k-55 vm.57 sähköongelmaa
- Hovimestari
- 10

- Viestit: 10
- Liittynyt: 18.10.2010 21:36
k-55 vm.57 sähköongelmaa
Tervehdys
Joskus 17 vuotta sitten viimeksi ajoin vehkeellä. Sitten hajosi moniasentoinen virtakatkaisija ja sähköt jäi purettuna laatikkoon tallin lattialle.
Äitimuorin peijooni oli keksinyt sitten viskata lootan kaatopaikalle kun luuli romuksi.
Nyt paikallaan näkyi roikkuvan vielä puolet katkaisijasta ja jännitteensäädin. Siis kaikki muu puuttuu boxia myöten...
Löytyisköhän keltään noita puuttuvia osia niin saisin vekottimen toimimaan.
Tai vaikka sähkökuvia niin auttaisi uuden rakentelussa.
Tuossa vehkeessä näyttäisi olevan aikalailla samanlaiset:
https://easthighway.com/fin/tooted.c/sy ... tikko-iz49
Kiitän
Joskus 17 vuotta sitten viimeksi ajoin vehkeellä. Sitten hajosi moniasentoinen virtakatkaisija ja sähköt jäi purettuna laatikkoon tallin lattialle.
Äitimuorin peijooni oli keksinyt sitten viskata lootan kaatopaikalle kun luuli romuksi.
Nyt paikallaan näkyi roikkuvan vielä puolet katkaisijasta ja jännitteensäädin. Siis kaikki muu puuttuu boxia myöten...
Löytyisköhän keltään noita puuttuvia osia niin saisin vekottimen toimimaan.
Tai vaikka sähkökuvia niin auttaisi uuden rakentelussa.
Tuossa vehkeessä näyttäisi olevan aikalailla samanlaiset:
https://easthighway.com/fin/tooted.c/sy ... tikko-iz49
Kiitän
Re: k-55 vm.57 sähköongelmaa
Jos tuo profiilikuvassa oleva turbo k on sun niin eikös tuon k55 sähköt oo aika helpot tehdä ihte 
- Hovimestari
- 10

- Viestit: 10
- Liittynyt: 18.10.2010 21:36
Re: k-55 vm.57 sähköongelmaa
On joo, mutta mieluummin tekis alkuperäsen. Ja toisekseen jännitteensäätimellekin menee mustaa karvaa yllättävän paljon, joten kuvat auttaisi 
- Jussi Alec
- 100

- Viestit: 107
- Liittynyt: 18.05.2006 21:27
Re: k-55 vm.57 sähköongelmaa
Terve!
Kokeile jos löytäisit täältä Ernie Franke, eafranke@tampabay.rr.com.
Googla toi nimi niin pääset sen sivuille, löytyy kaikki sähköt ja vuosimallit ynnä muuta venäjän sähköä.
Terveisin Jussi Alec
Kokeile jos löytäisit täältä Ernie Franke, eafranke@tampabay.rr.com.
Googla toi nimi niin pääset sen sivuille, löytyy kaikki sähköt ja vuosimallit ynnä muuta venäjän sähköä.
Terveisin Jussi Alec
- Hovimestari
- 10

- Viestit: 10
- Liittynyt: 18.10.2010 21:36
Re: k-55 vm.57 sähköongelmaa
hienoa kiitän. Ja jos vielä joltain löytyis ne puuttuvat palikat ;)
Re: k-55 vm.57 sähköongelmaa
Niih, vissiin tuon issikan lelut olis aika sopivia... ovat kyllä harvinaisia etenkin toimivina.
Kyseessä siis 125 kuutioinen merkeillä Moskva , Tähtipyörä, K125,K55, K58 sittemmin Minsk , mikäli oikein käsitin..
T.hh
Kyseessä siis 125 kuutioinen merkeillä Moskva , Tähtipyörä, K125,K55, K58 sittemmin Minsk , mikäli oikein käsitin..
T.hh
- Hovimestari
- 10

- Viestit: 10
- Liittynyt: 18.10.2010 21:36
Re: k-55 vm.57 sähköongelmaa
Juu kyseessä samanlainen päristin kun tuo: https://www.nettimoto.com/k/125/2077344
Moottorissa merkintä K-55
Paperitkin kyllä löytyy. Ukin ukki aikoinaan ostanut tuon. Mittarissa 5000km. Kuulostaa vähältä, mutta on kyllä tuollaselle aika pitkä matka :D
Puolanhan saa helposti otettua mistä vaan, mutta eniten harmittaa se boxi ja katkaisija.
Moottorissa merkintä K-55
Paperitkin kyllä löytyy. Ukin ukki aikoinaan ostanut tuon. Mittarissa 5000km. Kuulostaa vähältä, mutta on kyllä tuollaselle aika pitkä matka :D
Puolanhan saa helposti otettua mistä vaan, mutta eniten harmittaa se boxi ja katkaisija.
Re: k-55 vm.57 sähköongelmaa
Noita osia on ollut usein myynnissä Virossa Kurtnan rompetorilla. Rompetori on tänä keväänä kuten aina toukokuun ensimmäisenä sunnuntaina.
Sieltä voisi löytyä, sillä sIellä on myyjiä kaikista Baltian maista ja Venäjältä,Valkovenäjältä ja Ukrainastakin, elikkä sinne.
Terveisin: Raikku
Sieltä voisi löytyä, sillä sIellä on myyjiä kaikista Baltian maista ja Venäjältä,Valkovenäjältä ja Ukrainastakin, elikkä sinne.
Terveisin: Raikku
___________________________________________
URALISMI, kivaa sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia.
Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
URALISMI, kivaa sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia.
Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
- Hovimestari
- 10

- Viestit: 10
- Liittynyt: 18.10.2010 21:36
Re: k-55 vm.57 sähköongelmaa
Hitto talviloma just viikkoa aiemmin. Vois olla muutakin mielenkiintosta esillä.



