Vaikeuksien kautta dnepressioon ...

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Dneprman2013

Re: Vaikeuksien kautta dnepressioon ...

Viesti Kirjoittaja Dneprman2013 »

Olisikohan nokka akseli....
Avatar
karppi
2000
2000
Viestit: 2026
Liittynyt: 11.10.2007 16:56

Re: Vaikeuksien kautta dnepressioon ...

Viesti Kirjoittaja karppi »

Joo virranjakajan akseli on ihan hyvä nimitys...jotkut sanoo sitä nenäkepiksi...eli siiiä on paljon hyviä nimiä...siun ois irrotettava se koko akseli laakerin tarkastusta varten..tarkastusta varten ei tarvi sitä ratasta irrottaa siitä akselista,mutta jos joudut laakerin vaihtamaan,niin sitten on kyllä ratas irrotettava.
Jondess
25
25
Viestit: 32
Liittynyt: 02.10.2012 12:08

Re: Vaikeuksien kautta dnepressioon ...

Viesti Kirjoittaja Jondess »

Siis kohoissa oli hiukan bentsiiniä ...ei enään oli tarkoitus kirjoittaa tuohon edelliseen .
Vastaa Viestiin