Sivu 4/4

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 14.05.2016 19:16
Kirjoittaja mti
Olihan vaikuttava näky kun Etelä-Karjalan poijjaat paineli menemään Jokimaalta kotia kohti. Ei meinannu Land Ryövärillä pysyä perässä :mrgreen:

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 20.05.2016 12:34
Kirjoittaja hyvonenh
Retki Ylämylly lle siirtynee sunnuntaille , jospa ei tarvitsisi kurkkia pressujen alle myynnissä olevien tavaroiden perään. Mie ja Tormas lähössä , jos muitakin niin ottakaatten yhteyttä.
T.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 20.05.2016 14:54
Kirjoittaja jtv
Vettä on luvannut tosiaan huomiseks.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 20.05.2016 19:59
Kirjoittaja mti
Terve!

Olen tulossa huomenna hakemaan Urrea Lappeenrannasta puoliltapäivin, joten jos on tekemisen puutetta Etelä-Karjalan itämopoilijoilla niin voisi käydä kahvit juomassa jossain ja tarinoimassa kunhan oon ensin saanu Urren ähellettyä trailerille. Eli joskus 13-14 välillä. T: Miki 0400-714925

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 21.05.2016 18:39
Kirjoittaja hyvonenh
Joo , tuommoinen urre poistui paikkakunnalta. Onnea uuteen kotiin ja onnittelut omistajalle.
T.hh
20160521_132046.jpg
20160521_132046.jpg (1.42 MiB) Katsottu 30401 kertaa

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 21.05.2016 19:03
Kirjoittaja MATTI
Ompas alkuperäisen näköinen mopo! onnea uudelle omistajalle..ja kyllähän ilme onkin jo aika mairea..jos tämä peräkärrytyypit ottava on uusi omistaja... :lol:

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 21.05.2016 19:30
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Hyvä Lahti, kiva kun kotiutuu lisää kalustoa...

:clap:

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 21.05.2016 19:55
Kirjoittaja Taisto Naavaparta
Tuo kuormansidonta on kyllä vertaansa vailla.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 21.05.2016 20:05
Kirjoittaja mti
Taisto Naavaparta kirjoitti:Tuo kuormansidonta on kyllä vertaansa vailla.
Joo tosiaan tuli käytyä Lappeenrannassa ja mukaan tarttui tuollainen urre. Kuorman sidontaa en mene kehumaan kun tottunu sitomaan crossivehkeitä enkä tällaisia kolmepyöräisiä malmikasoja :lol: :oops: kaksipyöräiset rossivehkeet on niin helppo sitoa stongasta iskarit länään ja perä kiinni :mrgreen: mutta kyllähän tuo perille saakka tuli

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 21.05.2016 21:13
Kirjoittaja mti
Ja kiitokset Harrille tarinointi tuokiosta. Paljon tuli taas hyviä neuvoja ja vinkkejä!

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 06.12.2016 21:00
Kirjoittaja hyvonenh
Joulua (etenkin jouluruokia ) odotellessa tulee nälkä. Tätä torjuaksemme vietämme yhteisen illan Lappeenrannassa , ravintola Rossossa ,tiistaina 13.12 . klo 18 alkaen. Tervetuloa. Ruokavalintansa saa jokainen valita halujensa ja kykyjensä mukaan , saa tulla ihan vaan seurustelemaankin.

t.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 07.12.2016 07:39
Kirjoittaja Hirsiki
Kimmo H & Siru tulee ruokailemaan sekä tarinoimaan.
T: Kimmo H

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 09.12.2016 08:02
Kirjoittaja Kaapa
Mukana ollaan... :dance:

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 29.11.2017 18:45
Kirjoittaja tormas
Jouluruokailu 13.12.2017 klo 18,00 alkaen imatran valtionhotelli,linnanravintola.
Kaikki joukolla mukaan.
Tormas.
Jos menee hääpäivänä naimisiin.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 29.11.2017 20:39
Kirjoittaja Hirsiki
No tuohan on tosi hyvä päivä :dance:
Myöhä tullaan paikan päälle.

Terveisin, Kimmo H & Siru

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 30.11.2017 09:04
Kirjoittaja hyvonenh
Tulossa ollaan , yllytän muitakii mukaan.
T.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 01.12.2017 11:42
Kirjoittaja Kaapa
Linnasali eli linnareissu....täältä tullaan :text-merryxmas:

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 13.12.2017 18:44
Kirjoittaja Hirsiki
20171213_174920.jpg
20171213_183244.jpg
Etelä-Karjala syö ja voi hyvin .

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 13.12.2017 20:53
Kirjoittaja hyvonenh
Röyhh....ei ehkä muuta iltapalaa enää tänään.
Kiitoksia aktiivisuudesta sekä hyvät joulut kaikille.
T.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 13.04.2018 21:00
Kirjoittaja hyvonenh
Tämä on varoitus kaikille eteläkarjalan radiota kuunteleville...huomenna 14.4. klo 10 - 12 saattaapi radioaalloilla olla hetkittäin havaittavissa mp aiheista pas....jauhantaa painottuen itäpyöräharrasteeseen.
t.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 13.06.2018 22:09
Kirjoittaja hyvonenh
Suruviesti tavoitti tänään: Veijo M. on poistunut keskuudestamme ,syöpä vei lopulta voiton.

T.hh

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 05.07.2024 12:45
Kirjoittaja hyvonenh
Meinattiin Karpin kanssa lähteä kattelemaan miten koskien ennallistaminen on Hiitolanjoella onnistunut. Eli halukkaat mukaan matkaan , alkupalaveri Korvenkylän ABC:llä 10.7. ennen puoltapäivää , lähtö klo 12.00
Tapaamisiin, t.hh.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 10.07.2024 20:48
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Kiva reissu, hyvä osaanotto ja papat jaksaa vielä heilua...

Kuva

Ps tee se itse pärrällä rapiat 400 km, no niin kohta on viat pois ajettu

;-)

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 11.07.2024 12:16
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Vapaana virtaa...

Lahnasenkoski
Lahnasenkoski

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 15.07.2024 19:59
Kirjoittaja hyvonenh
Meinasin lähteä ajelemaan kohti Kaustisen Roikkarallia perjantaina aamusta. Matkasuunnitelma on ajaa tietä 13 ja pysähdellä matkalla pari kertaa (ainakin)...
Jos on halukkkaita samaan matkaan , niin voitas jotain alustavaa sopia.

Matkaterv.t.hh.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 08.12.2024 10:42
Kirjoittaja hyvonenh
Lähetääs syömään !
Torstaina 19.12.-24 klo 17.30 alkaen nälkäiset kokoontukoon Lappeenrannan Prisman Pizza ja Buffaan ja kukin nauttikoon halujensa ja varojensa mukaisesti. Mausteeksi laitetaan juttuja ja tarinoita kuluneilta vuosilta sekä ajatelmia tulevaisuudesta.

Tapaamisiin , t.hh.

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 19.12.2024 21:02
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Röyh! Hyvää oli... 🍕🌭🍟

Ps hyvässä seurassa eväs maistuu

Re: ETELÄ-KARJALA tidottaa

Lähetetty: 19.12.2024 21:55
Kirjoittaja hyvonenh
Jo vain ol suun mukasta evästä ja seura sekä tarinat mieluisia. Hyvät vuodenaikaan liittyvät toivotukset kaikille , myös paikalletulosta estyneille .
Toivottelee , hh.