Lepää rauhassa
Lepää rauhassa
Kalakutan seppä soitti. Vmpk:n sivulla ollu uutinen oli ilimottanu, että Kemijärven Jorma oli eilen menehtynyt hiihtolenkillä sairauskohtaukseen.
Toissa viikolla vielä soiteltiin ja mukava oli raatailla.
Jormaa muistellen, Vesku
Toissa viikolla vielä soiteltiin ja mukava oli raatailla.
Jormaa muistellen, Vesku
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Re: Lepää rauhassa
Sain myös kuulla tämän suru uutisen. Jorma oli minulle ihan puhelin/netti juttukaveri , mutta tunsin Jorman veljen perheineen paremmin. Jorman kanssa oli mukava rupatella , paljon nähnyt mies. Voimia omaisille ja Jormalle hyviä ajokelejä siellä missä nyt ajeletkin. Osanottoni, Matti
Jormalta minä Uralin aikanaan ostin. Monet hyvät neuvot sain ja juttutuokiot vietettiin puhelimessa. Ja käytiin kylässäkin molemmin puolin. Hänen tytär asui/asuu täälläpäin. Itseasiassa se mun ex Urkki kävi mutkan Hollolassa ja Jorma osti oman entisensä takaisin.
RIP Jorma.
Hiihdelkää iisisti. Tämä on kolmas tapaus kahden viikon sisään mun tuttavapiirissä.
RIP Jorma.
Hiihdelkää iisisti. Tämä on kolmas tapaus kahden viikon sisään mun tuttavapiirissä.
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
Päivällä olin saattamassa omaa pappaani viimeiselle matkalle arkunkantajana. Jopas on samalle päivälle. Yksi Jorman remontoima Urali on minulla tallissa ja kävin kylässäkin kemijärvellä yhden radiohomman yhteydessä. Osanotto täältä.
Osanotto myös meiltä. Veikko ja Liisa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.
- Taisto Naavaparta
- 300

Jormalle parempia teitä
Toivottavasti Jormalla on tasaset tie ja pyöreät pyörät...
Osanottoni , t.hh.
Osanottoni , t.hh.
ystävä poissa, osanottoni omaisille
- Liitteet
-
- jorma.jpg (154.75 KiB) Katsottu 4280 kertaa