Sivu 1/1
Jarruvalo kytkin
Lähetetty: 10.07.2016 08:04
Kirjoittaja maolha
Onko kellään kuvaa/tietoa jakaa miten asennetaan käsijarrukahvaan jarruvalo kytkin.?
Re: Jarruvalo kytkin
Lähetetty: 10.07.2016 10:12
Kirjoittaja MATTI
UUdemmissa jarrukahvoissa on paikka jarruvalo kytkimelle, joka tulee m8x1 kierteellä kiinni omaan reikään vaijerin suuntaisesti, niin että kytkee kun kahvaa painaa..osatuonnin uusissa kahvoissa varmaan jo on paikka kytkimelle.
Re: Jarruvalo kytkin
Lähetetty: 10.07.2016 10:18
Kirjoittaja kalkkuna
Tais tulla kahvakatkaisija ensin Dnepriin ja sitte Uraliin?
Ja osatuonnin kaffoissa tää kierre on.
Re: Jarruvalo kytkin
Lähetetty: 10.07.2016 12:01
Kirjoittaja maolha
Empä taida ruveta kahvaa vaihtamaan moisen kytkimen takia.
Re: Jarruvalo kytkin
Lähetetty: 10.07.2016 12:04
Kirjoittaja maolha
Vai onko jollain laittaa kuva kahvasta voisin viritellä oman version kuvan perusteella.
Re: Jarruvalo kytkin
Lähetetty: 10.07.2016 14:57
Kirjoittaja kalkkuna
Romukopsassa näky olevan kuvaksi asti...
Rungossa on paksunnos valussa ja siinä kierre. Anturi tässä kii ja painaa kaffan alaosaan.

- WP_20160710_14_47_12_Pro.jpg (518.45 KiB) Katsottu 3285 kertaa

- WP_20160710_14_47_40_Pro.jpg (738.16 KiB) Katsottu 3285 kertaa
Kuvan anturi on jumissa

Re: Jarruvalo kytkin
Lähetetty: 10.07.2016 15:37
Kirjoittaja maolha
Eipä tuo kovin kaksinen ole toteuttaa. Jonkinlainen kytkin minulla on jo. Kiitos