Osuipa sopuhintainen neprin pakkilaatikko käsiin ja meikäläisen talliin -68 mallisen K pyöräni viereen.
Runko pyörässäni on mallia lyhyt eikä takajarrullakaan ole sitä vivustoa. Niinpä pakkilaatikko ei heittämällä mitan mukaan paikalle mene, kardaanin nivel ottaa takarunkoon.
Haulla kun vanhoja juttuja kävin läpi on tästä ennenkin ollut puhetta ja rälläkkää kuulemma tarvisee, mutta jää vähän epäselväksi mihin kaikkiin paikkoihin Makitaa tarjoan? Silmällä katsoen kriittinen paikka on se rungon kohta mistä keinuhaarukka menee rungon läpi. Uskaltaako tästä todella räpsiä surutta venäjän rautaa pois? Onko se ainoa paikka?
Ei millään viitsisi murjoa konetta yritä ja ylläty menetelmällä paikalleen. Mieluummin sipaisisi tarpeelliset paikat jo ennakkoon.
Sno-Bro
pakki K:hon
-
Vieras
pakki K:hon
MInkä merkkinen K on kyseessä, Ural vai Dnepr niissä kun on erimallinen runko. 
Häh? Onko runkoja todella erilaisia? Minä kun luulin että K pyörien rungot on aina tehty vain Dneprin varrella KMZ:lla. Niitä toki on vissiin ainakin kahta pituusmittaa.
Noin mitalla kun mallaa niin viitisen milliä näyttää puuttuvan mahtumisesta. Muistelen jonkun kertoneen rälläkkää käyttäneensä sovitukseen. Kukahan se mahtoi olla?
Sno-Bro
Noin mitalla kun mallaa niin viitisen milliä näyttää puuttuvan mahtumisesta. Muistelen jonkun kertoneen rälläkkää käyttäneensä sovitukseen. Kukahan se mahtoi olla?
Sno-Bro
-
Vieras
pakki K:hon
Uralin rungossa on takahaarukan kiinnitys erilainen kuin Dneprissä.
Mitä olen katsellut noita lähiaikoina tuotuja pyöriä niin myynnissä on kaikenlaista sekasikiötä. Ainakin jos meinaa museokatsastaa pelin niin pitää olla tarkkana mitä on ostamassa.
Mitä olen katsellut noita lähiaikoina tuotuja pyöriä niin myynnissä on kaikenlaista sekasikiötä. Ainakin jos meinaa museokatsastaa pelin niin pitää olla tarkkana mitä on ostamassa.


