Puola Kiinamalli

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
karituomas
Viestit: 6
Liittynyt: 07.10.2015 18:31

Puola Kiinamalli

Viesti Kirjoittaja karituomas »

Moro, ostin tuossa K sivuvenaan uuden kiinapuolan, jossa ei tietenkään mukana sytkälle menevän johdon kiinnikettä ja alkuperäisen kiinnike ei tietysti siihen sovi. Onko jollain tiedossa hyvää jippoa johdon kiinnittämiseksi, ennen kuin alan itse siihen pulttia vääntämään?
Avatar
Ripa
2000
2000
Viestit: 2100
Liittynyt: 31.08.2004 19:15
Paikkakunta: Helsinki, Kallio

Re: Puola Kiinamalli

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Olis kiva tietää minkälainen liitos on puolassa ja minkälainen on johdoissa? Näitä on monen mallisia niin ei voi näkemättä tietää.
karituomas
Viestit: 6
Liittynyt: 07.10.2015 18:31

Re: Puola Kiinamalli

Viesti Kirjoittaja karituomas »

Tässä on kuva puolasta ja tuosta johdon liittimestä.
a22805ef7a5da2f2771c96f1b523d1c4ac8aa15c.jpg
a22805ef7a5da2f2771c96f1b523d1c4ac8aa15c.jpg (5.54 KiB) Katsottu 3685 kertaa
404478b57432f806eda5544b032876d637b26d66 (1).jpg
404478b57432f806eda5544b032876d637b26d66 (1).jpg (9.97 KiB) Katsottu 3685 kertaa
Avatar
Ripa
2000
2000
Viestit: 2100
Liittynyt: 31.08.2004 19:15
Paikkakunta: Helsinki, Kallio

Re: Puola Kiinamalli

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Jos puolassa normikokoinen reikä niin hankit johdon päähän liittimen. Niitä pitäis olla autotarvikeliikkeissä. http://www.finjector.com/verkkokauppa/f ... ttimet-45/
karituomas
Viestit: 6
Liittynyt: 07.10.2015 18:31

Re: Puola Kiinamalli

Viesti Kirjoittaja karituomas »

Eipä käynyt mielessä, liian yksinkertaista, kiitos :)
Avatar
Harrikki
600
600
Viestit: 627
Liittynyt: 16.02.2011 21:38
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Puola Kiinamalli

Viesti Kirjoittaja Harrikki »

Mossessa samanlainen puola
Johto pujotetaan pyöreen töttörön läpi ja mytistellään pää.
Johtoo pitää kuoria niin pitkästi että se tulee näkyviin tättörön toisesta päästä, jossa jengat.
- Jos ei se lähe ensimmäisellä, niin se lähtee viimesellä. -
karituomas
Viestit: 6
Liittynyt: 07.10.2015 18:31

Re: Puola Kiinamalli

Viesti Kirjoittaja karituomas »

Liittimeksi sopikin perus tulpan liitin, liian helppoo. Tulpalle naaras, puolalle urso. Sopivan kireä hattu ja nyt pysyy jämäkästi paikallaan.
Vastaa Viestiin