, sanosin.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: Vanteet
Nyt tollaset 3.50x16" vanteet puhalluksessa.
Katotaan mitä saadaan aikaiseksi.
Ural M-61 , Ural M-63
Re: Vanteet
Haloo pahvi ei pussihousu innostu noista sun ehdottamista vanteista...
Ps maanteiden johtotähteen kuuluu oikeat vanteet
Re: Vanteet
Ite oot
Tossakin tähdessä väärät pussihuosu miehille kelpaamattomat vanteet.
Ural M-61 , Ural M-63
Re: Vanteet
Mistäs vehkeestä kelju m63 tommoisia vanteita saa?
Re: Vanteet
Myyjä puhu että Mossen vaikka kirjan mukaan sopis, mutta tuskin on sisällä on kuminen vannenauha Saksan kielellä.
Oliskohan wolkkarin?
Ural M-61 , Ural M-63
Re: Vanteet
Olisiko tuo Ural Hamburg putiikki sitten tilannut vantehia, kun saatavilla on "halbnabe" ja "vollnabe", mutta ei kuitenkaan "piparnabe" sopivia 
Re: Vanteet
Noihin keljun vanteisiinko laittaa sopivat kumet niin tulee pehmee kyyti mulla on valmistumassa jahka kerkee niin 15 kuplan vanteet
Re: Vanteet
BMW syö kans puolinapa pinnauksella olevia kehiä. Saksassa on veteraani BMW harrastajia sattuneesta syystä. Halfnabe on se taikasana.
Olisko tehty erä jollekki tukkurille? Hyvä homma ku näitä ei ollu vielä joku aika sitte saatavana.
Olisko tehty erä jollekki tukkurille? Hyvä homma ku näitä ei ollu vielä joku aika sitte saatavana.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: Vanteet
On noilla enklantilaisillakii melko yleinen tuo nelkytäreikänen puolinapa. Niiden vm2 on vissiin vähän kapeempi kun urren eli onkohan mikä merkintä silloin käytössä??
T.hh
T.hh
Re: Vanteet
Terve
Mitäs tässä nyt spedeillään?? tämän vitjan edellisellä sivulla on Antsun linkki ja maili valmistajalle/myyjälle jolta saa sikahalvalla hyviä vannekehiä ja pinnoja vaikka em. piparinapaan..sellaiset pinnasin ja rihtasin Antsun museomopoon ja hyvä laatuiset oli vanteet...kuva
Mitäs tässä nyt spedeillään?? tämän vitjan edellisellä sivulla on Antsun linkki ja maili valmistajalle/myyjälle jolta saa sikahalvalla hyviä vannekehiä ja pinnoja vaikka em. piparinapaan..sellaiset pinnasin ja rihtasin Antsun museomopoon ja hyvä laatuiset oli vanteet...kuva
-
metsuri Torkkelista
- 700

- Viestit: 736
- Liittynyt: 23.01.2013 23:34
Re: Vanteet
Onko suomeksi sanottuna aivan paskoja rengasmerkkejä. Vaikka vanne olisi absoluuttinen, niin rengas tekee pystyheittoa. Laitoin tuon Heidenaun paikoilleen tuohon oikaistuun vanteeseen, mielestäni siitä tuli helvetin hyvä. Tuolla kuorma-auto puolellahan joillain on tapana asennuksen jälkeen käyttää vanne renkaineen semmosessa renngassorvissa. Siellä ne pystyheitot saatta olla aika merkittäviä. Sorvauksen jäliltä se on varmasti pyöreä.
- Liitteet
-
- WP_20171028_16_18_51_Pro_LI.jpg (1.03 MiB) Katsottu 20482 kertaa
Re: Vanteet
metsuri Torkkelista kirjoitti:Onko suomeksi sanottuna aivan paskoja rengasmerkkejä. Vaikka vanne olisi absoluuttinen, niin rengas tekee pystyheittoa.
