1971 M-63 vaihteisto ?
Lähetetty: 13.03.2018 13:49
Hei,
Osaisiko joku tietäjä kertoa vaihdelaatikostani jotain.
Itäpyörät on itselleni uusi tuttavuus ja vielä toistaiseksi suhteellisen suuri kysymysmerkki.
Pyörään on edellisen omistajan toimesta vaihdettu uusi ajamaton moottori 650 12V joskus n.10-15 vuotta sitten. Moottori taisi olla 1998 vm.
Mikä vaihteisto tähän on laitettu? Laatikossa oli kiinni pitkä sähköstartti joka ei nyt näy kuvissa.
Mikä vaihteiston oikean jalan kohdalla oleva alin pooriakseli on ja mikä tuon pystyssä törröttävän alumiinistaagin tehtävä on?
Kokemusta on paljon rakentelusta vaan ei tällaisista, ....vielä
Komea on Urali ei voi muuta sanoa, muutama homma olisi vielä tekemättä ennen kuin pääsee ajelemaan.
Osaisiko joku tietäjä kertoa vaihdelaatikostani jotain.
Itäpyörät on itselleni uusi tuttavuus ja vielä toistaiseksi suhteellisen suuri kysymysmerkki.
Pyörään on edellisen omistajan toimesta vaihdettu uusi ajamaton moottori 650 12V joskus n.10-15 vuotta sitten. Moottori taisi olla 1998 vm.
Mikä vaihteisto tähän on laitettu? Laatikossa oli kiinni pitkä sähköstartti joka ei nyt näy kuvissa.
Mikä vaihteiston oikean jalan kohdalla oleva alin pooriakseli on ja mikä tuon pystyssä törröttävän alumiinistaagin tehtävä on?
Kokemusta on paljon rakentelusta vaan ei tällaisista, ....vielä
Komea on Urali ei voi muuta sanoa, muutama homma olisi vielä tekemättä ennen kuin pääsee ajelemaan.