Sivu 3/4

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 01.07.2015 07:24
Kirjoittaja karppi
karppi kirjoitti:Luantai 4.7.-15 olis tarkotus lähtee käymää Utissa,jossa tutustutaan ural-ahin sotilas ajoneuvokalustoon.Pääsemme myös jonkun laitteen kyytiin,esim panssarialustalle rakennetun keskiraskaan tykinvetäjän.
Tää keikka jouvutaa siirtämään...palataan myöhemmin asiaan.
Lähetää käymää la-su 4.-5.7. pornaisissa mil-safarin sotilasajoneuvo-tapahtumassa.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 09.08.2015 18:58
Kirjoittaja hyvonenh
Yksi on joukosta poissa ...Esko Aunola on menehtynyt pitkällisen sairauden murtamana.
Osanottoni omaisille.

t,hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 26.08.2015 20:18
Kirjoittaja karppi
Meitä on kutsuttu lokakuun puolenvälin lauantaina Lemille illanviettoon makkaranpaiston,saunomisen ja jutustelun merkeissä...ikäänkuin ajokautta päättelemään.

Eli kutsujana toimii CJ CLUB resitentti hirsiki vaimoineen.
Lisätietoja/ilmottautumisia saa numerosta 0405771846

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 26.08.2015 20:19
Kirjoittaja karppi
Mie ilmottauvun mukaan.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 26.08.2015 21:31
Kirjoittaja Hirsiki
karppi kirjoitti:Meitä on kutsuttu lokakuun puolenvälin lauantaina Lemille illanviettoon makkaranpaiston,saunomisen ja jutustelun merkeissä...ikäänkuin ajokautta päättelemään.

Eli kutsujana toimii CJ CLUB resitentti hirsiki vaimoineen.
Lisätietoja/ilmottautumisia saa numerosta 0405771846
Joo, eli meillä olisi palju, uunisauna (palamaton savusauna) & kota lämpimänä 17.10.2015 15:00-> täällä Lemillä.
Laitelkaapas viestiä tai soitelkaa 040-5571846, niin tiedetään kuinka paljon porukkaa on liikkeellä ja tiedätte minne tulla ;-)

Terveisin,
Kimmo H & Siru

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 19.09.2015 17:32
Kirjoittaja hyvonenh
Joo , alkaa syksyn ohjelmapuoli selkiämään. Eli Lemille tullaan 17. päivä. 18. 10. on sitten Imatralla rompetoria tarjolla.
Pystymettä Mäntsälässä sitten 23. - 25.10. Mitähän kaikkee muuta tulee vielä mieleen...

t.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 19.09.2015 19:36
Kirjoittaja Hirsiki
hh, teretulemas. Tuleekos muita samassa matkassa?
Tarkemmat koordinaatit vähän myöhemmällä.

T. Kimmo H

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 19.09.2015 22:09
Kirjoittaja karppi
Mie tuun....ai nii...vissiikii..
Vessi ja Piia on myös tulosssa käymään.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 20.09.2015 11:40
Kirjoittaja Hirsiki
:clap: Lissää mahtuu Lemille ja onhan tuonne vielä aikaakin, kunhan Karppi & co:t palautuu Ranskan-valloitukseltaan.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 10.10.2015 13:26
Kirjoittaja Hirsiki
Moro,
tähän mennessä ilmoittaununeita miun tiedossa eli tulossa 17.101.2015:
Karppi, HH, Vessi ja Piia, Kimmo H & Siru

Vai nonko joku jäännyt huomaamatta :o
Lissää mahtuu eli ilmoitelkaaps tulostanne miulle tai tänne

T: Kimmo H

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 18.10.2015 08:06
Kirjoittaja karppi
Bileet vietetty..oli hieman harvinaisemmat kekkerit,kun pääosin kaikki tyhjenneet pullot olivat limunaatipulloja..ruoka oli erinomaista..haastava kilpailukin pidettiin,mutta siinä tasoero oli niin huima kärjen erottuessa täysin omaan luokkaansa. :-P ..
Savusaunailua ja paljuilua illan päätteeksi..
https://onedrive.live.com/redir?resid=3 ... hoto%2cjpg

Kiitokset CJ-Kimmolle ja Sirulle koko porukan puolesta.

