Puola Kiinamalli
-
karituomas
- Viestit: 6
- Liittynyt: 07.10.2015 18:31
Puola Kiinamalli
Moro, ostin tuossa K sivuvenaan uuden kiinapuolan, jossa ei tietenkään mukana sytkälle menevän johdon kiinnikettä ja alkuperäisen kiinnike ei tietysti siihen sovi. Onko jollain tiedossa hyvää jippoa johdon kiinnittämiseksi, ennen kuin alan itse siihen pulttia vääntämään?
Re: Puola Kiinamalli
Olis kiva tietää minkälainen liitos on puolassa ja minkälainen on johdoissa? Näitä on monen mallisia niin ei voi näkemättä tietää.
-
karituomas
- Viestit: 6
- Liittynyt: 07.10.2015 18:31
Re: Puola Kiinamalli
Tässä on kuva puolasta ja tuosta johdon liittimestä.
Re: Puola Kiinamalli
Jos puolassa normikokoinen reikä niin hankit johdon päähän liittimen. Niitä pitäis olla autotarvikeliikkeissä. http://www.finjector.com/verkkokauppa/f ... ttimet-45/
-
karituomas
- Viestit: 6
- Liittynyt: 07.10.2015 18:31
Re: Puola Kiinamalli
Eipä käynyt mielessä, liian yksinkertaista, kiitos 
Re: Puola Kiinamalli
Mossessa samanlainen puola
Johto pujotetaan pyöreen töttörön läpi ja mytistellään pää.
Johtoo pitää kuoria niin pitkästi että se tulee näkyviin tättörön toisesta päästä, jossa jengat.
Johto pujotetaan pyöreen töttörön läpi ja mytistellään pää.
Johtoo pitää kuoria niin pitkästi että se tulee näkyviin tättörön toisesta päästä, jossa jengat.
- Jos ei se lähe ensimmäisellä, niin se lähtee viimesellä. -
-
karituomas
- Viestit: 6
- Liittynyt: 07.10.2015 18:31
Re: Puola Kiinamalli
Liittimeksi sopikin perus tulpan liitin, liian helppoo. Tulpalle naaras, puolalle urso. Sopivan kireä hattu ja nyt pysyy jämäkästi paikallaan.

