Vielä latauksesta
Lähetetty: 09.08.2005 20:38
Terva toverit!
Mistä voisi johtua latauksen hiipuminen tonne 6.3-6.4 V kovemmilla kierroksilla.Pienillä kierroksilla tulee 7.5-8 V laturin päästä mitattuna.
Laturi on avattu ja putsattu,mitään ulkoista vikaa tai palaneenkäryä ei havaittu.Hiilet on myös vaihdettu.Lataus valo ei silti pala ainoastaan hehkuu juuri havaittavasti,mutta se tuntuu olevan ominaisuus näis vehkeis.Että tänkinkun sais selevitettyä niin sitten taas!!!!!!!
Mistä voisi johtua latauksen hiipuminen tonne 6.3-6.4 V kovemmilla kierroksilla.Pienillä kierroksilla tulee 7.5-8 V laturin päästä mitattuna.
Laturi on avattu ja putsattu,mitään ulkoista vikaa tai palaneenkäryä ei havaittu.Hiilet on myös vaihdettu.Lataus valo ei silti pala ainoastaan hehkuu juuri havaittavasti,mutta se tuntuu olevan ominaisuus näis vehkeis.Että tänkinkun sais selevitettyä niin sitten taas!!!!!!!