Ostin tuossa joulun alla kyseisen idän ihmeen ja olen pitkin talvea yrittänyt väsäillä pyörästäni oman näköistä tekelettä.
Nyt näin auringon lämmittäessä alkaa pikkuhiljaa polttelemaan toi pärrällä ajelu MUTTA:
Olisi vähän sähkö kytkentä ongelmia.!!
Elikkäs pyöräni on tosiaan dnepr mt-9 v.-71. aikaisempi omistaja muuttanut pyörän 12v. on kärjetön sytkä, Rättärin puola ja 33.3702 elektronista säädintä. Pyörässäni ei mole mitään ylimmäärästä sähköä vain etu+taka valo, öljynpaine merkkivalo, virtalukko mallia motonet (kaksikärkinen) ja valo kytkin.
Ja sitten siihen ongelmaan:!? voisiko joku olla niin ystävällinen ja kertoisi/piirtäisi kytkentä kaavion kyseisille sähköille. Olen selaillut foorumeita mutta huomannut että versioita on kymmeniä. Tarkoitus on tehdä sähköistä mahdollisimman simppelit.
ps. onko lataus valo pakollinen?
kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
T: ville tiainen









