Sivu 1/1

Vielä latauksesta

Lähetetty: 09.08.2005 20:38
Kirjoittaja TM
Terva toverit!
Mistä voisi johtua latauksen hiipuminen tonne 6.3-6.4 V kovemmilla kierroksilla.Pienillä kierroksilla tulee 7.5-8 V laturin päästä mitattuna.
Laturi on avattu ja putsattu,mitään ulkoista vikaa tai palaneenkäryä ei havaittu.Hiilet on myös vaihdettu.Lataus valo ei silti pala ainoastaan hehkuu juuri havaittavasti,mutta se tuntuu olevan ominaisuus näis vehkeis.Että tänkinkun sais selevitettyä niin sitten taas!!!!!!!

Vielä latauksesta

Lähetetty: 10.08.2005 13:52
Kirjoittaja Vieras
Viittais siihen että hiilet ei pysy isommilla kierroksilla kiinni kollektorissa eli kollektori ei ole pyöreä tai laakereissa on väljää.

Lähetetty: 12.08.2005 10:33
Kirjoittaja Markku Koo
Niijja jännite on liian korkea jos akullakin on noin paljon.
Akku kiehuu. Semmoinen 7,2 on sopiva.