Olen aina ihmetelly mikä tää 18A laturi/startti hässäkkä oli. Nyt huomasin että olihan tästä(kin) olemassa pitkä oppimäärä.
http://cvkustoms.com/PDF/Part_II_Hitach ... rators.pdf
Näitä kokeiltiin 1998 puoli vuotta kunnes ymmärrettiin lopettaa. Hyvä ajatus ja huono lopputulos
Yhdistelmä laturi/startti Uralissa
Yhdistelmä laturi/startti Uralissa
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: Yhdistelmä laturi/startti Uralissa
Vanha kunnon dynastartti.
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Re: Yhdistelmä laturi/startti Uralissa
CJ ratkaisu on myös pyörittää nokkaratasta suoraan startilla. Mitenkähän ne kestää? Mutta niissä on laturinkäämi etukopassa niin rasitus onvaan hetkellinen.
Tulassa on toimiva Dynastartti. Siinä laturikäämi on kampuranpäässä suoraan jolloin startti vääntää myös kankee suoraan. Vaan taitaapa sekin olla Germaanien 1:1 kopio.
Tulassa on toimiva Dynastartti. Siinä laturikäämi on kampuranpäässä suoraan jolloin startti vääntää myös kankee suoraan. Vaan taitaapa sekin olla Germaanien 1:1 kopio.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: Yhdistelmä laturi/startti Uralissa
CJ:n nokka-akseli on vahvempi sieltä jakorattaan päästä..eli asiaan on teoriassa jo paneuduttu..
Re: Yhdistelmä laturi/startti Uralissa
CJ:ssä on "vapaakytkin" nokka-akselin päässä jakopään rattaan rinnalla startille. Eli startti pyörittää vapaakytkintä sekä nokka-akselin ratasta samalla kertaa.
Niin ja laturihan on kampiakselin päässä.
CJ750 M1M Sidecar & CJUral750 Sidecar & CJ750 M1M Solo
Slowly but surely - Like the Long River
Slowly but surely - Like the Long River