tapahtuuko missään mitään????
tapahtuuko missään mitään????
Terve
Onko nyt lähipäivinä/aikoina mitään tapahtumaa ,iltameetingiä tms. missään hämeen alueella?? ei oikein mulle auennut onko selkeää kaavaa, ilmoa.. jostain muusta tapaamisista kun etelänitäp:n, joka toistuu viikottain tms. ja missä se mahdollinen tapaaminen on (osoite)...
Onko nyt lähipäivinä/aikoina mitään tapahtumaa ,iltameetingiä tms. missään hämeen alueella?? ei oikein mulle auennut onko selkeää kaavaa, ilmoa.. jostain muusta tapaamisista kun etelänitäp:n, joka toistuu viikottain tms. ja missä se mahdollinen tapaaminen on (osoite)...
Re: tapahtuuko missään mitään????
No eihän niitä juuri noissa ole...paikallisia itämopo tapaamisia...
Turengin Tallilla tapahtuu tänään jotakin kun pihaan suhahtaa mahdollisesti kasa ryönää.......Ainakin pelihousut revitään jos ei muuta.
- Kari K750M
- 100

Oliskohan tuolla mitään muuta, kuin ne perinteiset rillimakkara ja jätski! Ai niin, täähän onkin jo eri läänissä...
K750M 1966
Terve
Olen kyllä joskus käynyt karkkilan torilla kun on joku tälläinen rompetapahtuma ollut..liekö samaa huttua..eihän tuo kaukana ole lainkaan..
Olen kyllä joskus käynyt karkkilan torilla kun on joku tälläinen rompetapahtuma ollut..liekö samaa huttua..eihän tuo kaukana ole lainkaan..
Eikös siitä jo tapahtumaa synny, kun ajelee itäpyörällä johonkin ihan mihin vaan tapahtumaan ja saa sinne vähintään yhden kaverin mukaan ja pistää haisemaan ihan omiin nimiin
"Lähden ajelee"-ketjuun vaan...
Katse eteen ja suupielet ylöspäin - teen vastoinkäymisistä voimaa
No namukylään sit. Onhan siellä rompetori...jos ei makkara maistu.
Tästäku saan öljyt vaihdeaskiin sisälle niin meinasin lähteä Karkkilaa kohti. Onko muita tulossa ?
Terve
Kyllä mun suunnitelmissa oli kans siellä käydä...ajattelin ensin ajaa forssaan ja sieltä somerolle jossa jokin vw kekri (hovimäki tms. campping) ja sieltä sitten karkkilaan...voisin kyllä ajaa myös toisin päin....että ensin karkkilaan...nythän on makee ilma pöristellä...
Kyllä mun suunnitelmissa oli kans siellä käydä...ajattelin ensin ajaa forssaan ja sieltä somerolle jossa jokin vw kekri (hovimäki tms. campping) ja sieltä sitten karkkilaan...voisin kyllä ajaa myös toisin päin....että ensin karkkilaan...nythän on makee ilma pöristellä...
No niin ..lähdin touhukkaana kohti karkkilaa...leppäkoski,,tervakoski,,launoinen ,,loppi,,,mitä helv...tummat pilvet joköttää niin räyskälän kun läyliäisen päällä...ei tänään pitänyt sataa!!! eilen osuin tuuloisesta tullessa kunnon saderintamaan ja nyt saa sateessa ajo jo riittää!!!..lähin takas himaan murjottaa..illalla kokeillaan uudestaan vaikka forssaan.... 
No kipasin sitten forssan autokeitaassa...tai piti kipasta, mutta Mical sitten ilmesty paikalle ja jutusteluksihan se meni, ja ennen lähtöä takas , Mical vielä itkupotkunyrkkeili mun mopon siihen kuntoon että piti vaan ajaa takas kotiin suorinta tietä.... 
Kehuit Matti sen verran sitä sun takajarrun poljinta, että pitihän mun vähintäänkin rikkoa se sun etujarru 
Ja nyt sulle tuli mukavasti luppoaikaa korjata se mun laatikko kun et voi edes ajella sillä sun risalla pyörällä...
Tuun muuten taas keskiviikkona Forssaan, vink vink.
Ja nyt sulle tuli mukavasti luppoaikaa korjata se mun laatikko kun et voi edes ajella sillä sun risalla pyörällä...
Tuun muuten taas keskiviikkona Forssaan, vink vink.
Ai tämäkö?MATTI kirjoitti:ja sieltä somerolle jossa jokin vw kekri (hovimäki tms. campping)
Erittäin nättiä kalustoa koko leirintäalue täynnä:
Niin ja joku koiranleukahan voisi sanoa että näillä meidän vehkeillä mikä tahansa ajelu minne tahansa on tapahtuma sinänsä... Joko pyörä järjestää jotain mielenkiintoista tapahtumaa matkalla tai sitten jos pääseekin perille ihan ehjänä ja vieläpä kädet puhtaina, niin se se vasta Tapahtuma onkin
Katse eteen ja suupielet ylöspäin - teen vastoinkäymisistä voimaa
Itä-uudenmaan cruising tänään. Lähdöt Loviisasta klo.12 ja Prvoosta 12.15. Mikä tästä tekee mielenkiintoisen on että määränpää on Pukkilan Kohiseva. Siellä on nähtävää ja pikkupurtavaa klo 13 eteenpäin.
Neppari otti uuden konstin käyttöön. Mestari-Matin kanssa oltiin menossa Hesan pärtsäreiden kokoontumiseen kun neppari nykäisi ja toinen pytty hiljeni. mestari hinasi WVnepparilla kotiin ja kansi pois. Männässä oli peukalon kokoinen reikä. Taas huoltoa ja matka jatkuu.... Mihin saakka nyt 1500 km edellisestä huollosta.
- Liitteet
-
- 20170619_191734 (640x360).jpg (68.75 KiB) Katsottu 5537 kertaa
-
- 20170619_183451 (640x360).jpg (87.95 KiB) Katsottu 5537 kertaa
Ekologisesti Pentin kanssa retkeillään...vuoroin toinen mopo vetää..toinen huiliin perässä..ja maailma pelastuu 
Pari kuplaa...
..no siinähän ne tortut on tontissa...