Vaikeuksien kautta dnepressioon ...
Re: Vaikeuksien kautta dnepressioon ...
Joo virranjakajan akseli on ihan hyvä nimitys...jotkut sanoo sitä nenäkepiksi...eli siiiä on paljon hyviä nimiä...siun ois irrotettava se koko akseli laakerin tarkastusta varten..tarkastusta varten ei tarvi sitä ratasta irrottaa siitä akselista,mutta jos joudut laakerin vaihtamaan,niin sitten on kyllä ratas irrotettava.
Re: Vaikeuksien kautta dnepressioon ...
Siis kohoissa oli hiukan bentsiiniä ...ei enään oli tarkoitus kirjoittaa tuohon edelliseen .

