Sivu 1/1

K-750 1959

Lähetetty: 07.05.2017 20:16
Kirjoittaja Musta1959
Kunnostan 59-mallista K:ta. Katkenneita piuhoja löytyy. Kysymys: Mihin vedän akulta piuhat: Plussasta - puolalleko? Miinuksesta - maihin? Muualle -
releellekö?
Mitenkäs tämmösen sivuventtiilit säädettiinkään? Aiemmin mulla ollut noita kansiventtiilikoneita joiden säätö onnistuu kyllä.
Kuinka tuota sytytysennakkoa säädetään vasemmassa kahvassa olevasta vivusta? Korvakuuloltako?
Mistä saa 6 volttisia polttimia?
Kiitokset vastauksista.
T. Ari

Re: K-750 1959

Lähetetty: 07.05.2017 21:49
Kirjoittaja kelju m63
:mrgreen: Moro.
Tässä kytkentäkaavio.
k750min.jpg
k750min.jpg (148.7 KiB) Katsottu 3564 kertaa

Re: K-750 1959

Lähetetty: 08.05.2017 09:35
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Tuosta linkistä venttiilin säätö >>>>>> katso tästä:

Sytkä PM-05 lataa PDF >>>>>>> klikkaa tästä:

;-)

Re: K-750 1959

Lähetetty: 10.05.2017 08:57
Kirjoittaja Musta1959
Kiitokset vastauksista. Tätä mun pyörän johdotusta kyllä joku muutellu osittain eli näyttää siltä että puolalle on vedetty piuha akusta suoraan?

Mistä voisin kysellä 6 volttisia polttimoita?
Ajovalo ensisijainen.

T. Ari

Re: K-750 1959

Lähetetty: 11.05.2017 06:27
Kirjoittaja Kari K750M
Se on ihan hyvä, että puolalle on oma johto akulta, kunhan siinä on sulake ja katkaisija välissä. Jossain vaiheessa kuitenkin lampussa oleva katkaisija oikuttelee,niin ei vaikuta häiriö, kuin valoihin ja matka ei keskeydy sen vuoksi. Itsellä ainakin hävisi virtaongelmat laakista, kyseisen johdon vedettyäni!

Re: K-750 1959

Lähetetty: 12.05.2017 08:51
Kirjoittaja Uskila
Musta1959 kirjoitti: Mistä voisin kysellä 6 volttisia polttimoita?
Ajovalo ensisijainen.

T. Ari
:mrgreen: Terve

Klikkaile noita linkkejä...

East Highway:

Nippelit.fi:

Mönkijävarikko:

;-)