Suomeksi sanottuna helvetin hyvä rengas, paras mitä on tarjolla sivuvaunu Uraliin…
Ps Heidenau K37 loppuun ajettu rengas (sakkorengas), ollut kiinni venäläisessä alkuperäisessä vanteessa. Viimeiset 10.000 kilometriä ollut sivuvaunussa ja sitä ennen toiset 10.000 kilometriä ollut eturenkaana, sitä ennen toimitti takarenkaan virkaa noin 7.000 kilometriä.
Re: Vanteet
Tekee Ojalan mukaan kunnioitettavat 27000km pyörähtelyä! Ja olisihan Rike tuolla vielä jokusen mailin mennyt
Toista ääripäätä kestävyydessä edustaa I-40, made in Russia.
Eilen juuri laitoin vanteille kyseisiä kortonkeja. Vanteet, pinnat ja navat ihka neuvostolaiset, ja kaksi heistä upouusia! Toki Lahdessa putsatut, laakeroidut ja maalatut.
Eilen juuri laitoin vanteille kyseisiä kortonkeja. Vanteet, pinnat ja navat ihka neuvostolaiset, ja kaksi heistä upouusia! Toki Lahdessa putsatut, laakeroidut ja maalatut.

Re: Vanteet
Meneehän se I 40 hyvin museopyörässä ku vaan museossa kököttää... Ajovehkeessäkii melkein kolmetonnia jos viittii ajaa sakkorenkaalla ja kanvestille asti. Elikkäs toisilla suorastaan monta vuotta. Mutta se on ollu paras kumi heitolliseen originaaliseen vanteeseen kun vaan asentaa paksuimman kohdan suurimman vannekuopan kohdalle.
T.hh
T.hh
Re: Vanteet
Juu näin se suurin piirtein on kuin Hyvönen kirjoitti
Vanhemmat ii- nelikymppiset olivat kovempia ja paksumpia, lisänä vielä vaijeri reunavahvikkeena.
On muuten Joutsenon vanteita nuo mitä nyt otin käyttöön
On muuten Joutsenon vanteita nuo mitä nyt otin käyttöön
Re: Vanteet
Hyviä ПЕТРОШИНА (Petroshina) vaihtoehtoja...
1. Мотошина И-40
2. Мотошина С-93
3.Мотошина Л-333
Ps Heidenaulla pääsee pitkälle ja takasin
Re: Vanteet
Toi numero kolme kesti kuuspätkässä takana 6132 kilsaa. Ei kovin huono?
Урал - Maailma tarvitsee esikuvia...
Brittiauto tuo lännen vastine Ladalle...
Brittiauto tuo lännen vastine Ladalle...
Re: Vanteet
Uutta vannetta pukkaa kaikki uusilla osilla...
Re: Vanteet
Tulipahan värkättyä neukkuvannekehään uusi parempi napa. Ei vanne ollut hifistelykappale verrattuna Sasulta ostamaani kromivanteeseen. Oli se melkoista opettelua jotta sai pinnat oikein. Hyvänä apuna oli Mopomäänin Juutuubin videot. Ofsetin saaminen oikeaksi ilman jigipenkkiä oli vähän ongelmia tuottavaa. Samoin oli vaikea saada heitot kohdalleen, se perhanan vanteen hitsisauma on hankala. Pinnat ääntelee samalla soundilla ja käsituntuma kireydestä on mielestäni kohdalllaan.
Mutta katsotaan miten kromivanteella homma hoituu.
Mutta katsotaan miten kromivanteella homma hoituu.
Re: Vanteet
EU kehällä menee helpommin. Uskosin.
Tää offsetti on jännä. Ekat vanteet ehdin pinnailemaan iha hullun tuurilla asiaa miettimättä ja ajelin pitkään enneku koko asia tuli mieleen.
Tää offsetti on jännä. Ekat vanteet ehdin pinnailemaan iha hullun tuurilla asiaa miettimättä ja ajelin pitkään enneku koko asia tuli mieleen.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.






