Sivu 4/4
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 14.05.2016 19:16
Kirjoittaja mti
Olihan vaikuttava näky kun Etelä-Karjalan poijjaat paineli menemään Jokimaalta kotia kohti. Ei meinannu Land Ryövärillä pysyä perässä

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 20.05.2016 12:34
Kirjoittaja hyvonenh
Retki Ylämylly lle siirtynee sunnuntaille , jospa ei tarvitsisi kurkkia pressujen alle myynnissä olevien tavaroiden perään. Mie ja Tormas lähössä , jos muitakin niin ottakaatten yhteyttä.
T.hh
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 20.05.2016 14:54
Kirjoittaja jtv
Vettä on luvannut tosiaan huomiseks.
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 20.05.2016 19:59
Kirjoittaja mti
Terve!
Olen tulossa huomenna hakemaan Urrea Lappeenrannasta puoliltapäivin, joten jos on tekemisen puutetta Etelä-Karjalan itämopoilijoilla niin voisi käydä kahvit juomassa jossain ja tarinoimassa kunhan oon ensin saanu Urren ähellettyä trailerille. Eli joskus 13-14 välillä. T: Miki 0400-714925
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 21.05.2016 18:39
Kirjoittaja hyvonenh
Joo , tuommoinen urre poistui paikkakunnalta. Onnea uuteen kotiin ja onnittelut omistajalle.
T.hh

- 20160521_132046.jpg (1.42 MiB) Katsottu 30401 kertaa
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 21.05.2016 19:03
Kirjoittaja MATTI
Ompas alkuperäisen näköinen mopo! onnea uudelle omistajalle..ja kyllähän ilme onkin jo aika mairea..jos tämä peräkärrytyypit ottava on uusi omistaja...

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 21.05.2016 19:30
Kirjoittaja Uskila

Terve
Hyvä Lahti, kiva kun kotiutuu lisää kalustoa...

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 21.05.2016 19:55
Kirjoittaja Taisto Naavaparta
Tuo kuormansidonta on kyllä vertaansa vailla.
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 21.05.2016 20:05
Kirjoittaja mti
Taisto Naavaparta kirjoitti:Tuo kuormansidonta on kyllä vertaansa vailla.
Joo tosiaan tuli käytyä Lappeenrannassa ja mukaan tarttui tuollainen urre. Kuorman sidontaa en mene kehumaan kun tottunu sitomaan crossivehkeitä enkä tällaisia kolmepyöräisiä malmikasoja

kaksipyöräiset rossivehkeet on niin helppo sitoa stongasta iskarit länään ja perä kiinni

mutta kyllähän tuo perille saakka tuli
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 21.05.2016 21:13
Kirjoittaja mti
Ja kiitokset Harrille tarinointi tuokiosta. Paljon tuli taas hyviä neuvoja ja vinkkejä!
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 06.12.2016 21:00
Kirjoittaja hyvonenh
Joulua (etenkin jouluruokia ) odotellessa tulee nälkä. Tätä torjuaksemme vietämme yhteisen illan Lappeenrannassa , ravintola Rossossa ,tiistaina 13.12 . klo 18 alkaen. Tervetuloa. Ruokavalintansa saa jokainen valita halujensa ja kykyjensä mukaan , saa tulla ihan vaan seurustelemaankin.
t.hh
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 07.12.2016 07:39
Kirjoittaja Hirsiki
Kimmo H & Siru tulee ruokailemaan sekä tarinoimaan.
T: Kimmo H
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 09.12.2016 08:02
Kirjoittaja Kaapa
Mukana ollaan...

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 29.11.2017 18:45
Kirjoittaja tormas
Jouluruokailu 13.12.2017 klo 18,00 alkaen imatran valtionhotelli,linnanravintola.
Kaikki joukolla mukaan.
Tormas.
Jos menee hääpäivänä naimisiin.
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 29.11.2017 20:39
Kirjoittaja Hirsiki
No tuohan on tosi hyvä päivä
Myöhä tullaan paikan päälle.
Terveisin, Kimmo H & Siru
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 30.11.2017 09:04
Kirjoittaja hyvonenh
Tulossa ollaan , yllytän muitakii mukaan.
T.hh
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 01.12.2017 11:42
Kirjoittaja Kaapa
Linnasali eli linnareissu....täältä tullaan

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 13.12.2017 18:44
Kirjoittaja Hirsiki
Etelä-Karjala syö ja voi hyvin .
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 13.12.2017 20:53
Kirjoittaja hyvonenh
Röyhh....ei ehkä muuta iltapalaa enää tänään.
Kiitoksia aktiivisuudesta sekä hyvät joulut kaikille.
T.hh
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 13.04.2018 21:00
Kirjoittaja hyvonenh
Tämä on varoitus kaikille eteläkarjalan radiota kuunteleville...huomenna 14.4. klo 10 - 12 saattaapi radioaalloilla olla hetkittäin havaittavissa mp aiheista pas....jauhantaa painottuen itäpyöräharrasteeseen.
t.hh
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 13.06.2018 22:09
Kirjoittaja hyvonenh
Suruviesti tavoitti tänään: Veijo M. on poistunut keskuudestamme ,syöpä vei lopulta voiton.
T.hh
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 05.07.2024 12:45
Kirjoittaja hyvonenh
Meinattiin Karpin kanssa lähteä kattelemaan miten koskien ennallistaminen on Hiitolanjoella onnistunut. Eli halukkaat mukaan matkaan , alkupalaveri Korvenkylän ABC:llä 10.7. ennen puoltapäivää , lähtö klo 12.00
Tapaamisiin, t.hh.
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 10.07.2024 20:48
Kirjoittaja Uskila

Terve
Kiva reissu, hyvä osaanotto ja papat jaksaa vielä heilua...
Ps tee se itse pärrällä rapiat 400 km, no niin kohta on viat pois ajettu

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 11.07.2024 12:16
Kirjoittaja Uskila

Terve
Vapaana virtaa...

- Lahnasenkoski
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 15.07.2024 19:59
Kirjoittaja hyvonenh
Meinasin lähteä ajelemaan kohti Kaustisen Roikkarallia perjantaina aamusta. Matkasuunnitelma on ajaa tietä 13 ja pysähdellä matkalla pari kertaa (ainakin)...
Jos on halukkkaita samaan matkaan , niin voitas jotain alustavaa sopia.
Matkaterv.t.hh.
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 08.12.2024 10:42
Kirjoittaja hyvonenh
Lähetääs syömään !
Torstaina 19.12.-24 klo 17.30 alkaen nälkäiset kokoontukoon Lappeenrannan Prisman Pizza ja Buffaan ja kukin nauttikoon halujensa ja varojensa mukaisesti. Mausteeksi laitetaan juttuja ja tarinoita kuluneilta vuosilta sekä ajatelmia tulevaisuudesta.
Tapaamisiin , t.hh.
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 19.12.2024 21:02
Kirjoittaja Uskila

Terve
Röyh! Hyvää oli...


Ps hyvässä seurassa eväs maistuu
Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa
Lähetetty: 19.12.2024 21:55
Kirjoittaja hyvonenh
Jo vain ol suun mukasta evästä ja seura sekä tarinat mieluisia. Hyvät vuodenaikaan liittyvät toivotukset kaikille , myös paikalletulosta estyneille .
Toivottelee , hh.