Oli muuten nautinnollista ajella syksyisessä pimeässä ilassa Savitaipaletta kohti..hieman haasteita toi kosteus,kun visiiri pyrki huurtumaan niin ulkoa kuin sisältäkin...tien varsien tarkkailu hieman vaikeutui...tapanani kun on etenkin pimeässä ajaessani tarkkailla tien reunoja metsän eläjien turvallisuuden takia.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 18.10.2015 20:50
Kirjoittaja Hirsiki
Kiitokset kaikille kaille mukana olleille; Karppi, Harri, Tarmo, Pia, Vessi & Jussi. Oli todella mukava päivä & ilta :clap: :dance:

Terveisin,
Kimmo H & Siru

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 28.10.2015 19:54
Kirjoittaja karppi
Etelä-Karjalan pikkujoulua vietetään TI. 15.12.2015 klo 18.00 Lappeenrannan keskustan ravintolassa.Ilmoitan ravintolan myöhemmin,kun tiedän,miten monelle hengelle varaan pöydän.
Eli jokainen tilaa ja maksaa oman ruokansa/juomansa.Pikkujouluihin saa myös tulla pelkästään turisemaan mukavia..ei ruoka/juomapakkoa.
Ilmottautumiset tähän vitjaan,tai miulle suoraan 0405077860

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 29.10.2015 08:13
Kirjoittaja Hirsiki
Kimmo ja Siru ilmoittautuu pikkujouluun (ti 15.12.2015 klo 18:00->). Ruokaa ja juomaa myös tilataan.
T: Kimmo H

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 30.10.2015 21:04
Kirjoittaja hyvonenh
Joussenosta mukana Mika puoliskon kanssa ja mie.

t.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 04.11.2015 05:22
Kirjoittaja karppi
Oon eile varannut ison pöydän TI 15.joulukuuta klo 18.00.
Ravintola AMARILLO .valtakatu 33...ravintolan katolla on parkkipaikka.
Paikalle voi myös saapua turisemaan ilman ilmottautumista..tilaa on.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 14.12.2015 21:20
Kirjoittaja Hirsiki
No enää yx yö ja päästää viettää iltaa Lpr:n Amarillos hyväs seuras :-P

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 08.02.2016 22:26
Kirjoittaja karppi
Aattelin jos mentäs tuo CJ-väen kunniaks syömään kiinalaiseen ravintolaan.
Miltäs kuulostas..?
Eli mentäs tiistaina 15.3.2016 klo 18.00 isokristiinassa sijaitsevaan TANG CAPITAN ravintolaan syömään puffetruokaa,,hintaan 11,50 euroa.

Ilmotelkaaha miulle tai tähän vitjaan,että ketä on tulos,niin käyn varaamas meille pöyvän.
Terv...karppi

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 09.02.2016 07:43
Kirjoittaja Hirsiki
Morjens,
Kimmo & Siru on matkassa mukana ti 15.03.2016 Tang Capitaliin.
Kyselen myös muita Lappeenrannan seudun CJ750-porukoita jos vaikka lähtisvät matkaan.

T: Kimmo H

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 09.02.2016 11:15
Kirjoittaja tormas
Tormas tulee

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 11.02.2016 20:12
Kirjoittaja hyvonenh
Kyllähän minäkii tulen , yritän houkutella muutamaa dieettiläistäkii , ei kait nekään voi aina olla syömättä...

t.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 15.03.2016 10:42
Kirjoittaja karppi
No tänää sit tang capitaalii syömää iltapuhvettia kello 18.00.
Oon varannu paikat n.kymmenelle hengelle..mut kaikki mahtuu,vaik ei ookkaa ilmottautunu..tulkaaha törisemää.
Karppi

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 15.03.2016 11:57
Kirjoittaja Hirsiki
Kimmo & Siru tulee nauttimaan Tang Capitalin herkuista :)
Kimmo H

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 06.04.2016 10:15
Kirjoittaja tormas
Vappu paraatiajo.lähtö imatran korvenkankaan nesteeltä klo 11.30,perinteisen kaavan mukaan.

Tormas
Jos menee hääpäivänä naimisiin

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 06.04.2016 21:45
Kirjoittaja hyvonenh
Tästä se kesä alkaa perinteisesti , heti tapahtumat päällekkäin... vappuna oon Virossa.

t.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 06.04.2016 22:14
Kirjoittaja Hirsiki
Kimmo ja Siru on Pornaisissa 50v-juhlissa eli emme pääse mukaan :doh:

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 11.05.2016 13:41
Kirjoittaja Kaapa
:twocents-mytwocents: Tä....vappu meni jo...ei oo kerenny....mukana ollaan....työt haittaa harrastusta.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 12.05.2016 06:18
Kirjoittaja karppi
No käytii Hyvösen kanssa eile kyläilemäs..ensin käytii perikkalassa ural-Hukolla..sitte kesälahel lättäpää-weculla,sitte cj-Jussilla ja paluumatkalla parikkalan neppari-kakella.
Koko päivähä siinä turistessa meni..ja kahvia ja vehnästä saatii.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 12.05.2016 09:14
Kirjoittaja jtv
Oottekos tulossa Ylämyllyn rompepäiville?

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 12.05.2016 09:30
Kirjoittaja karppi
Kylhä siitäkii on puhetta ollu...jonkinlainen delrgaatio täältä päin varmasti tulee.