Olen K-750 mallia 1959 pyörän uusi omistaja ja koska en juurikaan mitään fillarista tiedä kyselisin hiukan neuvoja näin alkuun.
Siis kyseessä on joskus X-vuonna Eestistä paluukuormana tullut yksilö johon matkan varrella on eksynyt jopa niinkin karseita virityksiä jotka antavat ymmärtää että ko. pyörä on todellakin ollut päivittäiskäytössä. No niin, pakomutkat on uudet mutta uusia sikarimallin vaimentimia ei vaan tunnu löytyvän. Vehje on todistetusti jo pyörähtänyt parikin kertaa tontin ympäri mutta varsinaisesti maantielle en ole tohtinut ontuvaa vanhusta vielä viedä.
Kun kerran pyörä vaikuttaa ajokuntoiselta noin muuten (on rekkarissa ja vakuutettu) niin hyvät kollegat, antakaatten vinkkiä mitä varaosia ja tarvikkeita kandeis ostaa/ottaa mukaan jotta ei jo eka viittä kilsaa pidempi reissu johtaisi totaaliseen katastrofiin.
Hyvää kesän alkua!!!
T:Hande
Hölmölle neuvoja, kiitos!
Re: Hölmölle neuvoja, kiitos!
Tervetuloa joukkoon , laitahan pyörästä kuvaa .
Nähdään vähän mitä osaa ja virityksiä siihen on laitettu.
Täältä löytyy osamyyjien yhteystiedot.
http://uralroikka.fi/sivut/?page_id=389
Ural M-61 , Ural M-63
Re: Hölmölle neuvoja, kiitos!
Joo asiaa helpottaa kun otat parit näpsyt eri puolilta mopoo, niin nähdään mitkä "viritykset" haiskahtaa epävarmoilta..missäpäin kotomaata tämä helmi lepää...
Re: Hölmölle neuvoja, kiitos!
On ollut kaikenlaista pikku puuhaa kuten 18m3 multakuorman levitystä joten varsinainen asia on joutunut hiukan oottelemmaan. Kunhan saan kansien kuparit kotiin/paikalleen niin uudella innolla yritystä jopa kylän ympäri. Laittaisin mielelläni kuveja moposta mutta eipä siinä liene kuin joitain viron poikain klemmari yms pikkujuttuja. Katsotaan nyt kun saan aikaiseksi pyörähtää kameran kaa pihalla.
Nii, ei sitten kellään ole tai edes vinkkiä jos ei nyt uusista niin hyväksyttävistä sikareista (nykyiset kun ovat PlasticPaddingin mainokset) vaikka mielelläni kalanpyrstöt laittaisin jos se vain aikanaan museohenkilölle kelpaisi.
Palaillaan tovin kuluttua ja kiitos mielenkiinnosta noviisin yritelmää kohtaan!
Hande
Nii, ei sitten kellään ole tai edes vinkkiä jos ei nyt uusista niin hyväksyttävistä sikareista (nykyiset kun ovat PlasticPaddingin mainokset) vaikka mielelläni kalanpyrstöt laittaisin jos se vain aikanaan museohenkilölle kelpaisi.
Palaillaan tovin kuluttua ja kiitos mielenkiinnosta noviisin yritelmää kohtaan!
Hande
Re: Hölmölle neuvoja, kiitos!
Zori, vastaus olinpaikkaan unhoittui ja se on Vantaalla!!!!!

