Sivu 1/1
Puola
Lähetetty: 22.04.2017 11:07
Kirjoittaja maolha
Kävisikö tämä puolaksi 12v Dniepriin
Re: Puola
Lähetetty: 22.04.2017 11:19
Kirjoittaja kalkkuna
Vaikuttaa aika vihaselle kun valmistaja varottaa lämmöntuotosta.
Kärjet ja konkka pelaa ohimenevän hetken, kunnes pehmenevät. Toimii tdn kärjettömän kanssa ja mikäli ei niin puola kyllä kestää.
Kokeilemalla selviää.
Re: Puola
Lähetetty: 22.04.2017 11:44
Kirjoittaja maolha
On pyörässä kärjetön sytytys. Voiko puolaa mitenkään muuttaa sopivammaksi.
Re: Puola
Lähetetty: 22.04.2017 13:39
Kirjoittaja MATTI
Terve
laita kinni vaan..kyllä se kestää siellä aikansa...ehkä pitempään kun arvaakaan..siis ei huono ollenkaan.
Re: Puola
Lähetetty: 22.04.2017 18:22
Kirjoittaja kalkkuna
Puolia ja kärjettömiä ei voi oiken muokkailla ite, ne on mitä. Laittasin kiinni ja ajasin jos on kärjetön.
Re: Puola
Lähetetty: 22.04.2017 21:01
Kirjoittaja maolha
Riittääkö että asentaa paikalleen, vai pitääkö vielä säätää/virittää jotakin.
Re: Puola
Lähetetty: 22.04.2017 23:40
Kirjoittaja kalkkuna
Sähköä kärjettömälle ja sähköä puolalle. Kärjetön katkomaan puolan maata. Puola ei tiedä kuka siellä sitä neuvoo, eikä kyllä kärjetönkään mimmosen puolan kaverina se on. Kärjettömässä katot että max ennakko on kohdillaan kovilla kierroksilla (näin tehtäessä lamppu on tarpeen ) ja että pyörijä ei piekse anturiin, mutta liippaa sitä mukavan läheltä.
Nunin olen laittanu ja ajanu. Huolet koittaa aikanaan.